Scorito Giro d'Italia 2017 pool

1 2 ... 89 ... 192 193
Twaburov

De gehypte Gibbons begint goed.

Goozbabs

Volgens mij staat Postleberger ook eerste met de witte trui: 10th January 1992 (25)

Goozbabs

Volgens mij staat Postleberger ook eerste met de witte trui: 10th January 1992 (25)

Jori

10th January 1992 (25 jaar) dus Postlberger met de witte trui ook nog xD
(je moet na 1 januari 1992 geboren zijn)

Jori

10th January 1992 (25 jaar) dus Postlberger met de witte trui ook nog xD
(je moet na 1 januari 1992 geboren zijn)

WCEendT

Gibbons en Bauhaus waren in dit geval beter geweest dan de Orica namen, maar heb er vertrouwen in, Ewan was en is goed!

WCEendT

Gibbons en Bauhaus waren in dit geval beter geweest dan de Orica namen, maar heb er vertrouwen in, Ewan was en is goed!

Mollemaestro

Oei, Postopberger was mijn 74e man. Krijg ik daar ook punten voor?

Mollemaestro

Oei, Postopberger was mijn 74e man. Krijg ik daar ook punten voor?

ditisdavid

Eerste faal met de kopman is automatisch ook binnen met Gaviria, denk dat ik morgen op safe ga spelen met Modolo, die denk ik de grootste kans heeft om de Genna Silana te overleven.

Gaviria moest zichzelf dankzij compleet mislukte leadout naar voren rijden, die zal komende sprints dus wel sneller zijn. Zeker gezien we alleen in etappe 7 nog zo'n finale hebben.

ditisdavid

Eerste faal met de kopman is automatisch ook binnen met Gaviria, denk dat ik morgen op safe ga spelen met Modolo, die denk ik de grootste kans heeft om de Genna Silana te overleven.

Gaviria moest zichzelf dankzij compleet mislukte leadout naar voren rijden, die zal komende sprints dus wel sneller zijn. Zeker gezien we alleen in etappe 7 nog zo'n finale hebben.

Jori

Dit is toch gewoon mooi, deze Oostenrijker die iets als 4x het podium op moet en geen flauw idee heeft hoe hij moet juichen en nog steeds niet kan geloven wat er gebeurd is

Jori

Dit is toch gewoon mooi, deze Oostenrijker die iets als 4x het podium op moet en geen flauw idee heeft hoe hij moet juichen en nog steeds niet kan geloven wat er gebeurd is

Primavoormij

Ponzi 19e volgens PCS !!! Onmisbaar

Primavoormij

Ponzi 19e volgens PCS !!! Onmisbaar

Goozbabs

Kruijswijk verliest 13 seconde op de rest

Goozbabs

Kruijswijk verliest 13 seconde op de rest

nathancouw

Weten we ook meteen dat Gaviria zich dus niet op de puntentrui richt kijkende dat hij stopte met sprinten toen hij zag dat hij niet meer kon winnen. Maar inderdaad, Quickstep heeft het alles behalve goed gedaan vandaag en toch verwacht ik morgen Gaviria op de afspraak. Arghh.. Gibbons. met wat vrienden over gehad, ik zei al dat hij keigoed was in Langkawi maar nee dat is een veel lager niveau, die gaat het nooit goed doen, helaas.

nathancouw

Weten we ook meteen dat Gaviria zich dus niet op de puntentrui richt kijkende dat hij stopte met sprinten toen hij zag dat hij niet meer kon winnen. Maar inderdaad, Quickstep heeft het alles behalve goed gedaan vandaag en toch verwacht ik morgen Gaviria op de afspraak. Arghh.. Gibbons. met wat vrienden over gehad, ik zei al dat hij keigoed was in Langkawi maar nee dat is een veel lager niveau, die gaat het nooit goed doen, helaas.

WCEendT

'@Prima
Eerste 4 van de 50 punten zijn binnen ;). Zal voor een aantal 500K renners nog niet het geval zijn ;).

Laat in ieder geval al zien dat hij mee wilt gaan sprinten deze giro.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Prima
Eerste 4 van de 50 punten zijn binnen ;). Zal voor een aantal 500K renners nog niet het geval zijn ;).

Laat in ieder geval al zien dat hij mee wilt gaan sprinten deze giro.

Laatst gewijzigd
kschiffmacher

13 dure seconden

kschiffmacher

13 dure seconden

Twaburov

Pelucchi nog net niet OTL.

Twaburov

Pelucchi nog net niet OTL.

1 2 ... 89 ... 192 193

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.