Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 28 april 2011 om 18:07
@bijls, ik ben voor! Mits het niet samenvalt met boogies;)
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op donderdag 28 april 2011 om 18:11
@Bijls Lijkt mij een super idee!
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op donderdag 28 april 2011 om 18:18
@gilly, boogie wil ik ook rijden, dus ik zal daar wel omheen gaan
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 28 april 2011 om 18:19
Als je het na Boogie's doet, heb ik daarna nog iets om voor te trainen ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 28 april 2011 om 18:20
Na boogies zet ik de fiets in de schuur om hem 4 weken later er weer uit te halen en te gaan fietsen met de raborenners=].
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op donderdag 28 april 2011 om 18:57
Ik zal binnenkort wel eens gaan puzzelen
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op donderdag 28 april 2011 om 20:40
Als het "Kut" kasseien zijn ga ik op zeker mee!
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op donderdag 28 april 2011 om 20:52
Net even een lekker rondje "Bruggen" gereden met wel af en toe een buitje tussendoor en de wind schuin in de zij op de dijk. Toch nog een lekkere rit gereden nadat ik 2 weken niet heb gefietst.
37 km | 32,2 gem | 97 cad gem
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 28 april 2011 om 21:18
Wilde net gaan fietsen, maar werd gebeld om wedstrijd mee te voetballen. Enkel 2e helft gespeeld en in de 90e minuut winnende gescoord door vrije trap in de kruising(a). Deze week nog steeds 0km :-(
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op donderdag 28 april 2011 om 21:40
Vandaag eerste fietsochtend op mijn vakantie nabij de Mt. Ventoux. Gisteren lekker bijgekomen van de rit naar het zuiden en was het prachtig weer. Vandaag echter was het vooral in het dal mooi weer, maar hogerop op de Mt. Ventoux was het wat minder. Ik ben vanochtend vol goede moed vertrokken naar deze puist waar ik een haat liefde verhouding mee heb. Ik vind het heerlijk om deze berg te bedwingen op mijn ros, maar iedere keer ben ik stik nerveus als ik richting de voet rij. Ik reed vanochtend dan ook in Maulancene prompt verkeerd (wat bijna niet kan) en maakte nog even 10 km extra. tijdens de klim werd het weer steeds minder en na een km of 10 klimmen begon het te miezeren en te regenen. zo'n 5 km onder de top zag ik de eerste verse sneeuw en hagel langs de kant van de weg liggen en nog net even wat verder bij een splitsing waarbij er ook een restaurant staat, was de weg geblokkeerd. deert niets gewoon even er langs en door Nog een km verder was de slagboom naar beneden, hier had ik van gehoord van een collega en moest gewoon even afstappen en eronderdoor. De Garmin gaf toen al een temperatuur aan van 2,9 graden en even later bleef de sneeuw en hagel liggen op het wegdek. Ik ben in deze natte drab ca. 1 km door gereden, maar toen werd het zo wit dat ik even wilde testen hoe glad het was. Kortom de klim was voor mij over, want toen ik weer wilde opstappen slipte iedere keer mijn achterwiel door en het leek mij ook niet meer verstandig om in dergelijke omstandigheden te dalen. totaal verkleumd heb ik getracht mijn snelheid te beperken in de afdaling, maar zelf 10 km door een relatief warm dal bracht mij niet meer op temperatuur dat is na een kop thee en 15 minuten warme douche pas weer gelukt. Dus 1989 vanuit Bedoin 1:19:29 (erg mooi en warm)
1990 vanuit Bedoin 1:21 (veel wind)
2010 vanuit Bedoin niet de top afgesloten kou regen/sneeuw
2011 vanuit Maulancene 2 km onder de top ca. 1:15 - 1:18
Mt. Ventoux 1e poging 2011
Van de week toch weer proberen :)
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 28 april 2011 om 21:45
@gilly
Pics or it didn't happen... ;)
@klimgeit
Winterbanden? Sneeuwkettingen?
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 28 april 2011 om 22:22
van mijn kmteller@xistnc XD
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 28 april 2011 om 22:25
Neejoh... van die vrije trap in de kruising :p
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op donderdag 28 april 2011 om 22:30
Ik ben begonnen met m'n route, maar kan niet kiezen...
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 28 april 2011 om 22:31
Heuvelzone bij Oudenaarde? (L)
Koppenberg, Taaienberg, Eikenberg, Kwaremont (ken de volgorde niet uit m'n hoofd)
Te veel vlakke kasseistroken vind ik niet zoveel aan..
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 28 april 2011 om 23:12
We hoeven ook niet tot aan roubaix;-) Doe van alles wat:)
Toertocht DeSluit
Toertocht Bijlsma
wie volgt?
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 28 april 2011 om 23:15
Ik kan vragen of ze de Rondweg hier een dagje autovrij maken. Da's precies 14 kilometer. En die dan 14 keer ofzo?
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 28 april 2011 om 23:24
Haha, dat klokhuisvormige ding? Zou je op zich wel een leuke koers kunnen houden. (a)
Tour de Herman zou weinig vernieuwend zijn. Dat is vooral parcours van Veenendaal-Veenendaal en omgeving.
Dan liever een Waaiertour de Jan. Of De Nigtevecht's Nasty-Classic.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 28 april 2011 om 23:29
@xistnc, en dan met de trein terug:p
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op donderdag 28 april 2011 om 23:30
Tour de Bijls wordt een combinatie van de heuvels in Vlaanderen + natuurlijk kasseistroken..... Het wordt niet naar Roubaix, want dat is toch net te ver.. Ik stel voor, of 3/4 september of 17/18 september
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op donderdag 28 april 2011 om 23:31
Leuk deze initiatieven mannen! Zo blijf ik het hele seizoen door gemotiveerd om hard te blijven trainen.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 28 april 2011 om 23:36
lol @ Nigtevecht's Nasty Classic. Da's 150 km op het kantje fietsen en alle bochten afsnijden! Wielertruukjes maat!
@gilly
Dat kan, want Houten heeft tegenwoordig 2 stations. Vroeger maakten we altijd geintjes als we een kaartje kochten naar Houten CS. En nu is het er gewoon!
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 28 april 2011 om 23:38
3/4 september zal ik midden in mijn introductie(s) van allerlei studentendingen zitten. 17/18 weet ik nog niet, maar wel meer kans.
@Gilly
Haha, met de trein terug :p
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op donderdag 28 april 2011 om 23:45
ja doe 3/4 september!
Weet je iig zeker dat Klimgeit en ik er niet zijn.
Koppelkoers in Abbenbroek heren!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.