Sportpools Giro 2017

1 2 ... 10 11 12 13 »
Ab Normaal

Website is veranderd, alles staat anders.
op zich ziet het er leuk uit, ik ben alleen het dashboard kwijt. Je kunt niet meer chatten binnen je eigen subleauge.
Dat vind ik wel een gemis eigenlijk!

Verder klopt de volgorde in de stand niet. Degene met het hoogste puntenaantal staat niet bovenaan.

Kingstown

Dat is even wennen idd. En het lijkt erop dat het forum nu ook helemaal foetsie is.
Overigens kun je wel op stand selecteren als je wilt. Mijn eerste gedachte is dat er nu standaard op ID-nr. geselecteerd wordt.

En niet meer kunnen posten binnen de subleague is idd wel het allergrootste gemis!

Maarten1113

Update ziet er prima uit, even wennen natuurlijk! Sluit me aan bij Ab en Kingstown, wij houden als subleague het hele palmares bij van winnaars van de poultjes in de subleague. Ik mag hopen dat dat nog ergens op een computer is opgeslagen:) of dat het terugkomt.

pirazzi

Forum is verdwenen, hier nog niet gelukkig.

Ab Normaal

Aart, jij leest meestal mee.
Posten in de eigen subleague was voor ons een echte meerwaarde.
Waarom is dat er af gegaan?

aart-sportpools

'@Ab Normaal
@Kingstown
@Maarten1113

Het subleague forum gaat weer terugkomen, in ieder geval voor de Tour. We gaan in meerdere fases functies terugbrengen. Is alles vindbaar/logisch behalve subleague forum en subleague klassementen?

elrio

Uhm, op het moment word ik in ieder geval nog direct doorverwezen naar maintenance.html als ik naar http://www.sportpools.net ga, als ik naar http://www.sportpools.net/en ga kom ik er wel in. Als je dan naar Nederlands switched ga ik weer naar maintenance.html. Als ik inlog in het engels en dan naar Nederlands ga, gaat het wel goed.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Zo jokerpunten Goffin op een wel heel lullige manier kwijt geraakt.

Ik ga vanavond eens kijken Aart en dan meld ik me weer.

Maarten1113

Ah dankje Aart, dat messageboard is zoals geschreven belangrijk. Ik vind de nieuwe site er wat frisser uitzien, prima!

Milancolombia

Wat is het ww om tot de wielerflitspool toe te treden?

Ab Normaal

Lippuner.
Weet alleen niet of het met 1 of 2 p's is.

1 2 ... 10 11 12 13 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.