Team Sunweb 2018

1 2 ... 16 17 18 19
FritsvanHoefelen

Volgens Thijs is het veel minder spectaculair dan er gespeculeerd wordt. Zal wel sponsortje zijn

hartstikkebedankt

Altijd interessant om te kijken waar zo'n indianenverhaal als dat over CCC vandaan komt..

Romāns Vainšteins

Sunweb heeft een uitstekend tourteam voor 2019 klaar staan maar dan moeten ze daar alles op afstemmen en verder eigenlijk elke kans op een non-presence aangrijpen alsmede zo veel mogelijk 2e keus en talenten sturen en overal bij een eerste kuchje meteen afstappen.

Dat CCC heeft nu nog geen team dat hem beter richting het geel brengen kan en sowieso weet Sunweb hem bewezen in de juiste vorm af te kunnen leveren.

Ik denk niet dat het een transfer is maar eerder een aankondiging dat hij nauwelijks gaat koersen en alleen het allerhoogste nastreeft

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

?

Hebben de TLJ fanboys hun favo ploeggie nu massaal ingeruild voor een ander cluppie?

Of is het gewoon de liefde voor het speculeren an sich?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Dat tweede natuurlijk. Daar is dit hele forum voor.

Retro Lex

Naar verluidt zal het gaan om een initiatief van Tom Dumoulin en/of Sunweb om de jeugd meer aan het fietsen te krijgen. We horen het vanmiddag om 15.00 uur.

bron: sportnieuws.nl

Romāns Vainšteins

Nog meer wielrenners ?

Er rijden er nu al zo ellendig veel rond vergeleken met vroeger en dan reken ik die levensgevaarlijke omgebouwde shitdingen in binnensteden nog niet eens mee. Mag wel wat minder eigenlijk.

Verweggistan

'@Simplex: Ik zag het gerucht voorbijkomen en daarna in de reacties onder de nieuwsberichten staan. Dus ik dacht; dit is de plek waar zo'n gerucht thuishoort, net als alle berichten in het TLJ topic met: 'Craddock heeft vandaag Kuss geliked op Instagram, misschien komt ie nu wel naar TLJ'.

Adrianus en Patrick

Robert Powers laat zich toch wel goed zien de laatste paar weekjes.. rijdt goed bergop!
Beter dan Kroonprinsje Tolhoek zelfs vandaag;)

simplex

'@Verweggistan. Ik snap de bedoeling en ook hier werkt het gezien de reacties daarop.
Misschien ga ik via mijn fietsmaat die nu bij de ploeg van Tobias Foss werkt nog eens polsen of Tobias Foss op de wensen van bijv. Kelderfan kan ingaan. "Maar dat is weer een ander verhaal" zou de Efteling sprookjesboom zeggen en zal bij verdere info dan op TLJ forum gepost gaan worden.

kelderfan

'@simplex
Als jij dat via jouw fietsmaat voor elkaar krijgt, wauw dan stijg je bij mij met stip, want die Tobias Foss heeft 't beter gedaan, dan die gehaalde Jonas Vingegaard. Alleen wordt wel erg druk zo bij TLJ.;)

simplex

'@kelderfan. dat zal vermoedelijk ook niet gaan lukken.
Wat ook toeval is dat die fietsmaat al meer dan 10 jaar Cavendish zijn spurtfiets mocht prepareren en met succes gezien de uitslagen. Fan van Cav )zoals ik wel!) is hij nooit geworden. Maar dat heeft meer met persoonlijkheid en gevoel buiten de koers te maken. Wellicht toeval dat Cav voor een jaar bijtekent en dat de mecanicien dit jaar DDT heeft verlaten en nu voor UNO-X werkt.
Nog maar wat overbodige onzin. Heeft ook voor Cancellara en de Schlecks gewerkt maar zeker geen motortje ingebouwd en geen schuld aan de zgn. kettingoverslag in de Tour van Andy.

KJP

Power was goed ja. Maar dit is natuurlijk niet echt een klimkoers he. ;)

kelderfan

'@simplex
Volgens PCS rijdt Foss ook volgend jaar bij Uno-X; dus het is wel 't proberen waard, maar geen probleem, als 't niet lukt. TLJ zal die jongen nog wel blijven volgen schat ik zo in.

kelderfan

'@KimJungPoels
Power is natuurlijk ook meer een heuvelrenner en doet 't goed in koersen als TdP.

user26777

'@achtpuntzes
Ik denk eerder dat de wens de vader van de porceleinkast was :-)

FritsvanHoefelen

Edward Theuns vertrekt nu alweer na een matig seizoen.

Goed voorbeeld van een mismatch

Javier

Dumoulin
Kelderman
Oomen
Roche
Bakelants
Matthews
Kragh
Arndt

Prima ploegje zo. Goed voor alle terreinen, Bakelants kan ook nog wel een semi-redelijke TT afwerken.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@Javier
Ik zou het zonde vinden om Oomen als knecht van Dumoulin te gebruiken. Hij heeft regelmatig pijntjes en zal waarschijnlijk weer maar één grote ronde rijden. Hij verdient het om in die ronde als kopman te worden opgesteld. Dumoulin en Kelderman zullen waarschijnlijk de Giro niet rijden en Sunweb heeft daar ook een kopman nodig. Sunweb moet geen Sky 2.0 worden waar goede klassementsrenners worden opgeofferd voor een betere klassementsrenner. Kelderman zou ik in de Tour dan ook zeker als co-kopman en niet als knecht gebruiken. Ik denk dat Dumoulin daar ook meer aan zal hebben omdat hij dan een ploeggenoot heeft om samen Froome mee te bestoken. Sunweb heeft nog een goede klimknecht voor Dumoulin en Kelderman nodig. Roche wordt elk jaar minder en is allen voor zijn ervaring echt bruikbaar.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Hoe komt het dat er relatief veel talenten van Sunweb (bijvoorbeeld Vd Haar, Olivier en Kämna) met overtrainings- of mentaleproblemen te maken krijgen?

Romāns Vainšteins

Omdat ze te hard trainen zonder geestelijke bijstand aan te bieden.

tendam

Merijn Zeeman is de man van het mentale aspect en het teamgevoel. Ik krijg het idee dat ze dat na zijn vertrek een beetje uit het oog zijn verloren. Het komt allemaal overdreven technocratisch over.

user26777

'@Ghostwriter 23 oktober 2018 om 16:10
De mentale problemen zullen toch niet veel groter zijn dan bij b.v. Eenkhoorn of Tolhoek...?
Voor wat betreft de mentale problemen van Daan Olivier, zou je er wat publicaties op na moeten slaan, dan wordt veel duidelijk.
Om te slagen in een keiharde sport als wielrennen, dient alles te kloppen, vooral mentaal en dat is helaas bij hem niet het geval.
Ondanks het feit dat hij "hier" in zo'n beetje iedere klimtrein wordt gepositioneerd, komt het niet goed met deze jongen.
Voor de vorm heeft hij nog een contract voor een jaar gekregen, daarna zal het wel Roompot worden.

Laatst gewijzigd
tendam

'@joachim
Welke mentale problemen heb je het dan over bij Tolhoek en Eenkhoorn? Een slaappil?

kelderfan

Voor mij doet Daan Olivier het gewoon goed. Dat niet ieder talent het tot kopman weet te maken, is gewoon een feit.
Hij doet 't prima in de ondersteuning van jongens, die 't wel maken. Juist die 2e. lijn zorgt er voor, dat de kopman 't goed doet.

1 2 ... 16 17 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.