Genoten van Dylan vandaag! 308e (11e in de forumpoule) geworden zonder Uran en EBH. Heb slechts 4 andere renners dan de nr 2 (op 2 punten na 2e, wat zou hij balen) : Colbrelli, Felline, Ulissi en G Martin tegenover EBH, Uran, Gilbert en Swift. Deed lang mee om een top 50, maar de derde week heeft me genekt. Desondanks een hele mooie notering en blij met het bekertje!
Met eindafrekening nog gezakt van 1280 naar 2560, precies het dubbele erbij. Zodanig dat ik niet eens een zilveren beker (beste 97%) krijg.
Mijn ene na slechtste Tour in 5 jaar. Echt jammer, want na 8 dagen (stond toen 24ste algemeen) had ik het gevoel dat ik een gouden beker bijna niet meer kon mislopen.
Jep, @Platwalsers.
Helemaal lullig aangezien hij op voorhand een veel betere poule had dan Sagangroen. Zoveel zwakke keuzes a Degenkolb, Bevin, Arndt, T Martin, Pinot en Mollema.
Zo zie je maar weer dat geluk qua uitvallers (met name in de Tour) zeer belangrijk is voor een échte top-klassering. Echter toont deze Tour wederom ook aan, dat je ondanks dat prima boven de 95% (en eigenlijk zelfs boven de 99%) kan eindigen met een hoop uitvallers.
Tijdje niet gereageerd vanwege werkzaamheden in het buitenland maar met de eindafrekening als 44e geëindigd van iedereen! Iedereen maakt wel eens verkeerde dagkeuzes. De mijne waren het niet selecteren van Roglic in de twee topetappes van hem en hem als kopman kiezen in de tijdrit ipv Froome.
1 Miljoen niet uitgegeven en 44 e. Blij er mee. Tot de Vuelta dames en heren! Gefeliciteerd Tineke met de overwinning!
Jimkro, Edvald gekozen. Dan heb je 2 kansen op iets leuks: Dylan die wint, of puntjes.
Was niet thuis dus dacht laat ik eens mobiel inloggen, nou schrok mezelf helemaal wild.. had van tevoren rekening gehouden met 1-5% te zakken.. maar plots stond daar 89.3%! Gisteren nog op 99.4%. Bizar....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.