Sportpools Giro 2017

1 2 ... 5 ... 12 13
Noud89

Van Garderen

pirazzi

Met daar tussen Kelderman.

pirazzi

Met daar tussen Kelderman.

Dup

Nu de vraag ga er 2 kiezen Pinot Thomas of Yates

Dup

Nu de vraag ga er 2 kiezen Pinot Thomas of Yates

Lamme Frans

Pinot en Yates.

Lamme Frans

Pinot en Yates.

Onbekende gebruiker

Pinot en Thomas

Onbekende gebruiker

Pinot en Thomas

Poeksel

Thomas en Yates

Poeksel

Thomas en Yates

Bergbeklimmer

Lol.

Bergbeklimmer

Lol.

Dup

Haha super bedankt.

Dup

Haha super bedankt.

pirazzi

Ruffoni en Pirazzi staan nog op de startlijst bij Sportpools maar die kunnen weg. Wie weet het hele team Bardiani maar dat moet nog blijken.
Verder is het UAE Team Emirates (het team van Costa en Modolo), niet AUE. :)

(Zet het hier maar neer omdat het forum van Sportpools niet werkt).

pirazzi

Ruffoni en Pirazzi staan nog op de startlijst bij Sportpools maar die kunnen weg. Wie weet het hele team Bardiani maar dat moet nog blijken.
Verder is het UAE Team Emirates (het team van Costa en Modolo), niet AUE. :)

(Zet het hier maar neer omdat het forum van Sportpools niet werkt).

aart-sportpools

Ze zijn inmiddels verwijderd. Heeft iemand al een bron kunnen vinden wat er met het team en evt. reserves gaat gebeuren?

aart-sportpools

Ze zijn inmiddels verwijderd. Heeft iemand al een bron kunnen vinden wat er met het team en evt. reserves gaat gebeuren?

Poeksel

Wielerflits: "Daarnaast maakt het duidelijk dat de koersorganisatie en RCS Sport het recht behouden om passende maatregelen te nemen om het imago en de naam van de Giro d’Italia te beschermen. Of Bardiani-CSF van start mag gaan morgen, laat de organisatie dus nog in het midden."

Afwachten dus.

Poeksel

Wielerflits: "Daarnaast maakt het duidelijk dat de koersorganisatie en RCS Sport het recht behouden om passende maatregelen te nemen om het imago en de naam van de Giro d’Italia te beschermen. Of Bardiani-CSF van start mag gaan morgen, laat de organisatie dus nog in het midden."

Afwachten dus.

ivo001

Ruffoni dus uit mijn team, vervangen door kelderman bij gebrek aan een andere goede 1 punter.
Kan natuurlijk ook mijn kluns naar een 0 punter zetten en gewoon een extra 0 in de basis.

ivo001

Ruffoni dus uit mijn team, vervangen door kelderman bij gebrek aan een andere goede 1 punter.
Kan natuurlijk ook mijn kluns naar een 0 punter zetten en gewoon een extra 0 in de basis.

Ab Normaal

Bah bah. Wilde nog een last minute wijzing doen, site onbereikbaar vanf 11.55

Ab Normaal

Bah bah. Wilde nog een last minute wijzing doen, site onbereikbaar vanf 11.55

1 2 ... 5 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.