[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 164 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op dinsdag 17 mei 2011 om 09:32

@Gilly2, Kan hij goed uit de wind zitten. (k)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door JoostS op dinsdag 17 mei 2011 om 13:02

@Saphire06 thx!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 17 mei 2011 om 13:20

@gilly
Bespeur ik hier enige goesting tot deelname? ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 17 mei 2011 om 18:15

@Ruben hoe ging je RBR? En vorige week het zelfde meegemaakt als jou dus draag gewoon altijd een helm (en Remko dus ook).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op dinsdag 17 mei 2011 om 18:26

Daar heb ik hieronder al over geschreven.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op dinsdag 17 mei 2011 om 22:25

Even een lekker rondje gefietst met de toerclub. We reden een rondje Betuwe (Wageningen - Den Heuvel - Echteld - Dodewaard - Rhenen - Wageningen). We reden een lekker constant tempo het tempo zat er vrij goed in en ook flink wat kilometers gemaakt. Bij ieder stukje dat ook maar een beetje omhoog ging lekker omhoog gesprint de benen voelden wel lekker aan.

75,9 km | 31,5 km/u | 162 bmp | 94 cad gem

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 17 mei 2011 om 23:29

##*@%?@&+!@; examens, ik wil fietsen!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 17 mei 2011 om 23:49

Twee zielen,

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 18 mei 2011 om 09:28

Mwah ging wel, alleen Nederlands ging echt bagger:s, wat wilde ze nou van me weten bij die samenvatting? Ach ja, als het dit jaar niet lukt doe ik toch een 'Herman' ;)

edit: Biotechnologie idd

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 18 mei 2011 om 09:42

ik baal echt dat ik examens heb, nu kan ik niet fietsen. En ik ben er al een week uitgeweest (vorige week) vanwege een val in een klassieker. Toen heeft mijn kuitspier een opdonder gehad, doordat die is teruggeschoten, en nu moet ik hem langzaam oprekken. Hij werd trouwens gelijk dik en het lopen ging heel moeilijk, niet dat het nu wat beter gaat maar toch.

straks gezellig Nederlands en gisteren Scheikunde gehad.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 18 mei 2011 om 10:15

Ik heb ook gewoon examens maar je moet er tijd voor vrij maken voor fietsen. En je kunt niet hele dagen achter elkaar constant leren en even 1-2 uurtjes fietsen kan dan heel ontspannend werken.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op woensdag 18 mei 2011 om 10:42

Klein rondje in een goed uur. Ging best okay. Eerste stuk tegenwind, tweede flink door kunnen knallen. Mijn hartslagstatistieken kloppen alleen niet, aangezien hij dacht dat ik een kilometer aan 221 bpm had gereden.

Gegevens:
Tijd: 1u06m37s
Afstand: 33.3 km
Gem. snelheid: 30.0 km/h
Max. snelheid: 40.6 km/h
Gem. hartslag: 161
Max. hartslag: 221
Gem. cadans: 87
Max. cadans: 105

Blog

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 18 mei 2011 om 12:08

Hoe staat het met de gezondheid klimgeit?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op woensdag 18 mei 2011 om 13:09

tsja ik begin me nu ook zorgen te maken...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 18 mei 2011 om 16:41

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 18 mei 2011 om 16:44

net Nederlands examen gehad ging echt bagger, kut om het maar effe te zeggen

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 18 mei 2011 om 16:46

En de topper was er natuurlijk niet, maar diegene die er niet is die kan je natuurlijk ook niet verslaan zo zeggen ze altijd. wie was er 2de?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 18 mei 2011 om 20:48

@Gilly2 en Jan: Na een voorhofdholteontsteking en qua buikklachten aan het lijntje gehouden te zijn door de huisarts is het nog niet alles. Wellicht bacterie op de darmen, weer terug naar de dokter, hoewel het langzaam beter gaat. Maar ik ben bang dat de huisarts dan antibiotica geeft en als ik dat krijg dan is de conclusie snel getrokken ................. geen L3B

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 18 mei 2011 om 21:03

Je leeft nog, gelukkig ;) Jammer van L3B

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 18 mei 2011 om 21:05

Veel beterschap Klimgeit. Erg jammer van L3B, hopen dat je snel weer pijnvrij op de fiets kan zitten!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bettinwel op woensdag 18 mei 2011 om 21:14

Beterschap @Klimgeit.

Zondag was ik na 80 km helemaal dood nadat we de laatste 20 km wind tegen hadden op de Lekdijk richting Utrecht. Blijven aanklampen anders kom je helemaal niet meer thuis. 2 dagen koppijn, helemaal :

Lekker dat er dan toch iets terugkomt: Vandaag onuitputtelijke reserves en kiplekker thuisgekomen. 2 pepersteaks liggen me toe te lachen in de koelkast maar ik probeer me te beperken tot een kommetje yoghurt en een paar liter water ;).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 18 mei 2011 om 21:31

@Klimgeit
Jeetje, vervelend man. Veel beterschap toegewenst! Ik kijk er naar uit om weer met je te duelleren op de fiets ;)

Heb net nog eventjes getraind tussen het leren door. Had het even nodig. Het voordeel van 's avonds trainen is dat er veel groepjes zijn. Het eerste groepje waar ik in kwam klopte ik met gemak op een heuveltje. Het tweede groepje, van drie, sprintte vol de Kolonel van Roijenweg (parallel aan Zeisterweg/Pyramide van Austerlitz) op. Met 40km/u boven gekomen en daarna werd er nog hard doorgetrokken op de uitloper. Hartslag van 196 gehaald, dus het was wel even intensief.
Op de terugweg nog even het parcours van de Ronde van Klein Zwitserland 3x gereden. Dat is een criterium in Amersfoort die a.s. zondag plaats vindt. (Zo'n 10-15hm op een rondje van 1km)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 18 mei 2011 om 21:31

Volgens mij moeten we eens een forumritje in de omgeving doen van Utrecht/Rhenen ik zie dat er toch veel mensen uit die regio komen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 18 mei 2011 om 21:40

Nou dat was me een training zeg, vertrouwend op mijn vittoriabanden geen reparatiesetje en pompje meegenomen. Na 2km stond die plat:(. Mijn Vittoria's hebben het 4950+1585 km volgehouden, best goed. Nieuwe buitenband kopen dus, iemand suggesties?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 18 mei 2011 om 21:41

GP4000S

1 2 ... 164 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.