[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 330 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op donderdag 23 februari 2012 om 14:53

@peter94,
het kan van alles zijn, junioren, belofte, of ook mensen die intern zitten in papendal zoals mtb'ers of wegwielrenners.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 23 februari 2012 om 15:02

@g/d
No shit Sherlock...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op donderdag 23 februari 2012 om 15:03

Koorts is al over! Zonder paracetemol o.i.d. . Morgen hopelijk trainen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op donderdag 23 februari 2012 om 16:43

Mooi kloten, heb je super benen, ben je net anderhalf uur bezig, ben je net bezig iedereen naar de kloten te rijden, rijdt je lek! :( #klotespijkertje

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Willempieee op donderdag 23 februari 2012 om 18:40

Wie doet het deze held na? :-)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 23 februari 2012 om 23:10

Vandaag 3 uurtjes gefietst met nog 4 anderen langs Westpoort, Kopje van Bloemendaal, Zandvoort en terug over de ringvaart. Vooral de tweede helft keihard gefietst en voor elk plaatsnaambordje gesprint. Ben bijna in elke sprint 2de geworden en was op het einde helemaal leeg, dus er valt weer wat te verbeteren. Morgen nog wat in de rondte fietsen en zondag volle bak koersen!

@Willem
Wat een eindbazen zijn het ook.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 24 februari 2012 om 13:51

Deze hele week niet getraind... Hopen op magische benen morgen. Had je m'n smsje nog gehad Peter?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op vrijdag 24 februari 2012 om 14:32

Achja, ik heb gister dan even op de fiets gezeten maar echt spetterend was het niet. Nog steeds lekker aan het hoesten maar ik hoop dat het morgen lekker gaat. Spartacus heeft iig een brede rug en Vigiroso stoempt wel op kop :D!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 24 februari 2012 om 17:38

De afgelopen tijd heb ik teveel over dezelfde wegen getraind, dus heb vandaag maar eens het pontje over het A'dam-Rijnkanaal gepakt en daar naar routes gezocht. Ik beschik echter niet over het beste richtingsgevoel, dus het was veel draaien, keren, stoppen, kaartlezen en centra inrijden.
Desondanks iets moois gevonden! Tussen Wijk aan Zee en Egmond aan Zee ligt echt een prachtige glooiende klinkerstrook van zo'n 15km door een mooi duinlandschap bezaaid met bomen. Nu de rest van de route nog uitvogelen..

2u50 | 76.8km | 27.5km/u | 135hpm | 4/5bft

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 24 februari 2012 om 17:40

Net terug van een mooi tochtje! 154 kilometers alleen weggetikt in regen kou en wind. Om de smaak te pakken te krijgen het Vlaamse land ingetrokken, om de kasseien op te snuiven!

#Preparing 4 Veenendaal-43 dagen

31,2 km/h || 154 km|| hfavg 156 || 212 hms ||

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 24 februari 2012 om 17:54

Net een nieuwe fiets besteld!! :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op vrijdag 24 februari 2012 om 17:58

Dat is geen misselijk gemiddelde in je eentje over die afstand Gilly!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op vrijdag 24 februari 2012 om 18:54

Gilly, weet je dat heel zeker aangezien ook de profs niet veel harder rijden in solotrainingen(lees langzamer)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door JosM op vrijdag 24 februari 2012 om 18:55

@nietram, laat eens zien zou ik zeggen ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op vrijdag 24 februari 2012 om 18:59

@Pannenkoek: Uit eerdere berichten van Hermantk? heb ik begrepen dat je er gemiddeld een km/h of twee vanaf mag halen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 24 februari 2012 om 19:23

@JosM
Zodra de fiets binnen is, zal ik wel een keer een foto plaatsen. Het is trouwens een Cube Agree GTC Pro

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 24 februari 2012 om 19:26

Trouwens volgende week is hier een toertocht (zaterdag 3 maart), de 1e Noord-Veluwe Classic, 80 of 120 km. Startplaats: Sporthal De Kamphal, Heikamp 2 te Wezep. Startijd tussen 9 en 10 uur.

Georganiseerd door Cyclo'78 Wezep

Meer info op : www.cyclo78wezep.nl

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 24 februari 2012 om 19:38

Fietskleren in de wasmachine: check.
Rit naar Ochten in de Garmin: check.
Zuid-Veluwe Tocht in de Garmin: check.
Fiets in elkaar zetten: in progress.

@nietram
Heb je daar de route van? In die omstreken kun je makkelijk 120 km vullen met polderwegen en dat is nou niet direct wat mij het fietsen mooi maakt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 24 februari 2012 om 19:42

@xistnc
Geen idee, ik kan er geen route van vinden, maar ik zoek nog even verder.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 24 februari 2012 om 19:43

@xistnc
Dit heb ik tot nu toe gevonden:
''Als je wilt genieten van een prachtige fietstocht door de uiterwaarden van de IJssel en de bossen van de Veluwe nodigen we je van harte uit om deel te nemen.''

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 24 februari 2012 om 19:45

NTFU leden 3 euro
Niet leden 4 euro

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op vrijdag 24 februari 2012 om 19:49

Morgen flink de zweep erover, op het minste hoogteverschil zal ik aanvallen. Beware!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Willempieee op vrijdag 24 februari 2012 om 20:06

Gilly lekker bezig! In je eentje dikke 150km rijden met 31.2 km/h... Pfeww dat zit er hier nog even niet in:P

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 24 februari 2012 om 20:31

@Pannenkoek
Is toch prima mogelijk met zo'n hoge hartslag van 156 hpm en een beetje gunstige wind? Profs rijden die snelheid dan met een fiks lagere hartslag, neem ik aan.

@Onie
Dat was voordat hij een Polar aanschafte. ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 24 februari 2012 om 21:18

@Pannenkoek, idd gunstige wind. Laatste +- 50 kilometer overigens niet alleen, maar achter een brede rug van een hardrijder ;).

1 2 ... 330 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.