'@Ensor, @BarryE1, @Nylz: Wat doen jullie dan? 9 Sprinters, 9 man voor de bergen en 2 tijdrijders?
Lijkt me helemaal niet verkeerd om 10/11 man voor de bergen te hebben, aangezien je toch vantevoren niet weet welke 9 de sterkste zullen zijn, terwijl het bij de sprinters allemaal wat duidelijker is. Heb toch ook vaak genoeg gezien dat mensen maar 9 klimmers hadden, er vervolgens 3 op hun plaat gingen en dat ze Kittel moesten opstellen. Dan loop je toch veel punten mis.
'@ Zico
Aru, gezien zijn staat van dienst en lijkt in vorm (Italiaans kampioenschap) Majka verwacht ik geen topklassering van.
D. Martin, eindigt meestal korter in een groepje, punchetappes kan hij punten scoren en was in de Dauphine beter dan Meintjes
Kristoff heeft aangegeven voor het groen te gaan en zich niet neer te leggen bij de suprematie van Sagan. Griepel is op zijn retour.
'@starlynk
Stel je doet inderdaad dan 10/11 voor de bergen, dan heb je dus maximaal 9/10 sprinters waarvoor ook kan gelden dat ze uitvallen. Misschien juist nog meer risico dan bij de AK mannen. Die "reserve-renners" die je niet op kunt stellen, daarmee slaat de balans aan de andere kant juist door.
Overigens ben ik zelf ook nog op zoek naar de juiste balans hoor. Ik zoek een beetje de multifunctionele renner die je op meerdere terreinen kunt inzitten. Een soort 2e Sagan zeg maar. Maar dat is juist ontzettend lastig.
Ik heb nu 2 teams op papier staan
Maar twijfel echt pffffff
1e is klasement 7 (met froome)
1klimmer
2tijdrijders
2aanvallers
8sprinters (zonder greipel maar mclay).
2e 7 klassement (zonder froome ) voor hem yates .
1klimmer
2tijdrijders 2aanvallers
8sprinters met greipel .
Dus het verschil is yates voor froome en greipel voor mclay en met de 2e heb ik alle 3 de jongere maar zonder froome pffff .
Het is wat wceendt zegt heel veel klassement ritten heb je niet en met greipel heb ik alle top sprinters wat denken jullie 1 of 2??
Ik gooi 'm er nog maar eens in, er zijn zoveel nieuwe 'gezichten':
Allemaal, ik heb zelf ook een poule aangemaakt en krijg zo het boek Thomas Dekker, heb ‘m zelf al. Deze stel ik direct weer beschikbaar voor de winnaar. Dus heb je belang bij het boek pleur dan je team in de poule ‘Thomas Dekker’, hij is open.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.