Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 78 ... 192 193
Mollemaestro

Gaviria absoluut

Mollemaestro

Gaviria absoluut

kaboutertje

Ik heb besloten om van mijn team af te blijven nu. Met pijn in mijn hart.

kaboutertje

Ik heb besloten om van mijn team af te blijven nu. Met pijn in mijn hart.

Mollemaestro

Ik hak de wcrol meestal doormidden en doe 'm dan half voorlangs en half achterlangs. Zo heb je het beste van beide manieren

Laatst gewijzigd
Mollemaestro

Ik hak de wcrol meestal doormidden en doe 'm dan half voorlangs en half achterlangs. Zo heb je het beste van beide manieren

Laatst gewijzigd
Icon

'@Larsdj beide

Icon

'@Larsdj beide

MorenoHofland38

Poeh, sinds gisteravond niet meer hier gekeken, wat een drukte, teruglezen is toch iets te lang.

Las vanochtend pas dat ik Ruffoni moest vervangen, maar de puzzel was bijna niet meer rond te krijgen. Nu toch een team waar ik redelijk tevreden over ben. Met 3 relatief (denk ik) weinig gekozen renners.

MorenoHofland38

Poeh, sinds gisteravond niet meer hier gekeken, wat een drukte, teruglezen is toch iets te lang.

Las vanochtend pas dat ik Ruffoni moest vervangen, maar de puzzel was bijna niet meer rond te krijgen. Nu toch een team waar ik redelijk tevreden over ben. Met 3 relatief (denk ik) weinig gekozen renners.

wesley1983

Mijn team:
Voor de bergen en klassement: Quintana, Nibali, Yates, Pinot, Thomas, Zakarin, Jungels, Pozzovivo, Amador
Heuvelritten, punch: Costa, Sanchez, Battaglin
Tijdrit: Dennis
Sprints: Ewan, Gaviria, Modolo, Bennett, Savitsky, Bauhaus, Gibbons
Geen Nederlanders gekozen en geen Greipel/Nizzolo, hopelijk verlies ik niet teveel punten in de eerste 3 ritten!
Veel succes gewenst allemaal en veel kijkplezier!

wesley1983

Mijn team:
Voor de bergen en klassement: Quintana, Nibali, Yates, Pinot, Thomas, Zakarin, Jungels, Pozzovivo, Amador
Heuvelritten, punch: Costa, Sanchez, Battaglin
Tijdrit: Dennis
Sprints: Ewan, Gaviria, Modolo, Bennett, Savitsky, Bauhaus, Gibbons
Geen Nederlanders gekozen en geen Greipel/Nizzolo, hopelijk verlies ik niet teveel punten in de eerste 3 ritten!
Veel succes gewenst allemaal en veel kijkplezier!

embargo

Mollemaestro, Formolo of Pozzo?
Ik neig naar die 2e...

embargo

Mollemaestro, Formolo of Pozzo?
Ik neig naar die 2e...

Timmm1988

TJ of Zakarin?

Timmm1988

TJ of Zakarin?

Klootje Kriekeljon

Is het nou leggen, of is het liggen? Zijn varkentjes nou zeugen of biggen?

Uncle Hank (Dutch 20th century proverb)

https://www.youtube.com/watch?v=B4tUlzBM4Mk

Klootje Kriekeljon

Is het nou leggen, of is het liggen? Zijn varkentjes nou zeugen of biggen?

Uncle Hank (Dutch 20th century proverb)

https://www.youtube.com/watch?v=B4tUlzBM4Mk

ditisdavid

Toch nog Bauhaus en Thomas eruit voor Gibbons en Dumoulin, deels omdat ik die 250k toch nog over had, deels omdat ik de kans op vroeg uitstappen bij Bauhaus hoger schat dan bij Gibbons, deels omdat Dumoulin iets zekerder is dan Thomas (al heb ik het idee dat Thomas de betere koop zou kunnen zijn). Zal vanmiddag waarschijnlijk al teleurgesteld worden door deze keuze :p

ditisdavid

Toch nog Bauhaus en Thomas eruit voor Gibbons en Dumoulin, deels omdat ik die 250k toch nog over had, deels omdat ik de kans op vroeg uitstappen bij Bauhaus hoger schat dan bij Gibbons, deels omdat Dumoulin iets zekerder is dan Thomas (al heb ik het idee dat Thomas de betere koop zou kunnen zijn). Zal vanmiddag waarschijnlijk al teleurgesteld worden door deze keuze :p

Awakenings83

de kip of het ei?

Awakenings83

de kip of het ei?

fringale

De grootste uitdaging is wel om een ploeg te maken die niet voor 85% lijkt op die van de anderen, maar door maar 1 Nederlander te selecteren denk ik dat ik er in geslaagd ben ;-)

Laatst gewijzigd
fringale

De grootste uitdaging is wel om een ploeg te maken die niet voor 85% lijkt op die van de anderen, maar door maar 1 Nederlander te selecteren denk ik dat ik er in geslaagd ben ;-)

Laatst gewijzigd
kaboutertje

Denk om de deadline mensen. Ook van etappe 1.

1 2 ... 78 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.