Sportpools Giro 2017

1 2 ... 8 ... 12 13
Silent Hill

Dombrowski heeft 3 Italiaanse ploeggenoten, maar daarvan rijden er maar 2 de Giro: Villella en Formolo. Villella werd in 2015 11de in het Italiaans kampioenschap.

Silent Hill

Dombrowski heeft 3 Italiaanse ploeggenoten, maar daarvan rijden er maar 2 de Giro: Villella en Formolo. Villella werd in 2015 11de in het Italiaans kampioenschap.

Kingstown

'@ Pirazzi:

Er is een enorme verscheidenheid aan gekozen nulpunters waarbij Cataldo en Folivorov er duidelijk bovenuit springen. Elke ronde is er wel een nulpunter die 100+ punten haalt alleen weet vooraf maar eens wie. Ik zie niemand van de nulpunters het doen, terwijl er uiteindelijk altijd toch weer minimaal 1 is die het gaat doen. Kieze van de juiste nulpunters kan je pool echt maken of breken aangezien veel dezelfde zwarte punten renners terugkeren in een hoop teams.

Zelf heb ik ook Pinot, Quinatana, Yates, Gaviria, Modolo en consorten. Het zal dus van de nulpunters af gaan hangen waarbij trouwens wel heel veel teams zich richten op de laatste week. Als ik alles een beetje volg, dan zijn er minimaal 100 renners die in de laatste week een etappe willen winnen. Lijkt me verstandiger om dat in de eerste 2 weken te proberen. Minder concurrenten en meer kansen.

Kingstown

'@ Pirazzi:

Er is een enorme verscheidenheid aan gekozen nulpunters waarbij Cataldo en Folivorov er duidelijk bovenuit springen. Elke ronde is er wel een nulpunter die 100+ punten haalt alleen weet vooraf maar eens wie. Ik zie niemand van de nulpunters het doen, terwijl er uiteindelijk altijd toch weer minimaal 1 is die het gaat doen. Kieze van de juiste nulpunters kan je pool echt maken of breken aangezien veel dezelfde zwarte punten renners terugkeren in een hoop teams.

Zelf heb ik ook Pinot, Quinatana, Yates, Gaviria, Modolo en consorten. Het zal dus van de nulpunters af gaan hangen waarbij trouwens wel heel veel teams zich richten op de laatste week. Als ik alles een beetje volg, dan zijn er minimaal 100 renners die in de laatste week een etappe willen winnen. Lijkt me verstandiger om dat in de eerste 2 weken te proberen. Minder concurrenten en meer kansen.

Noud89

Konrad gaat richting de 100 scoren denk ik.

Noud89

Konrad gaat richting de 100 scoren denk ik.

pirazzi

Die andere Oostenrijker, Pöstlberger, is al op goed op weg met 25 punten. (12 x normaal, 1 x kluns)

pirazzi

Die andere Oostenrijker, Pöstlberger, is al op goed op weg met 25 punten. (12 x normaal, 1 x kluns)

Ab Normaal

Het zal je kluns zijn...

Ab Normaal

Het zal je kluns zijn...

Lamme Frans

Valt me op dat Zakarin niet vaak is gekozen door de Wielerflitsers

Lamme Frans

Valt me op dat Zakarin niet vaak is gekozen door de Wielerflitsers

Onbekende gebruiker

Überhaupt heel weinig, 276, na Nizzolo het minst van de driepunters.

@King: denk ik dus niet. Van de 1650 deelnemers zijn er maar 2(!) renners vaker dan 1000 keer gekozen. Dat betekent mijn inziens dat je met de juiste combinatie van toppers juist al een heel eind komt.

Onbekende gebruiker

Überhaupt heel weinig, 276, na Nizzolo het minst van de driepunters.

@King: denk ik dus niet. Van de 1650 deelnemers zijn er maar 2(!) renners vaker dan 1000 keer gekozen. Dat betekent mijn inziens dat je met de juiste combinatie van toppers juist al een heel eind komt.

Kingstown

'@ Sammy:

Die juiste combinatie zal vaker voorkomen dan het kiezen van de juiste combinatie nulpunters.
Heb er nu al spijt van dat ik Sbaragli heb gewisseld.

Kingstown

'@ Sammy:

Die juiste combinatie zal vaker voorkomen dan het kiezen van de juiste combinatie nulpunters.
Heb er nu al spijt van dat ik Sbaragli heb gewisseld.

ivo001

Sportpools de prullenbak in met een 2e plek voor kluns ferrari...

ivo001

Sportpools de prullenbak in met een 2e plek voor kluns ferrari...

Ab Normaal

Idd. Sprint al jaren niet meer mee maar wist waarschijnlijk dat ik 'm als kluns heb.

Ab Normaal

Idd. Sprint al jaren niet meer mee maar wist waarschijnlijk dat ik 'm als kluns heb.

Poeksel

+1

Poeksel

+1

DeTourwinjeinbed

Beetje laat, maar 'de hongerklop'
N Quintana Rojas 4
A Yates 3
T Dumoulin 3
B Jungels 3
S Henao Gomez 1
R Dennis 1
O Fraile Matarranza 1
A Foliforov 0
D Cataldo 0
E Battaglin 0
L Sanchez 1
F Gaviria 2
S Modolo 2
Geheime wapen
M Woods 0
Kluns
J van den Broeck 1

Battaglin ga ik denk ik nog wel wat plezier aan beleven als nuller. Enige waar ik echt zeker van ben in deze lijst is mn kluns, best lastig kiezen dit jaar.

DeTourwinjeinbed

Beetje laat, maar 'de hongerklop'
N Quintana Rojas 4
A Yates 3
T Dumoulin 3
B Jungels 3
S Henao Gomez 1
R Dennis 1
O Fraile Matarranza 1
A Foliforov 0
D Cataldo 0
E Battaglin 0
L Sanchez 1
F Gaviria 2
S Modolo 2
Geheime wapen
M Woods 0
Kluns
J van den Broeck 1

Battaglin ga ik denk ik nog wel wat plezier aan beleven als nuller. Enige waar ik echt zeker van ben in deze lijst is mn kluns, best lastig kiezen dit jaar.

ivo001

Voorlopig spijt da Battaglin niet verder dan een reserve plek is gekomen in mijn team. Ik gaf de voorkeur aan Bilbao :(

1 2 ... 8 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.