Sportpools Giro 2017

« 1 2 3 4 ... 12 13
Ab Normaal

Ja, de sportpools pool is ook weer open.
Vooral veel gestrooid met zwarte punten in de 2 punten.
Dat wordt dit jaar, op het eerste oog, een extra lastige opgave!

aart-sportpools

Succes allen!

pirazzi

Bauke Mollema 3 zwarte punten en Steven Kruijswijk 4. :)

Poeksel

En ook nog een puntje voor Jurgen van den Broeck!

pirazzi

Ook redelijk wat zwarte punten voor het jongerenklassement.

Milanos Kateros

Oef inderdaad, Jungels 3, Modolo 2, Yates 3..

Ab Normaal

Je bedoelt Formolo denk ik :)

Milanos Kateros

Formolo idd ;)

denise

Ik denk Kruijswijk als kluns te nemen. Hij is veel te duur.

Noud89

Heb ik op dit moment ook. ;)

Poeksel

:O

DeTourwinjeinbed

Leuk leuk leuk! Lekker puzzelen:)
3 nederlanders(Mollema, Kruiswijk, Dumoulin) hebben bij elkaar 10!!! punten, kunnen we best trots op zijn.

Pantani 1

Altijd leuk, lekker puzzelen met alle poules!

Organiseer zelf ook weer een poule met de Giro 2017, leuk om te doen !!

Biggie

Waar kan ik het wachtwoord voor de WielerFlits subleague vinden (aangenomen dat deze opengesteld is voor nieuwe aanmeldingen:-)

Laatst gewijzigd
Adelaar

Volgens mij kan je daaraan meedoen zonder wachtwoord.

pirazzi

'@Biggie Het staat in de thread van Kingstown over de Vuelta: http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/sportpools-vuelta-2016

Adelaar

Oh dank je Pirazzi!

Heb je nog verwachtingen van Tutti pazzi Pirazzi deze Giro?

pirazzi

Geen idee Adelaar, misschien haalt hij punten voor het bergklassement na een lange ontsnapping ...

Biggie

'@pirazzi Dank!

Rechter K

Vooralsnog zit ik nog wat aan te modderen met het aantal te selecteren sprinters. Voor zover ik het in kan schatten kom ik op zo'n 6 kansen voor de sprinters, of zie ik wat over het hoofd?

Noud89

Ik kom op 7 kansen voor de sprinters met etappe 1,2,3,5,7,12 & 13. Ook etappe 17 zou me niet verbazen als daar nog een paar sterke sprinters bijzitten eigenlijk.

Ab Normaal

Ik kom tot 6 sprints. 1,3,5,7,12 en 13
2 lijkt me meer voor de aanvallers eigenlijk. Al zou het me ook weer niet verbazen als de sprintersploegen samenwerken om die vluchters nog te achterhalen als er nog genoeg sprinters die col van de 2e categorie hebben overleefd. Etappe 17 is volgens mij ook voor de aanvallers.

Vrouwvandepool

Etappe 1: San Pantaleo is nog een lelijk klimmetje. Mocht een redelijk klimmende sprinter zijn ploeg aan het werk zetten kan pelucchi in elk geval een treinkaartje naar huis kopen. Etappe 2 zou een aanvaller er met de trui vandoor gaan en dat laten de sprinters wellicht niet toe. Ook daar zouden de betere klimmers onder de sprinters een aantal zware jongens willen lossen. 3,5,7,12 en 13 lijken me duidelijk voor de sprinters.

Rechter K

Hier kan ik wel wat mee. Nu maar hopen dat er nog wat goedkoop sprintmateriaal bij komt, anders wordt het behoorlijk schrappen. :)

Ab Normaal

Goedkoop sprintmateriaal betekent ook dat de kans dat het 3x niks wordt ook groot is.
Voor mij zijn de sprinters vaak enorme hoofdbrekens.
Voor deze ronde is het, voor mij althans, makkelijker dan ooit. Heb er echt nauwelijks over hoeven nadenken.

« 1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.