Sportpools Giro 2017

1 2 ... 10 11 12 13
Lamme Frans

Nulpunter Polanc wint. Dat is mooi. Helaas wel Dennis eruit

Lamme Frans

Nulpunter Polanc wint. Dat is mooi. Helaas wel Dennis eruit

waggie

Ook ik zie Dennis wegvallen.

Ondanks dat sta ik tweede in de subpoule :D

Laatst gewijzigd
waggie

Ook ik zie Dennis wegvallen.

Ondanks dat sta ik tweede in de subpoule :D

Laatst gewijzigd
ivo001

Eerste punten voor mijn secret weapon :)

ivo001

Eerste punten voor mijn secret weapon :)

janstof

Quintana 4
Pinot 3
Yates 3
Thomas 3
Zakarin 3
Gaviria 2
Modolo 2
Dennis 1
Sanchez 1
Bauhaus 0
Cataldo 0
Foliforov 0
Woods 0

SW
Savitskiy

Kluns
Pozzovivo 2

Risico genomen met mijn kluns Pozzovivo en een kleine sprintploeg, maar voor die punten heb ik Zakarin gekozen. denk (hoop) dat Pozzovivo de laatste week niet vaak in de top 10 komt omdat er betere klimmers zijn!
Jammer dat Dennis al out is! zijn toch een aantal zekere punten bij de tijdritten die ik nu ga mislopen! Thomas, Zakarin, Pinot en Sanchez kunnen hopelijk daar wat punten scoren nu!
Wat wel jammer is, is dat ik Sbaragli eruit gehaald heb! Die zie ik wel als kanshebber voor de puntentrui!

janstof

Quintana 4
Pinot 3
Yates 3
Thomas 3
Zakarin 3
Gaviria 2
Modolo 2
Dennis 1
Sanchez 1
Bauhaus 0
Cataldo 0
Foliforov 0
Woods 0

SW
Savitskiy

Kluns
Pozzovivo 2

Risico genomen met mijn kluns Pozzovivo en een kleine sprintploeg, maar voor die punten heb ik Zakarin gekozen. denk (hoop) dat Pozzovivo de laatste week niet vaak in de top 10 komt omdat er betere klimmers zijn!
Jammer dat Dennis al out is! zijn toch een aantal zekere punten bij de tijdritten die ik nu ga mislopen! Thomas, Zakarin, Pinot en Sanchez kunnen hopelijk daar wat punten scoren nu!
Wat wel jammer is, is dat ik Sbaragli eruit gehaald heb! Die zie ik wel als kanshebber voor de puntentrui!

pirazzi

Nu staan Ruffoni en Pirazzi bij de uitvallers, waarschijnlijk is dat gedaan om nog een aantal teams geldig te kunnen maken omdat ze geen wissels hadden geselecteerd. Javier Moreno Bazan staat nog niet bij de uitvallers, 6* normaal, 1* sw, 1* kluns.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Nu staan Ruffoni en Pirazzi bij de uitvallers, waarschijnlijk is dat gedaan om nog een aantal teams geldig te kunnen maken omdat ze geen wissels hadden geselecteerd. Javier Moreno Bazan staat nog niet bij de uitvallers, 6* normaal, 1* sw, 1* kluns.

Laatst gewijzigd
ivo001

Goed gescoord vandaag met Gaviria, Mareczko, Greipel en Bauhaus :)
Alleen kluns Ferrari pakt alweer punten.

ivo001

Goed gescoord vandaag met Gaviria, Mareczko, Greipel en Bauhaus :)
Alleen kluns Ferrari pakt alweer punten.

Kingstown

Dacht ik eindelijk plezier van mijn sw te gaan hebben vandaag, besluit hij om in de laatste bocht er bij te gaan liggen.

Op naar Roland Garros!

Kingstown

Dacht ik eindelijk plezier van mijn sw te gaan hebben vandaag, besluit hij om in de laatste bocht er bij te gaan liggen.

Op naar Roland Garros!

ivo001

Dat is een dure Conti

ivo001

Dat is een dure Conti

Kingstown

Polanc lijkt idd een prima nulpunter te gaan worden. Congratz aan degenen die hem hebben gekozen!

En ik ben wel benieuwd of Noud als voorzitter van de van Garderen fanclub nog steeds denkt of hij die 2 zwarte punten waard gaat zijn. :p

Kingstown

Polanc lijkt idd een prima nulpunter te gaan worden. Congratz aan degenen die hem hebben gekozen!

En ik ben wel benieuwd of Noud als voorzitter van de van Garderen fanclub nog steeds denkt of hij die 2 zwarte punten waard gaat zijn. :p

Silent Hill

En Konrad (!) heeft nog 99 ptn te gaan.

Silent Hill

En Konrad (!) heeft nog 99 ptn te gaan.

Kingstown

Konrad gaat richting de 100 scoren denk ik.

Nog maar 98 te gaan. :p

Kingstown

Konrad gaat richting de 100 scoren denk ik.

Nog maar 98 te gaan. :p

pirazzi

Konrad heeft al 3 punten.

pirazzi

Konrad heeft al 3 punten.

Noud89

Hahaha zit ik er toch ff naast. ;)

1 2 ... 10 11 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.