[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 130 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 30 maart 2011 om 18:24

Ik vind het juist goed als je gaat fietsen als je daar zin in hebt. Heb dat mezelf echt moeten aanleren, ik keek veel te veel naar schema's en hoe lang een training moest zijn om werkelijk nut te hebben. Maar psychologisch gezien is het sowieso goed voor je om op de fiets te gaan, hoe kort ook. :)

@Saphire
Ik ga proberen dan een mooi rondje ervoor te vinden. Heb dat namelijk nog nooit gedaan. Ik deed het vroeger op Amerongse Berg, maar Koerheuvel ligt me beter. En dan voel je lekker je benen verzuren.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 31 maart 2011 om 15:12

Het ging me vandaag niet lukken om hier 'matig' weer van te maken. Dus de trein ipv de fiets en al helemaal niet over de Posbank. Morgen en zaterdag nieuwe kansen, ook qua weersverwachting.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op donderdag 31 maart 2011 om 17:54

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 31 maart 2011 om 18:55

Ik rij zaterdag de Assum Delft Grebbelinietocht vanuit mijn eigen Leusden, 150km.
Vigiroso heeft al gezegd dat hij komt en Saphire06 waarschijnlijk ook. Zijn er nog meer liefhebbers?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 31 maart 2011 om 19:05

Ondanks het 'slechte' weer, maar een stukje wezen fietsen. Gister een klein rondje gedaan +/- 25km, vandaag over de Posbank gegaan. Slechts 3 wielrenners tegengekomen. 2 haalden mij in :( dat was op de Zijpenberg (zuid). Wat een ellendig lang ding is dat, als hij ook nog eens lekker liep, maar nee. Op en af en valsplat. Aan het begin van de klim omgekeken en was niks te zien, halverwege na het zwaarste gedeelte zag ik een blauwe en een gele renner die mij redelijk snel naderden, op het vlakkere gedeelte daarna kon ik ze een redelijk tijdje voorblijven maar een stuk voor de top was het gebeurd, zwaar gedemotiveerd. Voordat ik de Zijpenberg opreed nog de Holleweg gedaan en naar beneden via de Posbank. Op de terugweg kwam ik nog een wielrenner zonder helm, even dacht ik aan xistnc (maar die was het dus niet).

Terugweg het gemiddelde wat omhoog gehaald omdat ik wind mee had.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 31 maart 2011 om 19:20

Onie, stats?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 31 maart 2011 om 19:47

@gilly2: Vooruit, wou ze eigenlijk achterhouden.

|| 3h34m37s || 93,02 km || 26,0 km/h gem. || 58,5 km/h max. ||

Na het verlaten van de 'bergen' stond er 24 laag op de teller.

Laatste paar weken niet meer dan 95 km gereden, die 40 km die V-V langer is gaan misschien een probleem vormen, maar we zullen zien.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 31 maart 2011 om 20:04

@onie, ik heb dit jaar ook nog geen 110+ gereden dont worry

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op donderdag 31 maart 2011 om 20:17

@gilly2: Maar jij hebt klimmersbenen en geen horecaspoiler. Ik heb geen klimmersbenen

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op donderdag 31 maart 2011 om 20:32

Hermantk,
Waarschijnlijk kan ik zaterdag niet, mijn schoonzoon belde net dat hij als zijn maat ook kan het dak van het huis komt herstellen, moet daar helaas bij zijn, als het nog verandert laat ik het morgenavond weten. Baal hier wel van. xD

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 31 maart 2011 om 20:36

Zou inderdaad jammer zijn, zeker gezien de weersverwachtingen! Dan hoor ik het wel. :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 31 maart 2011 om 20:42

@vigiroso dat kan je niet maken je wilt mij toch niet op schepen met een hitsige Herman? Ik heb je hulp nodig hoor.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 1 april 2011 om 15:40

Stukje gereden vanuit Simpelveld naar Glons en Juprelle en weer terug met Gulpenerberg, Kruisberg en nag wat ander ellende erin. Bijna 1400 HM. Benen voelde niet echt briljant en zo'n vies windje helpt dan niet. Wat ook suf is dat volgens mij na 70 uur fietsen de batterij van de transponder leeg is en de cadans niet meer weergegeven wordt en van mij is het suf dat ik mijn zadelpen insmeer met vet, ging steeds lager zitten :6
Maar toch weer 110km, zie blogje

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 1 april 2011 om 16:00

Dat is geen misselijke max HF voor iemand van 41 Klimgeit.
192+41=231 bpm.
Volgens mij overschrijdt dat alle normen :p

Vrees dat er voor mij voorlopig niet veel van fietsen zal komen, staan maandag, dinsdag en woensdag tentamens voor de deur. Woensdagmiddag misschien nog ff fietsen, dat zal het enige worden voor Veenendaal Veenendaal. Ik dek me dus vast in :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op vrijdag 1 april 2011 om 16:07

ik rij zondag m'n eerste 140+ alleen.
Antwerpen Spijkenisse. De vorm van de dag bepaalt de afstand.
Verslagje volgt.
@Klimgeit, jij hebt wat met zadelpennen he? Je rijd het liefst zonder? :|

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 1 april 2011 om 16:11

@Jan: staand kan ik ook die 140 km aan Jan en dat schuif ik die zadelpen bij jou ergens waar de zon niet schijnt

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op vrijdag 1 april 2011 om 16:22

Duidelijk,
Als je een paar minuten in m'n wiel hangt mag je van geluk spreken dat je hartslag niet boven de 220komt. En waarschijnlijk is mijn zadelpen dan al een tijdje uit jouw zicht.
De ontploffing van je benen zal de bombardementen in Libie doen verbleken.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 1 april 2011 om 16:24

Ha oorlogstaal xD

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 1 april 2011 om 17:04

@Jan: Kom ff naar Limburg voor de Hel van het Mergelland 120 of 150 km, dan zullen we het even uitmaken in de heuvels hier. Ik zeg een ding, ik wacht bij de meet niet langer een kwartier.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 1 april 2011 om 18:10

easy 80km weggetrapt. Nog best pittig windje op de open stukken!

79km | 27,0km/u | 228 hms | 141bpm

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op vrijdag 1 april 2011 om 19:24

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 1 april 2011 om 20:02

Wauw xistnc, goeie statistieken man!
Je komt precies op tijd in vorm ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op vrijdag 1 april 2011 om 20:34

@Hermantk en Saphiro06,
Helaas, wens jullie een fijne fietsdag toe. B)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 1 april 2011 om 20:35

@sembo
Rijd je je wedstrijd met losse wielen? :o ;)

@hermantk
Dank, maar ik snap niet hoe ik met zo'n lage hartslag toch helemaal verrot ben na afloop.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 1 april 2011 om 20:36

Jammer, fijne dag alsnog, als je maar van de zon geniet ;)
Ik zal de tocht alleen rijden. Saphire gaat op geheime trainingsstage met TC Wageningen. :p

1 2 ... 130 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.