Sportpools Giro 2017

1 2 3 4 ... 12 13
Kingstown

Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke sprinter en pirazzi komt met Pozzovivo als suggestie. :p

Doel voor vandaag: Sbaragli vervangen. Desnoods voor een nulpunter.

Kingstown

Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke sprinter en pirazzi komt met Pozzovivo als suggestie. :p

Doel voor vandaag: Sbaragli vervangen. Desnoods voor een nulpunter.

Ab Normaal

Laatste dilemma: LL en TJ of een driepunter en Woods.
En als het de driepunter wordt: Dumoulin of Zakarin. Dat wordt mijn beslissing voor vandaag.

Ab Normaal

Laatste dilemma: LL en TJ of een driepunter en Woods.
En als het de driepunter wordt: Dumoulin of Zakarin. Dat wordt mijn beslissing voor vandaag.

Kingstown

Dumoulin en Woods in dat geval.

Dat was snel geregeld. Kun je de rest van de dag rustig achterover leunen en ons voetvolk zien zweten over de laatste keuzes.

Kingstown

Dumoulin en Woods in dat geval.

Dat was snel geregeld. Kun je de rest van de dag rustig achterover leunen en ons voetvolk zien zweten over de laatste keuzes.

waggie

Ook al zijn het compleet andere renners, ik zie Pozzovivo wel meer punten halen dan Sbaragli

waggie

Ook al zijn het compleet andere renners, ik zie Pozzovivo wel meer punten halen dan Sbaragli

Onbekende gebruiker

Eens met King. Alhoewel ik dolgraag Zakarin weer terug mijn team in zou willen fietsen. Zou ik Gaviria en LLS voor moeten offeren, twijfel.

Hoeveel punten denken jullie dat Bauhaus gaat halen?

Onbekende gebruiker

Eens met King. Alhoewel ik dolgraag Zakarin weer terug mijn team in zou willen fietsen. Zou ik Gaviria en LLS voor moeten offeren, twijfel.

Hoeveel punten denken jullie dat Bauhaus gaat halen?

Ab Normaal

Hahaha. Lol, King.
Nee, want ben nu gaan twijfelen om Mollema als kluns te nemen en dan Kruijswijk.
Al lees ik net in de vakantie telegraaf dat Kruijswijk nog last heeft van zijn borstbeen en ademhaling na zijn val in Yorkshire.

Dus toch nog twijfel.
Jij zou Woods altijd boven Battaglin nemen?

Ab Normaal

Hahaha. Lol, King.
Nee, want ben nu gaan twijfelen om Mollema als kluns te nemen en dan Kruijswijk.
Al lees ik net in de vakantie telegraaf dat Kruijswijk nog last heeft van zijn borstbeen en ademhaling na zijn val in Yorkshire.

Dus toch nog twijfel.
Jij zou Woods altijd boven Battaglin nemen?

Ab Normaal

Bauhas een punt of 25.

Ab Normaal

Bauhas een punt of 25.

Kingstown

Bij LTJ staat alles in het teken van Kruiswijk, dus ik vermoed dat Battaglin weinig voor eigen kansen mag rijden. Het zou me zelfs niets verbazen als men hem "verbied" om mee te sprinten om zo elk onnodig risico te mijden. Hij zal hooguit eens vanwege tactische redenen vooruit worden gestuurd, dus ik verwacht zelf heel weinig punten voor Battaglin. Tenzij Kruiswijk na 3 dagen thuis zit, maar zulke scenario's zijn nooit te ondervangen.

Kingstown

Bij LTJ staat alles in het teken van Kruiswijk, dus ik vermoed dat Battaglin weinig voor eigen kansen mag rijden. Het zou me zelfs niets verbazen als men hem "verbied" om mee te sprinten om zo elk onnodig risico te mijden. Hij zal hooguit eens vanwege tactische redenen vooruit worden gestuurd, dus ik verwacht zelf heel weinig punten voor Battaglin. Tenzij Kruiswijk na 3 dagen thuis zit, maar zulke scenario's zijn nooit te ondervangen.

Ab Normaal

Tsssk. Bedenk me nu dat ik Kruijswijk, LL en Fraile ook in kan wisselen voor Dumoulin, Zakarin en Battaglin, maar denk dat ik maar ophou met twijfelen.

Ab Normaal

Tsssk. Bedenk me nu dat ik Kruijswijk, LL en Fraile ook in kan wisselen voor Dumoulin, Zakarin en Battaglin, maar denk dat ik maar ophou met twijfelen.

ivo001

Hmm, ik heb Bilbao erin staan en Woods en Battaglin beide als reserve.

ivo001

Hmm, ik heb Bilbao erin staan en Woods en Battaglin beide als reserve.

Serpa

Wie denken jullie dat er meer punten gaat pakken: Van Garderen of Landa?

Serpa

Wie denken jullie dat er meer punten gaat pakken: Van Garderen of Landa?

Ab Normaal

Landa

Ab Normaal

Landa

Noud89

Van Garderen

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.