Oorspronkelijk geplaatst door Jan op zaterdag 2 juli 2011 om 21:46
Gilly,
een (Elite)neger? Want van het trainen kan het bij jou niet komen.
:|
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zaterdag 2 juli 2011 om 21:51
Die week in de vogezen heeft me niet goed gedaan. We hebben daar elke(!) dag gefietst!
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 juli 2011 om 22:00
Gilly: Dus jij had ook al materiaalpech tijdens L3B maar je wist het nog niet (zadel pleite)
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op zaterdag 2 juli 2011 om 22:20
@Bijls,
Keurig gedaan, proficiat. :)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zaterdag 2 juli 2011 om 23:27
@Bijls
Klasse hoor! En mooi dat je nog zilver hebt (:
@gilly
Wat heb je dan? 3de bal, schuurplek iets anders? Gewoon meer trainen en wat eelt kweken ;) Itali
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zaterdag 2 juli 2011 om 23:57
Ik weet het niet, volgens mij allebei. Maar ik ga niet mee naar Itali
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op zondag 3 juli 2011 om 16:26
Weer de Posbank over geweest en een aantal klimmetjes meegepakt.
Gegevens Waarde Eenheid
Duur 2:14:35
Registratie-interval 5 s
Energieverbruik 1792 kcal
Aantal hartslagen 20200 slagen
Herstel -33 slagen
Minimale hartslag 111 hsm
Gemiddelde hartslag 150 hsm
Maximale hartslag 181 hsm
Standaardafwijking 13,8 hsm
Minimum Snelheid 13,2 km/u
Gemiddeld Snelheid 28,0 km/u
Maximum Snelheid 61,4 km/u
Afstand 62,6 km
Afstandsmeter 6367 km
Minimale trapfrequentie 45 rpm
Gemiddelde trapfrequentie 88 rpm
Maximale trapfrequentie 114 rpm
Tijd gefreewheeld 0:15:35 (11.6 %)
Afstand gefreewheeld 8,6 km (13.7 %)
Minimale hoogte 14 m
Gemiddelde hoogte 45 m
Maximale hoogte 109 m
Stijging 390 m
Daling 413 m
Hellingen 4
V.A.M. 174 m/h
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 3 juli 2011 om 16:28
EINDELIJK!!! Het heeft twee maanden geduurd, hoe het kan weet ik niet, maar vandaag ineens een normale hartslag. Ik zag het al toen ik vanochtend mijn Garmin aanzette, ik was al twee uur op en had toch een hartslag van 48-50. Wel nog een keer pijn gehad onder mijn rib tijdens vollebak rijden richting Mesch.
Vandaag 120 km gereden, waarvan de eerste 95 met 30 gemiddeld, daarna wat teruggezakt (auwa benen ;) ) naar 29,5 km/h. Was gewoon emotioneel toen ik thuis was, zo lekker heb ik gefietst. Dit bied perspectief!
120km over Belgie
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 3 juli 2011 om 16:58
@Spartacus hier heb je een fietsmaatje gevonden die je (nog) kunt bijhouden
@Bijls gefeliciteerd met het behalen van de finish
@Klimgeit de nieuwe Armstrong? Na een paar uur nog hartslag 48-50 :p
Oorspronkelijk geplaatst door Willempieee op zondag 3 juli 2011 om 18:26
3uur gefietst vandaag rondom Wijk bij Duurstede, Amerongen, Maarn en terug richting Zeist. Kwam redelijk overeen met Giro etappe gek genoeg met o.a Lekdijk en Amerongseberg. Heerlijk weer en behoorlijk veel wind tegen ter hoogte van de lekdijk:(
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zondag 3 juli 2011 om 18:29
Vandaag vanwege tijdgebrek maar een rondje hardgelopen, maar helaas kreeg ik weer blaren. Ik ben ten einde raad en ben bang dat ik daar nooit vanaf ga komen. Toch liep ik wel aardig door, precies 14km/h zei mijn Garmin, over 5,6 kilometer, dus niet heel slecht.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 3 juli 2011 om 18:32
@Ruben: Wel juiste maat en correcte schoen?
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zondag 3 juli 2011 om 18:51
Weet er iemand nog of je hier vlakbij Montferland of naast Nijmegen nog mooie klimmen in Duitsland hebt? Want ik zoek een paar mooie bultjes om op te trainen. De meeste zijn helaas maar 1 tot 1,5 km lang...
Of moet ik dan toch dieper het Duitsland in?
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zondag 3 juli 2011 om 19:29
@Klimgeit: Ik heb een voetanalyse gedaan bij een speciale hardloopwinkel en daarbij passende schoenen gekocht. Ik heb hardloopsokken en ik gebruik allerlei anti-blarenmiddeltje, maar geen van die middeltjes werkt helaas.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 3 juli 2011 om 19:47
Vandaag 'Tour over de Heuvelrug' gereden vanuit Driebergen.
Vanochtend gestart met Spartacus, een oud-collega en fietsmaatje (meer dan jaar niet mee gereden) via wie ik Spartacus ken en nog iemand.
Aangezien de twee laatstgenoemden nog weinig hadden gefietst dit jaar hebben Spartacus en ik al het kopwerk gedaan de hele dag en niet te hard gereden.
Ik had erg goeie benen, ondanks de koers van gisteren en heb me een aantal keertjes getest op wat heuveltjes. Na de afdaling van de Grebbeberg kwam m'n snelheidsmeter tussen m'n spaken. Batterijtje kwijt, dus vanaf daar geen snelheid meer. Nog wel GPS aangezet, dus heb nog wel een benadering van de afstand en gemiddelde snelheid.
Op het einde liep ik een beetje leeg. Gisteravond was ik behoorlijk misselijk en heb zo amper kunnen eten. Ik moest het doen met wat crackertjes. Ik denk dat het daar aan lag.
3u52 | 118.4km | 29.2km/u | 134hpm
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 3 juli 2011 om 19:52
@Ruben: das wel bizar dan, ik had ook ooit eens de intentie om in de winter hard te lopen, maar na drie jaar achtereen scheenbeenontstekingen ben ik daar maar mee gestopt. Sterkte ermee, maar ik zou gewoon het lekker bij wielrennen houden :)
@Gilly: Wel bagger dat je nu zo'n last hebt van je zitvlak, het gevoel om dan maar niet te gaan herken ik wel (hoewel het bij jou dan nog duidelijker is). Geen steenpuist hoop ik, maar als het wel een steenpuist is gebruik dan maar teerzalf (dit maakt het week en zorgt dat de rotzooi eruit komt). Ik heb een goede steenpuist eens op mijn knie gehad, maar daar wordt je niet vrolijk van, nu nog een litteken te zien :(
Oorspronkelijk geplaatst door Willempieee op zondag 3 juli 2011 om 19:52
@Herman
Dat zijn toch nette waarden hoor! Hoelaat waren jullie begonnen? heb geen groep renners gezien...
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 3 juli 2011 om 20:33
Uurtje of negen vertrokken. Op de heenweg nog wel langs de Amerongseberg gekomen, op de terugweg alleen dwars door het dorp daar.
Oorspronkelijk geplaatst door Willempieee op zondag 3 juli 2011 om 20:56
Oke, ik fietste daar pas rond 2'en. Morgen stukkie fietsen?
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 3 juli 2011 om 21:06
Morgen even herstellen, andere keer deze week vind ik prima :)
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zondag 3 juli 2011 om 21:11
@Herman
Elite hebben geen tijd om te herstellen ;)
Trainen trainen trainen :)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 3 juli 2011 om 21:20
Haha, ben gelukkig geen elite (L3B niet uitgereden) dus ik lig morgen op de bank.
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op zondag 3 juli 2011 om 22:53
Rondje Amerongseberg gereden, 130 km met vier andere, het ging vandaag echt bagger, moest 2x lossen bij het klimmen, doch de hartslag bleef redelijk laag 130 tot max.155 denk dat het gewoon een mindere dag is, deze week nog eens bloed prikken HB gehalte was vorige maal iets te laag.
@Gilly, Hoop voor je dat het snel beter gaat.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 3 juli 2011 om 23:01
@vigrioso wat is u maximale hartslag eigenlijk?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.