Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 22 september 2013 om 23:41
@Peter94
Da's een beste! Die staat nog wel een tijdje. Oostenwind kracht 4-5 (of was het 6?) is het immers niet zo heel vaak.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op maandag 23 september 2013 om 09:53
Haha, en die KOM staat niet op mijn pagina :'(. Die dag hadden Peter en ik wel windkracht 6 in de rug ja, dus het zal nog wel even blijven staan.
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 23 september 2013 om 17:13
Ik kijk er al naar uit Poetin :) Hopelijk hebben we even mooi weer zoals vandaag, want het ging ook bij mij redelijk vlotjes. Wat extra kilometers kan geen kwaad voor zaterdag.
Oorspronkelijk geplaatst door Retro Lex op maandag 23 september 2013 om 18:08
Beste Wielerflits vrienden.
per zojuist is mijn Nickname gewijzigd. Het was Poetin
Nu een betere namelijk Retro Lex.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op maandag 23 september 2013 om 21:30
Goed bezig nog hier in het najaar. Mijn kmters dit jaar zijn blijven steken rond de 500. Schande. Met nog wel een nieuwe bike begin dit jaar. Mis fietsmaten!
Om iig de beetjens rond te blijven draaien moet er iets van een tacx komen. Geen VR of iets. Gewoon trappen met wat weerstand. Heb ik genoeg aan een modelletje van 130 euro. Of moet er een satori komen? Of heeft iemand hier nog n tweedehandsje staan?
Oorspronkelijk geplaatst door Retro Lex op maandag 23 september 2013 om 21:36
@jan Willem
Ik heb ooit een Rollenbankje ( tacks achtig) gekocht voor weinig bij de Aldi. Wekt op zich prima. Alleen ik vindt het heel naar trainen. Te warm en te saai.
Ga spinnen bij de sportschool. Kun je ook fietsmaatjes ontmoeten eventueel
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op maandag 23 september 2013 om 21:38
Snap je punt maar ben toch op zoek naar een tacx. Ondanks druk zijn toch om 10 uur een uurtje op de fiets.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op maandag 23 september 2013 om 22:50
@janwillem:
1 tip: neem niet zon echte roller maar gewoon een Satori achting ding met weerstand. Ik heb zelf zo'n Antares maar ik ben dat ding helemaal zat want je hebt veel te weinig weerstand om fatsoenlijk te kunnen trainen.
Ik ga deze winter ook mijn Antares verwisselen voor iets nieuws, anders kom ik zeker niet meer aan trainen toe.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 23 september 2013 om 23:08
@janwillem92
Ook van mij een tip: niet doen, zo'n Tacx. Als je al moeite hebt om jezelf bij goed weer naar buiten te krijgen vanwege gebrek aan fietsmaatjes, dan gaat een Tacx je zeker niet gelukkig maken.
Probeer dan bijvoorbeeld liever een 2e hands MTB op de kop te tikken, regel een paar ledlampjes en trek wat laagjes kleren aan. Dan kun je gerust om 10u 's avonds nog een uurtje maken zelfs tot temperaturen richting het vriespunt.
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 23 september 2013 om 23:13
Btw wil iedereen die zaterdag meegaat mij een mail sturen, zodat ik jullie mijn gsmnummer kan geven, mocht er iets mislopen, of als je vragen hebt. Dan kan ik jullie ook de specifieke info geven dat niet iedereen moet weten. :)
Alvast bedankt, en hopen dat het inderdaad mooi weer zal zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op maandag 23 september 2013 om 23:14
Discipline is het toverwoord als je wilt gaan tacxen! Zelf heb ik flink wat discipline als het om tacxen gaat en maak ik er in de winter veel gebruik van de tacx (4x-5x in de week). Ik zit zelf liever op de tacx dan op de mtb dat komt doordat ik mijn tijd op de Tacx erg effici
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 23 september 2013 om 23:21
@kartje
Kan het kloppen dat mail aan [email protected] niet aankomt?
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 23 september 2013 om 23:31
@xistnc dat kan zeer goed zijn, maar je moet eens kijken op mijn profiel daar staat het juiste adres. ( zal het wel weghalen na vrijdag :p )
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 23 september 2013 om 23:37
@kartje
Zie jij in mijn profiel een regel staan waar mijn emailadres staat of zou kunnen staan?
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 23 september 2013 om 23:43
Aha bedankt, had het bij MSNmessenger gezet, maar die functie hebben ze eraf gedaan.
Bij deze jullie mogen een mail sturen naar [email protected]
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op dinsdag 24 september 2013 om 07:46
@stoned thanks. Rollen zag ik ook niet zitten. @ xistnc je hebt zeker een punt echter heb ik niks met mtb'n. Interesse is meer onstaan omdat ik veel voetbal en met een tacx wil proberen de overgang van voetballen naar 4 uur fietsen wil versoepelen...
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op dinsdag 24 september 2013 om 08:47
abbo'tje bij basic fit daar hebben ze ook vr tacxen staan en kan je wat afwisselen met krachttraining.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op dinsdag 24 september 2013 om 09:40
@Peter:
Dat geluid is een goeie ja, ik had dat ding aangeschaft dus ik zat lekker met een koptelefoon te trainen en een film te kijken. Komt de buurvrouw langs die dacht dat de wasmachine aan het ontploffen was :p
@Maikel:
Dat bij Basic Fit is op zich wel een optie voor mij denk ik, probleem is alleen dat de drempel dan toch net wat hoger is omdat je erheen moet. Zeker als het koud, donker, glad en besneeuwd is buiten.
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op dinsdag 24 september 2013 om 12:57
Via Groupon heb je af en toe ook hele goede deals bij sportscholen. Zo heb ik nu voor een half jaar onbeperkt sporten 89,- euro betaald. Incl spinning, pilates etc.
@Stoned, probeer met iemand anders te gaan en 1 of 2 vaste avonden in de week te nemen. Het moet even in je systeem zitten, dan ga je vanzelf.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op dinsdag 24 september 2013 om 14:18
@Scotty:
Weet ik maar voor een fatsoenlijk wedstrijdseizoen ga ik in de winter wel meer dan 1 of 2x een avond in de week moeten fietsen, dan heb ik dus liever zo'n ding thuis staan.
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op dinsdag 24 september 2013 om 15:52
Ik doelde ook meer op het fitnessen. 2x per week krachttraining en daarnaast fietsen (tacxen).
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 24 september 2013 om 18:37
Wie in Zuid-Liimburg nog een KOM wil pakken of zijn [s]of haar[/s] PR wil verbeteren op Strava, moet HEEL snel zijn!
Geenstijl/Powned dus korreltje zout, maar uit eigen contacten over dit onderwerp weet ik dat het menens is. Dit is een spagaat waar ze in Zuid-Limburg niet uit lijken te komen.
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op dinsdag 24 september 2013 om 18:55
Was ook op 1Vandaag of NOS Journaal van 6 uur. Gaf gevaarlijke situaties en men was al dat geschreeuw van die wielertoeristen beu.
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op dinsdag 24 september 2013 om 19:09
Nederland op z'n kleinst waar niemand elkaar wat ruimte gunt, problemen komen van 2 kanten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.