Tour de France Scorito

1 2 ... 138 ... 283 284
Starlynk

'@Ensor, @BarryE1, @Nylz: Wat doen jullie dan? 9 Sprinters, 9 man voor de bergen en 2 tijdrijders?

Lijkt me helemaal niet verkeerd om 10/11 man voor de bergen te hebben, aangezien je toch vantevoren niet weet welke 9 de sterkste zullen zijn, terwijl het bij de sprinters allemaal wat duidelijker is. Heb toch ook vaak genoeg gezien dat mensen maar 9 klimmers hadden, er vervolgens 3 op hun plaat gingen en dat ze Kittel moesten opstellen. Dan loop je toch veel punten mis.

kevinraar

Bennett of van Emmen kiezen

Kay010b

'@kevinraar
Kijk jij überhaupt wel eens wielrennen?

Ensor

Ikzelf heb enkele klimmers die mogelijks ook voor de aanval zullen kiezen en Swift heb ik bij mijn 8 sprinters zitten. Natuurlijk weet ik niet of dit de beste keuze is, maar ik weet wel dat je een fiks aantal plaatsen kunt verliezen als je niet veel punten pakt in een tijdrit.

kevinraar

Kijk heel vaak wielrennen vindt lastig wie ik moet nemen

Ensor

Klassementsrenner 7 € 21.500.000
Klimmer 2 € 1.750.000
Tijdrijder 2 € 2.750.000
Aanvaller 1 € 1.000.000
Sprinter 8 € 24.000.000
Knecht 0 € 0,00
Totaal 20 € 51.000.000

Dit is mijn teamsamenstelling

WCEendT

'@Starlynk
Dus 11 klimmers voor 5 bergetappe's? Of beschouw je aanvallers ook als klimmers?

kevinraar

Heb 10 renners voor in de bergen 7 ak 3 aanvallers bent nog erbij word 11 van emden word 5de renner die goed kan tijdrijden

Marsthinaikos

Aru of Majka?
D. Martin of Meintjes?
Greipel of Kristoff?

Bode80

'@Starlynk

Als er 3 man AK/klimmers van je team vallen zaterdag dan is een goede klassering in de poule toch al verkeken.

christidoc

'@Zico Allemaal.

AntonOM

'@ Zico
Aru, gezien zijn staat van dienst en lijkt in vorm (Italiaans kampioenschap) Majka verwacht ik geen topklassering van.
D. Martin, eindigt meestal korter in een groepje, punchetappes kan hij punten scoren en was in de Dauphine beter dan Meintjes
Kristoff heeft aangegeven voor het groen te gaan en zich niet neer te leggen bij de suprematie van Sagan. Griepel is op zijn retour.

BarryE1

'@starlynk

Stel je doet inderdaad dan 10/11 voor de bergen, dan heb je dus maximaal 9/10 sprinters waarvoor ook kan gelden dat ze uitvallen. Misschien juist nog meer risico dan bij de AK mannen. Die "reserve-renners" die je niet op kunt stellen, daarmee slaat de balans aan de andere kant juist door.

Overigens ben ik zelf ook nog op zoek naar de juiste balans hoor. Ik zoek een beetje de multifunctionele renner die je op meerdere terreinen kunt inzitten. Een soort 2e Sagan zeg maar. Maar dat is juist ontzettend lastig.

Gids05

Ik heb nu 2 teams op papier staan
Maar twijfel echt pffffff

1e is klasement 7 (met froome)
1klimmer
2tijdrijders
2aanvallers
8sprinters (zonder greipel maar mclay).

2e 7 klassement (zonder froome ) voor hem yates .
1klimmer
2tijdrijders 2aanvallers
8sprinters met greipel .

Dus het verschil is yates voor froome en greipel voor mclay en met de 2e heb ik alle 3 de jongere maar zonder froome pffff .
Het is wat wceendt zegt heel veel klassement ritten heb je niet en met greipel heb ik alle top sprinters wat denken jullie 1 of 2??

De Brigadier

Godverdebanjokazooie, net voor de derde keer in anderhalve dag mijn team aanschouwd en ga het er bij laten - vermoed ik. Aru is het voornaamste slachtoffer van een team waarin ik van alle 20 namen overtuigd ben.

DonQ.

Daniel Martin geslachtofferd voor G. Thomas (geen idee in welke vorm hij steekt maar zekere teampunten en ITT-punten)
T. Martin eruit voor EBH, pakt evt. ook nog wat teampunten.

Team gereed na veel gepuzzel.

daannnnn

Swift erin Gilbert eruit en andersom al 10x gewisseld voor de 9e plek in mijn sprint team......
Denk dat ik zaterdag om 15u een muntje ga flippen.

Treenert

Ik gooi 'm er nog maar eens in, er zijn zoveel nieuwe 'gezichten':

Allemaal, ik heb zelf ook een poule aangemaakt en krijg zo het boek Thomas Dekker, heb ‘m zelf al. Deze stel ik direct weer beschikbaar voor de winnaar. Dus heb je belang bij het boek pleur dan je team in de poule ‘Thomas Dekker’, hij is open.

Nylz

'@DonQ.

Zekere teampunten en ITT-punten? Zou makkelijk zijn als je van tevoren alles al zeker zou weten.

Dom Tumoulin

Thomas die niet voluit mag gaan in de TT en froome die pas heel laat geel pakt of misschien zelfs helemaal geen geel pakt is een prima realistisch scenario. Idd totaal geen zekere punten

Laatst gewijzigd
Treenert

Froome zal toch als laatste starten zeker, omdat hij de winnaar van vorig jaar is? Of heeft het team nog invloed op de startpositie en wanneer is de startlijst voor een grote ronde normaliter bekend?

Laatst gewijzigd
DonQ.

Nou bedankt, de twijfel slaat weer toe.

Maar jullie hebben gelijk, zit al te lang te puzzelen. Roglic dan maar, had toch een klimmer teveel.

Laatst gewijzigd
aardappeljager

Ik doe mee treenert

Als je uit elke ploeg 1 renner kunt selecteren en er geen teampunten zijn. Wie zou je dan kiezen? En het mogen niet de mannen zijn met een rugnummer eindigend op 1. Dat zou het te makkelijk maken

TimvdZ78

Ik heb Froome er niet eens in. Die gaat niet genoeg punten pakken dit jaar vermoed ik. Niet met dit parcours

Ensor

Wie wint er volgens jullie de openings-TT?

Martin
Porte
Van Emden
Roglic
Küng
Cummings
Froome
Iemand anders?

1 2 ... 138 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.