Tour de France Scorito

1 2 ... 125 ... 283 284
Stefantastisch

Despite mixing it up against the likes of Peter Sagan in what is arguably his best WorldTour stage race to date, Bevin isn't expecting to be challenging for stage wins at the Tour just yet.

"The Tour is a whole other realm. It would be naïve to think that Suisse went well so let's take that into France. I think Suisse was nice but it was fairly low-stress race on the scheme of WorldTour races and the Tour is as high stress as it gets," said Bevin, one of 49 Tour debutants in 2017.

Stukje over Bevin hoe hij de Tour bekijkt.
http://www.cyclingnews.com/news/tour-de-france-debutant-paddy-bevin-ready-for-the-unknown/

Bode80

Valverde en Van der Emden er toch in gefietst ten koste van Roglic en Matthews. Er is teveel onzekerheid of Roglic meer punten gaat pakken bovenop de tijdritten. Ik verwacht dat Jos in de buurt moet komen van het puntenaantal van Roglic (hij krijgt nl. ook teampunten mocht Roglic winnen). Valverde zou meer punten moeten scoren dan Matthews met zijn tijdrit, punchkwaliteiten en eindklassement. Ik had 9 sprinters dus kan er wel eentje missen. :-)

jort101

Ten Dam mag dit jaar voor etappezeges strijden, aldus Sunweb. Misschien wel een interessante optie. Kost maar 500k.

Laatst gewijzigd
barcasportz

'@stafantastisch

Over open deuren gesproken... Staat nou niet veel nuttigs in

Jelle van der Linden

'@jasper1991, Vraag het dan zelf! https://www.facebook.com/NacerBouhanni/
gewoon een berichtje sturen, maar je hebt bij Bouhanni denk wel de kans dat hij jou negeert! (:

jasper1991

hahaha, ik denk dat de kans groter is dat hij mij dan komt opzoeken... Dan hebben we tenminste wel weer een dilemma minder op scorito :P

Stefantastisch

'@barcasportz
Voor jou misschien.. Voor anderen kan dit wel wat verhelderen

barcasportz

'@jasper

Bericht van de dag, haha!

d00pzor

'@lancearmstronghero

Ja, wel 2 tijdrijders in Mn team, maar die kunnen ook nog dienen als teampunten mannen en truipunten, flexibel inzetbaar, en steengoed in beide tijdritten.

Eens dat roglic snel gekomen is en de trui kn pakken in de eerste etappe, maar als ie t niet doet is 2 miljoen veel te veel, dan moet ie in eke punch/(lastige)heuvel etappe meedoen, zie ik niet gebeuren.

nasibal

[Quote]Toch ben ik bang dat ik met het gemis van Valverde, Quintana, Contador, Bardet, Aru ik veel punten ga missen in de etappes![/quote]

Ik realiseerde me opeens dat ik al die renners ook niet heb en kon vervolgens een kleine gniffel niet onderdrukken, midden in de kapsalon. Overigens ben ik zeer content met mn klassementsteam.

Stuff

Valverde nog niet er terug ingefietst zoals je gisteren aangaf? 😁

Jasperdewaal11

Ik heb hem jongens:

Klassementsrenner 7 € 21.500.000
Klimmer 1 € 750.000
Tijdrijder 2 € 2.250.000
Aanvaller 1 € 1.000.000
Sprinter 9 € 25.500.000

Niks meer aan doen tenzij er nog iemand ziek wordt of toch blijkt een lijntje gesnoven te hebben :P

janrommens

Ik wil eigenlijk niets meer ontvangen! HOE REGEL IK DAT?????

ConINGtador

Ik denk dat ik zojuist het winnende team samengesteld heb! Dankzij jullie ben ik van mijn oorspronkelijke plan afgestapt om alle ballen op Quick-Step te zetten in de sprints. Zul je altijd achteraf zien dat Kittel 4 etappes pakt. In ieder geval wel een fijn gevoel zo vlak voor de Tour om niet afhankelijk van één man te hoeven zijn. Uiteindelijk zag ik me genoodzaakt om nog ergens flink te besparen. Heb Greipel geslachtofferd voor Colbrelli + McLay (op een gegeven moment had ik 19 renners en 51 miljoen gespendeerd, dus moest ergens één renner inruilen voor de prijs van twee). Overigens wel grappig dat ik in elke grote ronde Greipel in mijn team wil hebben, maar dat ik uiteindelijk iedere keer weer op hem bespaar. Als Colbrelli echt voor de groene trui gaat en McLay de vorm van afgelopen seizoen weet terug te vinden, zou deze ruil wel eens goed uit kunnen pakken. Maar misschien is dat hopen tegen beter weten in. Afin, dit alles heeft geresulteerd in het onderstaande team:

9 klassementsrenners / klimmers ---> waaronder Dan Martin
4 topsprinters aangevuld met 4 subtoppers ---> waaronder Kittel
1 tijdrijder
2 aanvallers ---> waaronder Gilbert

Lijkt me prima in balans zo. Ik verwacht dat mijn team alleen in de tijdritten het onderspit moet delven. Begin dus meteen al met een behoorlijke achterstand, maar ik verwacht dit in de bergen ruimschoots goed te maken. Wat betreft mijn sprintteam: mocht er een sprinter tegenvallen (bijv. McLay) kan ik alsnog overstappen op plan B en Dan Martin en Gilbert in de sprinttrein gooien. Zit al met al dus redelijk 'safe' denk ik.

Laatst gewijzigd
Pantano

Kan Sutterlin ook iets klaarspelen in de 2e tijdrit (met een kleine pukkel erin) of heb je alleen iets aan hem in de 1ste tijdrit en eventuele teampunten?

Pinot Grigio

Janrommes, op pagina 1 abonnement uitzetten.

BasV

Een drietal dillema's:

- Fuglsang vs. Izagirre
Fuglsang, uitstekend in vorm en mag in beginsel voor eigen kans gaan. Verwacht dat hij in samenspel met Aru een aantal keer een aantal seconden en dus plekken kan pakken op de top 5. Verder weinig punten in de tijdritten en in de punchetappes. Eventueel teampunten van Aru. Izagirre, zowel in tijdritten als in de punchetappes maakt hij kans op top 20 plekken. Daarnaast benieuwd hoe hij in de bergen mee kan.

- Valverde, Fuglsang vs. Bardet, Majka
Valverde altijd goed voor punten. Maar brengt deze combinatie meer op dan Bardet en Majka. Majka met teampunten van groen en wit. Waar zal Bardet zijn punten vandaan halen?

- Valverde, Bevin vs. Bardet, Boason Hagen
Bevin een grote gok op een paar punten. Maar dan heb je wel Valverde. Boason Hagen heeft zijn tijdrit, lastige sprints en mogelijk ook op het vlakke. Maar is dit samen voldoende om Valverde uit het team te laten?

Dit zijn de enige mogelijkheden. De rest van het team staat vast.

Wat dénken jullie?

nasibal

'@Stuff

Haha nee, ik blijf Matthews trouw. Roglic is immers ziek en anders heb ik geen kopman voor de tijdrit he ;) ;)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@BasV
Wij denken dat je lekker zelf moet beslissen.

Karsten

'@BasV

Je vraagt je af waar je met Bardet punten vandaan kan halen. Even afgezien van het feit dat hij mogelijk/wellicht/misschien/waarschijnlijk een goed algemeen klassement gaat rijden, is er natuurlijk nog Latour die meestrijdt voor de jongerentrui. Goed, hij zal mannen als Meintjes en Yates niet gaan verslaan - maar kan Buchmann dat wel? Want in dat geval gaat de vergelijk met Majka ("teampunten van het wit" ) niet helemaal op.

En zoals ze bij Scorito al zeggen: Valverde lijkt gemaakt voor wielerpoules, dus...... ;)

Dan nog even aan vraag aan allen:

Zou het lonen om Wellens of Latour in te wisselen voor De Gendt?

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

'@BasV Hoe moeten wij hier antwoord op geven? Als je Izagirre kiest kan je bij de tweede dillema al niet eens meer voor fuglsang en Valverde gaan. En als je dan dus ook geen Valverde hebt kan je ook niet Valverde en Bevin doen...

ConINGtador

'@Karsten

Ik verwacht van wel, mits De Gendt voldoende hersteld is van zijn polsblessure. Iemand Thomas de Gendt toevallig gesproken? Wellicht ergens op een terrasje in het pittoreske maar altijd gezellige Leuven?

ONCE

'@ Nasibal
Hear, hear
Matthews gaat gewoon netjes top 10 scorito scoren.

ONCE

'@ Coningtador

Als Colbrelli de groene trui wint eet ik mijn schoen op. Voor renners als Colbrelli is de puntentelling aan de meet in de vlakke etappes te steil geworden (sinds een paar jaar)
Werd na de verandering ook over Sagan gezegd, maar Sagan is tja...Sagan

BasV

'@wielrennertje het zijn ook afzonderlijke dilemma's. Andere vraag: wat verwacht jij van Fuglsang deze tour. Alle tourspellen weggelaten.

@karsten over de punten van latour daar zit wat in. Zeker in vergelijking met Majka/Buchmann.

1 2 ... 125 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.