Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 81 ... 192 193
DvH6

P. Bauhaus
S. Bennett
M. Bialoblocki
H. Carthy
R. Dennis
C. Ewan
A. Foliforov
F. Gaviria
W. Kelderman
M. Landa
J. Mareczko
S. Modolo
V. Nibali
T. Pinot
N. Quintana
L. Sánchez
K. Sbaragli
G. Thomas
A. Yates
I. Zakarin

Jungels de enige die ik er nog écht in wilde, maar het ging niet

JimKro

Mijn team:

Quintana, Kruijswijk, Yates, Dumoulin, Pinot, Jungels, Thomas.
Dennis, Costa, L. Sanchez, Fraile, Haas, Battaglin.
Gaviria, Ewan, Modolo, Bennett, Sbaragli, Savitsky, Richeze.

Uiteindelijk geen Greipel (qua vorm op dit moment niet beter dan Ewan en Gaviria) en Nibali (idem maar dan met Kruijswijk etc.). Verder gekozen voor slechts 7 klassementsrenners rekening houdend met zoveel mogelijk verwachtte scoritopunten in meerdere klassementen en hoge dagnoteringen in zoveel mogelijk etappes of (witte) truipunten. Daarom bijvoorbeeld Jungels ipv Zakarin of Landa. 7 klassementsmannen lijkt me ideaal je hebt dan nog een buffer als er renners wegvallen. Veel punten in de bergen gaan immers naar de 5-6 meestconstande klimmers en verder naar aanvallers. Voor de extra plekken in mijn sprint- en klimteam gebruik ik renners die teampunten voor truien kunnen scoren en aanvallers. Ik heb qua aanvallers gekozen voor renners die ook in de punchetappes kunnen scoren en relatief vrij zijn in hun ploeg. Battaglin is wat dit betreft een twijfel, maar ik verwacht hem ook wel meesprinten in etappe 1 en 2. Daarnaast heb ik in de tijdritten ook een mooie groep. Uiteindelijk denk ik dat qua dagselecties het grootste deel zichzelf zal invullen. Waardoor ik hopelijk het aantal selectiefouten tot een minimum beperk (afgezien van de kopmankeuze natuurlijk).

Succes allemaal, ik ben benieuwd naar de teams!

JimKro

Mijn team:

Quintana, Kruijswijk, Yates, Dumoulin, Pinot, Jungels, Thomas.
Dennis, Costa, L. Sanchez, Fraile, Haas, Battaglin.
Gaviria, Ewan, Modolo, Bennett, Sbaragli, Savitsky, Richeze.

Uiteindelijk geen Greipel (qua vorm op dit moment niet beter dan Ewan en Gaviria) en Nibali (idem maar dan met Kruijswijk etc.). Verder gekozen voor slechts 7 klassementsrenners rekening houdend met zoveel mogelijk verwachtte scoritopunten in meerdere klassementen en hoge dagnoteringen in zoveel mogelijk etappes of (witte) truipunten. Daarom bijvoorbeeld Jungels ipv Zakarin of Landa. 7 klassementsmannen lijkt me ideaal je hebt dan nog een buffer als er renners wegvallen. Veel punten in de bergen gaan immers naar de 5-6 meestconstande klimmers en verder naar aanvallers. Voor de extra plekken in mijn sprint- en klimteam gebruik ik renners die teampunten voor truien kunnen scoren en aanvallers. Ik heb qua aanvallers gekozen voor renners die ook in de punchetappes kunnen scoren en relatief vrij zijn in hun ploeg. Battaglin is wat dit betreft een twijfel, maar ik verwacht hem ook wel meesprinten in etappe 1 en 2. Daarnaast heb ik in de tijdritten ook een mooie groep. Uiteindelijk denk ik dat qua dagselecties het grootste deel zichzelf zal invullen. Waardoor ik hopelijk het aantal selectiefouten tot een minimum beperk (afgezien van de kopmankeuze natuurlijk).

Succes allemaal, ik ben benieuwd naar de teams!

thombvb

Quintana, Kruijswijk, Dumoulin, Thomas, Pinot, TJ, Pozzo, Amador

Gaviria, Nizzolo, Modolo, Bennett, Savitsky, Hofland, Bauhaus, Richeze

Foliforov, Costa, Dennis

Ik hoop dat mijn renners het goed doen, maar liever een geweldig mooie koers en een spannende strijd dan dat ik top 200 eindig.

Laatst gewijzigd
thombvb

Quintana, Kruijswijk, Dumoulin, Thomas, Pinot, TJ, Pozzo, Amador

Gaviria, Nizzolo, Modolo, Bennett, Savitsky, Hofland, Bauhaus, Richeze

Foliforov, Costa, Dennis

Ik hoop dat mijn renners het goed doen, maar liever een geweldig mooie koers en een spannende strijd dan dat ik top 200 eindig.

Laatst gewijzigd
barcasportz

Heb voor een team gekozen met als doel alles of niets, veel verassingen dus!
Enkele risico's waren daarbij onvermijdelijk. Zo heb ik Landa, Tejay, Nibali en Mollema op moeten offeren, en heb ik bij de sprintersploeg geen Greipel, Nizzolo en Ewan. Wel heb ik daardoor dit sterke 20-tal kunnen nemen:

Klimmers/klassementsrenners:

-Quintana
-Kruijswijk
-Yates
-Dumoulin
-Pinot
-Zakarin
-Thomas
-Amador
-Formolo
-Kelderman
-Jungels
-Konrad

Sprinters:

-Gaviria
-Sbaragli
-Modolo
-Bennet
-Savitskiy
-Dillier
-Bilbao

Tijdrijder:

-Dennis

Met als mijn 4 dark horses die ik (zelfs hier) nauwelijks voorbij heb zien komen.
-Bilbao
-Konrad
-Dillier
-Kelderman

barcasportz

Heb voor een team gekozen met als doel alles of niets, veel verassingen dus!
Enkele risico's waren daarbij onvermijdelijk. Zo heb ik Landa, Tejay, Nibali en Mollema op moeten offeren, en heb ik bij de sprintersploeg geen Greipel, Nizzolo en Ewan. Wel heb ik daardoor dit sterke 20-tal kunnen nemen:

Klimmers/klassementsrenners:

-Quintana
-Kruijswijk
-Yates
-Dumoulin
-Pinot
-Zakarin
-Thomas
-Amador
-Formolo
-Kelderman
-Jungels
-Konrad

Sprinters:

-Gaviria
-Sbaragli
-Modolo
-Bennet
-Savitskiy
-Dillier
-Bilbao

Tijdrijder:

-Dennis

Met als mijn 4 dark horses die ik (zelfs hier) nauwelijks voorbij heb zien komen.
-Bilbao
-Konrad
-Dillier
-Kelderman

Goozbabs

Mijn team
Klassement
N. Quintana Wint de ronde van Italië
S. Kruijswijk Komt op het podium
A. Yates Wint Witte trui + sterke punch
T. Dumoulin Redelijk in punchetappes + Tijdritten 2e plek
I. Zakarin Goed punch, goede tijdrit, een must have
T. van Garderen Gezien in artikelen dat hij weer lol heeft in wielrennen en hele andere voorbereiding. Potentie dus heel goed.
G. Thomas Gokje, maar verwacht wel wat van hem. Goede tijdrit natuurlijk
M. Landa Vooral sterk in bergen, anders hoop ik dat hij aanvalt
T. Pinot Ik denk dat ik deze nooit uit mijn team heb verwijderd. In potentie iemand die de ronde kan winnen. Helaas temperde hij wel de verwachtingen op het laatste moment, hopelijk om minder druk te ervaren en niet omdat hij echt slecht had getraind.

Bergtrui
O. Fraile Mijn aanvaller en hopelijk pakt hij de bergtrui. Vond hem te goedkoop om te laten liggen.

Punch
E. Gasparotto Eventuele teampunten van nibali als hij het plotseling zo goed doet en anders is dit wel mijn heuvelsprinter.
R. Costa Stiekem hoop ik dat hij voor de ritwinsten gaat.

Tijdrijder
R. Dennis Voor de tijdritten, ik kijk nog even hoe sterk die is, anders mooi meegenomen.

Sprinters Denk niet veel uitleg nodig over deze jongens, hoop dat ze de heuveltjes en bergen overkomen. Anders heb ik gelukkig niet te veel
geïnvesteerd
F. Gaviria
V. Kuznetsov
S. Modolo
P. Bauhaus
S. Bennett
J. Mareczko
I. Savitsky

Laatst gewijzigd
Goozbabs

Mijn team
Klassement
N. Quintana Wint de ronde van Italië
S. Kruijswijk Komt op het podium
A. Yates Wint Witte trui + sterke punch
T. Dumoulin Redelijk in punchetappes + Tijdritten 2e plek
I. Zakarin Goed punch, goede tijdrit, een must have
T. van Garderen Gezien in artikelen dat hij weer lol heeft in wielrennen en hele andere voorbereiding. Potentie dus heel goed.
G. Thomas Gokje, maar verwacht wel wat van hem. Goede tijdrit natuurlijk
M. Landa Vooral sterk in bergen, anders hoop ik dat hij aanvalt
T. Pinot Ik denk dat ik deze nooit uit mijn team heb verwijderd. In potentie iemand die de ronde kan winnen. Helaas temperde hij wel de verwachtingen op het laatste moment, hopelijk om minder druk te ervaren en niet omdat hij echt slecht had getraind.

Bergtrui
O. Fraile Mijn aanvaller en hopelijk pakt hij de bergtrui. Vond hem te goedkoop om te laten liggen.

Punch
E. Gasparotto Eventuele teampunten van nibali als hij het plotseling zo goed doet en anders is dit wel mijn heuvelsprinter.
R. Costa Stiekem hoop ik dat hij voor de ritwinsten gaat.

Tijdrijder
R. Dennis Voor de tijdritten, ik kijk nog even hoe sterk die is, anders mooi meegenomen.

Sprinters Denk niet veel uitleg nodig over deze jongens, hoop dat ze de heuveltjes en bergen overkomen. Anders heb ik gelukkig niet te veel
geïnvesteerd
F. Gaviria
V. Kuznetsov
S. Modolo
P. Bauhaus
S. Bennett
J. Mareczko
I. Savitsky

Laatst gewijzigd
Niko1995

Klassement:
Nairo Quintana
Steven Kruijswijk
Mikel Landa
Thibaut Pinot
Adam Yates
Geraint Thomas
Tom Dumoulin
Bob Jungels
(Rohan Dennis)

Tijdrit:
Rohan Dennis
Tom Dumoulin
Wilco Kelderman
Geraint Thomas
Thibaut Pinot

Aanvallers:
Rui Costa
Omar Freille (bergtrui)

Sprinters:
Fernando Gaviria
Caleb Ewan
Sacha Modolo
Sam Bennett
Ivan Savitsky
Ryan Gibbons
Maximiliano Richeze (Teampunten Gaviria)

Dark horse:
Pelle Bilbao voor sprints heuvelop
Wilco Kelderman (Kan zelf misschien ook een redelijk klassement rijden)

Laatst gewijzigd
Niko1995

Klassement:
Nairo Quintana
Steven Kruijswijk
Mikel Landa
Thibaut Pinot
Adam Yates
Geraint Thomas
Tom Dumoulin
Bob Jungels
(Rohan Dennis)

Tijdrit:
Rohan Dennis
Tom Dumoulin
Wilco Kelderman
Geraint Thomas
Thibaut Pinot

Aanvallers:
Rui Costa
Omar Freille (bergtrui)

Sprinters:
Fernando Gaviria
Caleb Ewan
Sacha Modolo
Sam Bennett
Ivan Savitsky
Ryan Gibbons
Maximiliano Richeze (Teampunten Gaviria)

Dark horse:
Pelle Bilbao voor sprints heuvelop
Wilco Kelderman (Kan zelf misschien ook een redelijk klassement rijden)

Laatst gewijzigd
Goozbabs

Meerdere spaties doen ze blijkbaar niet aan met forumposten en tab werkt ook niet

Goozbabs

Meerdere spaties doen ze blijkbaar niet aan met forumposten en tab werkt ook niet

arviidd

'@barcasportz: Kelderman zie ik toch echt in veel teams voor bij komen. Ik had het niet verwacht trouwens.

arviidd

'@barcasportz: Kelderman zie ik toch echt in veel teams voor bij komen. Ik had het niet verwacht trouwens.

Mollemaestro

Van iedereen die zn team bekend heeft gemaakt heeft Thombvb het sterkste team!

Mollemaestro

Van iedereen die zn team bekend heeft gemaakt heeft Thombvb het sterkste team!

jort101

Mijn team dan maar:
N. Quintana
S.Kruijswijk
T.Pinot
G.Thomas
B.Jungels
I.Zakarin
D.Pozzovivo
A.Amador
A.Yates

R.Dennis
R.Costa
F. Großschartner (Dark horse)

A.Greipel
F.Gaviria
S.Modolo
S.Bennet
I.Savitsky
M.Hofland
Gibbons
Kuznetsov

jort101

Mijn team dan maar:
N. Quintana
S.Kruijswijk
T.Pinot
G.Thomas
B.Jungels
I.Zakarin
D.Pozzovivo
A.Amador
A.Yates

R.Dennis
R.Costa
F. Großschartner (Dark horse)

A.Greipel
F.Gaviria
S.Modolo
S.Bennet
I.Savitsky
M.Hofland
Gibbons
Kuznetsov

barcasportz

Succes iedereen (die zijn team zelf in elkaar heeft gezet en keuzes heeft gebaseerd op zijn gevoel/verstand ipv zich door anderen te laten ompraten)

Laatst gewijzigd
barcasportz

Succes iedereen (die zijn team zelf in elkaar heeft gezet en keuzes heeft gebaseerd op zijn gevoel/verstand ipv zich door anderen te laten ompraten)

Laatst gewijzigd
thombvb

'@Mollemaestro

Ik hoop het!

thombvb

'@Mollemaestro

Ik hoop het!

Jelle van der Linden

Weet iemand waar je de 20 meest gekozen renners kan zien?

Jelle van der Linden

Weet iemand waar je de 20 meest gekozen renners kan zien?

1 2 ... 81 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.