Sportpools Giro 2017

1 2 ... 6 ... 12 13
Ab Normaal

Ah, kan er weer op en deadline uitgesteld.

Ab Normaal

Ah, kan er weer op en deadline uitgesteld.

ivo001

'@Ab Normaal

Hij doet het weer!

ivo001

'@Ab Normaal

Hij doet het weer!

Noud89

Ik kom er niet op hoor

Noud89

Ik kom er niet op hoor

Kingstown

Ik wel, maar het is enorm traag.

Overigens zouden zeker de mensen met veel pooltjes ervaring moeten weten dat een last minute wijziging absoluut niet aan te raden is.
Zag trouwens dat er 1900 aanmeldingen waren. Benieuwd hoeveel daarvan als ongeldig bestempeld gaan worden. Denk dat er relatief best wel veel mensen Ruffoni en/of Pirazzi niet meer hebben gewisseld.

Kingstown

Ik wel, maar het is enorm traag.

Overigens zouden zeker de mensen met veel pooltjes ervaring moeten weten dat een last minute wijziging absoluut niet aan te raden is.
Zag trouwens dat er 1900 aanmeldingen waren. Benieuwd hoeveel daarvan als ongeldig bestempeld gaan worden. Denk dat er relatief best wel veel mensen Ruffoni en/of Pirazzi niet meer hebben gewisseld.

ivo001

Mijn team:
4 - Greipel
4 - Quintana
4 - Nibali
3 - Pinot
2 - Gaviria
1 - Luis Leon Sanchez
1 - Kelderman
1 - Dennis
1 - Mareczko
0 - Bilbao
0 - Haas
0 - Savitsky
0 - Bauhaus

Geheime wapen - ??

Kluns: 1 - Ferrari

ivo001

Mijn team:
4 - Greipel
4 - Quintana
4 - Nibali
3 - Pinot
2 - Gaviria
1 - Luis Leon Sanchez
1 - Kelderman
1 - Dennis
1 - Mareczko
0 - Bilbao
0 - Haas
0 - Savitsky
0 - Bauhaus

Geheime wapen - ??

Kluns: 1 - Ferrari

Noud89

Mijn team:
4- Quintana
3- Pinot
3- Yates
3- Thomas
3- Dumoulin
2- Van Garderen
2- Gaviria
2- Modolo
1- Dennis
1- Fraile
0- Konrad (!)
0 - Gibbons
0- Reichenbach

Secret Weapon: Woods

Kluns: Kruijswijk

Gokken dus op een Kruijswijk die niet zo goed gaat zijn als vorig jaar.

Noud89

Mijn team:
4- Quintana
3- Pinot
3- Yates
3- Thomas
3- Dumoulin
2- Van Garderen
2- Gaviria
2- Modolo
1- Dennis
1- Fraile
0- Konrad (!)
0 - Gibbons
0- Reichenbach

Secret Weapon: Woods

Kluns: Kruijswijk

Gokken dus op een Kruijswijk die niet zo goed gaat zijn als vorig jaar.

pirazzi

Mooi Ivo maar Greipel gaat waarschijnlijk na twee weken uit de Giro, misschien Mareczko en Savitsky ook wel, Gaviria zou wel eens door kunnen gaan tot Milaan maar de Tour de France staat ook op zijn programma dus wie weet stapt hij ook eerder af. Het is met de nieuwe regel met -5 per uitvaller wel minder erg voor de punten natuurlijk.

pirazzi

Mooi Ivo maar Greipel gaat waarschijnlijk na twee weken uit de Giro, misschien Mareczko en Savitsky ook wel, Gaviria zou wel eens door kunnen gaan tot Milaan maar de Tour de France staat ook op zijn programma dus wie weet stapt hij ook eerder af. Het is met de nieuwe regel met -5 per uitvaller wel minder erg voor de punten natuurlijk.

pirazzi

Naam Zwart Uit Eind Berg Sprint Jong Punten
Mikel Landa Meana 2 NEE 0 0 0 --- 0
Geraint Thomas 3 NEE 0 0 0 --- 0
Nairo Alexander Quintana Rojas 4 NEE 0 0 0 --- 0
Thibaut Pinot 3 NEE 0 0 0 --- 0
Adam Yates 3 NEE 0 0 0 0 0
Alexander Foliforov 0 NEE 0 0 0 0 0
Jasper Stuyven 1 NEE 0 0 0 0 0
Alexander Edmondson 0 NEE 0 0 0 0 0
Ryan Gibbons 0 NEE 0 0 0 0 0
Diego Rosa 0 NEE 0 0 0 --- 0
Nathan Haas 0 NEE 0 0 0 --- 0
Rui Alberto Faria da Costa 2 NEE 0 0 0 --- 0
Sacha Modolo 2 NEE 0 0 0 --- 0
Geheime wapen

Kluns
Winner Anacona Gomez 0 NEE 0 0 0 --- 0
20 / 20 0

Laatst gewijzigd
Kingstown

Hele discussies gehad op ons subforum over de nulpunters en wat ik hier in de teams van Ivo en Noud voorbij zie komen geeft dat nog een extra dimensie. Leuk

pirazzi

Naam Zwart Uit Eind Berg Sprint Jong Punten
Mikel Landa Meana 2 NEE 0 0 0 --- 0
Geraint Thomas 3 NEE 0 0 0 --- 0
Nairo Alexander Quintana Rojas 4 NEE 0 0 0 --- 0
Thibaut Pinot 3 NEE 0 0 0 --- 0
Adam Yates 3 NEE 0 0 0 0 0
Alexander Foliforov 0 NEE 0 0 0 0 0
Jasper Stuyven 1 NEE 0 0 0 0 0
Alexander Edmondson 0 NEE 0 0 0 0 0
Ryan Gibbons 0 NEE 0 0 0 0 0
Diego Rosa 0 NEE 0 0 0 --- 0
Nathan Haas 0 NEE 0 0 0 --- 0
Rui Alberto Faria da Costa 2 NEE 0 0 0 --- 0
Sacha Modolo 2 NEE 0 0 0 --- 0
Geheime wapen

Kluns
Winner Anacona Gomez 0 NEE 0 0 0 --- 0
20 / 20 0

Laatst gewijzigd
Kingstown

Hele discussies gehad op ons subforum over de nulpunters en wat ik hier in de teams van Ivo en Noud voorbij zie komen geeft dat nog een extra dimensie. Leuk

ivo001

Ach, als ze een stuk of 6 keer kunnen sprinten voordat ze naar huis gaan maken die 5 punten me weinig uit.
Die bergetappes is altijd maar de vraag of de klassement-toppers strijden voor de punten, of dat ze het onderling uitvechten achter een grote ontsnapping. Vind de kans op massasprints in vlakke etappes vel groter dan dat de AK mannen daadwerkelijk voor de overwinning rijden in de bergetappes.
Overigens heb ik Rosa ook heel lang als 0 punter erin gehad, maar ik kan gewoon niet inschatten hoeveel vrijheid hij krijgt bij team Sky.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ach, als ze een stuk of 6 keer kunnen sprinten voordat ze naar huis gaan maken die 5 punten me weinig uit.
Die bergetappes is altijd maar de vraag of de klassement-toppers strijden voor de punten, of dat ze het onderling uitvechten achter een grote ontsnapping. Vind de kans op massasprints in vlakke etappes vel groter dan dat de AK mannen daadwerkelijk voor de overwinning rijden in de bergetappes.
Overigens heb ik Rosa ook heel lang als 0 punter erin gehad, maar ik kan gewoon niet inschatten hoeveel vrijheid hij krijgt bij team Sky.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Dat is ook waar, de compensatie met truipunten weegt vaak niet op tegen etappepunten van de sprinters, als de laatste etappe geen tijdrit was geweest had ik waarschijnlijk ook meer sprinters genomen.

pirazzi

Dat is ook waar, de compensatie met truipunten weegt vaak niet op tegen etappepunten van de sprinters, als de laatste etappe geen tijdrit was geweest had ik waarschijnlijk ook meer sprinters genomen.

ratjetoe

Helaas, half uurtje voor het team maken was te weinig met de trage Sportpools site. Dacht dat het morgen pas begon..

Laatst gewijzigd
ratjetoe

Helaas, half uurtje voor het team maken was te weinig met de trage Sportpools site. Dacht dat het morgen pas begon..

Laatst gewijzigd
Bergbeklimmer

'@Kingstown: welk subforum als ik vragen mag?

1 2 ... 6 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.