Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 29 juni 2011 om 11:23
Ruben, je zocht toch nog een kopman voor in Wageningen? Ik neem ook alleen maar genoegen met het kopmanschap! Wageningen here we come!!!!!
Geslaagd!!!!!!!
#Onverslaanbaar
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 29 juni 2011 om 11:28
congatulations for gilly2!!!
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 29 juni 2011 om 13:11
Haha, YES! Gefeliciteerd Gilly! Tot volgend jaar! Schrijf je meteen in de voor de introductieweek, is leuk.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 29 juni 2011 om 15:04
@Gilly: Geweldig man, gefeliciteerd! Weer na Herman maar ja wat wil je!
Volgens mij kunnen we op dit forum concluderen dat wielrenners intelligente mensen zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 29 juni 2011 om 15:05
@Klimgeit, Herman heeft wel een jaartje langer over het behalen van het vwo diplome gedaan ;). Dus die 3 weekjes langer is daar niets bij:p
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 29 juni 2011 om 15:07
Haha, daar kan ik niet tegenop (Herman ook niet trouwens). Mooi man geniet ervan en neem er maar een paar op!
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op woensdag 29 juni 2011 om 15:24
@Gilly, gefeliciteerd.
Maarre klik ik nu naar een carton site?
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 29 juni 2011 om 15:26
@klimgeit @gilly
Maar mijn cijfers zijn dan wel weer een stuk hoger h
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 29 juni 2011 om 15:36
@Jan, die tweede is alu :)
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 29 juni 2011 om 15:43
@Gilly: Ik zou persoonlijk de voorkeur geven voor een 105 en een een goede wielset erbij, ipv een ultegra met de standaard wielset. Die sensa vind ik wel wat duur voor die afmontages, maar dat zit 'm natuurlijk in het carbonframe.
Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op woensdag 29 juni 2011 om 15:52
Die Sensa is dan wel duurder maar wel super mooi. Zeker met die wielen eronder. Verder zou ik gewoon voor 105 gaan wat op zich een goede groep is ( ik spreek uit ervaring ) en een stuk goedkoper dan de rest. Zeker als je een keer het asfalt kust en iets moet vervangen.
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op woensdag 29 juni 2011 om 16:27
Die Sensa is wel een erg strak fietsje! Ben ook naar een nieuwe aan het kijken maar wordt waarschijnlijk richting de winter in de hoop op korting :p!
Ik heb die Supra RC58 wielen, zijn iig aanraders! Rijden erg lekker. Ik zou overigens wel voor een ultegra groep gaan en op een dure fiets niet op je groep gaan besparen.. Mijn voorkeur gaat momenteel trouwens uit naar de Cube Litening Super HPC Pro Double 2011.
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 29 juni 2011 om 16:29
@Markoes, en Gilly2,
Hoe lang zijn jullie ongeveer?
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op woensdag 29 juni 2011 om 16:35
Vanaf een vriend vertrokken voor een wind tegen training. Heb zwaar afgezien:p. Het was de bedoeling meer kilometers te maken maar kon niet meer.
22 kilometer/27,9 gemiddeld.
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op woensdag 29 juni 2011 om 17:11
@Gilly,
Even voor de duidelijkheid, in het Elite korps worden trouwens geen Tripples geaccepteerd...
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 29 juni 2011 om 17:55
@Jan dus ik heb al die elite trainingen voor niks gedaan? Al waren het natuurlijk eigenlijk geen zware trainingen aangezien ik ook gewoon op mijn binnenblad rondreed.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 29 juni 2011 om 18:00
Zeer nice Herman. Dat wordt een prachtige vakantie. Ik zal ondertussen maar even gaan trainen op de Posbank ofzo, want anders houd ik jullie niet meer bij.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 29 juni 2011 om 18:14
@Ruben zin om morgen een rondje te fietsen?
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op woensdag 29 juni 2011 om 18:14
Ziet er goed uit Herman, klinkende namen en percentages!
En nog geschikt voor Italianen ook ;)
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 29 juni 2011 om 18:37
Is goed Peter, 288 kilometer?
Of een rondje Posbank doen?
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op woensdag 29 juni 2011 om 19:29
Gaan er morgen nog mensen overdag fietsen? Heb een vrije dag en heb al anderhalve week niet gefietst en heb weer zin om iets te gaan doen....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.