De Afvalkoers: Vuelta 2017 !

1 2 ... 10 ... 13 14
Fondista

Idd Niels22, mogelijk wel...maar ik wilde niet vol op tijdrijders inzetten aangezien de tijdrit pas zo ver in de vuelta stond gepland. Mogelijk kwam ik niet eens zo ver.

dan die dag maar een tiebreak met Goozbabs;)

Laatst gewijzigd
Niels22

Die tiebreaks zijn wel een leuk extraatje inderdaad, van mijn nog acht tegenstanders kan ik er drie aan in zo'n tiebreak.

Leuk om te zien ook is dat van de negen teams die nog over zijn en zeven al op de hotseat hebben gezeten! Betekent dus dat iedereen al een moment van zwakte heeft gehad. Zullen de twee die daar buiten vallen niet automatisch de favorieten zijn om tot Madrid te komen? In mijn ogen staan Niek53 en Hartstikkebedankt dus een streepje voor op de rest

Laatst gewijzigd
Fondista

Nee, het hangt gewoon keihard af van welke 20 renners per dag vooraan finishen en wie je nog tegenover je hebt qua spelers. Niets meer, niets minder. In het verleden behaalde resultaten zeggen niets, want elke dag staat op zichzelf.

hartstikkebedankt

Als Majka en Adam Yates vandaag geen plannen hebben dan neem ik vast afscheid van jullie, tenzij Woods uitzonderlijk presteert

Fondista

ok, hartstikke bedankt! ;)

Fondista

Majka in de vlucht...hartstikkebedankt

Fondista

zeg volgens mij kwamen ze in de verkeerde volgorde over de streep!

Silent Hill

Haha - Fondista ! Blij dat je je humor er niet bij verliest :D

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Duizelingwekkende scores alweer. 536 punten mag een mooi aantal lijken, in deze elitegroep is het peanuts. Sterk gereden, alles rustig overleefd, maar vandaag komt er toch eind aan, Fondista. Eindplaats 9 is voor jou !

1. Rimenno: 1740
2. Thombvb: 1720
3. Goozbabs: 1590
4. Queso: 1360
5. Niek53: 1280
6. Hartstikkebedankt: 1080
7. Bode80: 990
8. Niels22: 840
9. Fondista: 536

Fondista zijn team:
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban 120
NIBALI Vincenzo 400
ALAPHILIPPE Julian
COSTA Rui Alberto Faria
YATES Adam
TRENTIN Matteo
ROCHE Nicolas 6
MORENO FERNANDEZ Daniel 10
THEUNS Edward
FRAILE MATARRANZ Omar
BETANCUR GOMEZ Carlos Alberto
SCHWARZMANN Michael

Fondista

Daar stond je dan vanavond, het was wel spannend en toch ook fijn....

Niels22

De twee zonder hotseat weer eenvoudig door....

Goozbabs

Helaas, Fondista met de analyses. Genoot er wel van. Gaan de analyses nog door?

Als ik er morgen uit zou vliegen. Zou ik daar vrede mee hebben. Ik ben zover gekomen al.

Fondista

vast wel...analyse op m'n eigen team: teveel gegokt met gebleken net niet goed genoeg renners zoals costa costa costa costa costa roche alaphilippe moreno chaves betancur yates en eh costa!

Hoopte bij de laatste 5 te komen. Top10 toch ook heel mooi voor deze eerste keer.

Silent Hill, bedankt voor dit leuke initiatief. super!

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Poh Majka made my day. Morgen moet hij echter weer gaan dus weer een spannende dag

Fondista

idd zeg, waarom nou net gisteren? Ach ja, voor mij was het toch uitstel van executie geweest...

Mijn gok voor de eindzege: Goozbabs (mits hij tiebreaks weet te vermijden)

Laatst gewijzigd
Bode80

Paar feitjes:
- 7 teams in de race
- 6 hebben Nibali (Niek53 niet)
- 5 hebben Majka (Bode80 en Niels22 niet)
- 5 hebben A. Yates (Queso en Rimenno niet)
- 6 hebben Zakarin (Rimenno niet)
- Thombvb heeft de meeste renners uit de top 5 (4) en Niels22 en Queso de minste (2)
- Bode80 is de enige met Froome
- Rimenno is de enige met Lopez (renner in vorm)
- 4 hebben Kelderman (Goozbabs, Niek53, Rimenno en Thombvb)
- Queso heeft de meeste uitvallers (4) en Bode80 de minste (1)
- Bode80 heeft de meeste sprinters (4) en Rimenno (Rojas) en Thombvb (Schwarzmann) de minste (1)
- Van de sprinters is Cort (5) het vaakst gekozen
- Rimenno en Thombvb hebben de meeste tijdrijders (4) en Niek53 en Queso de minste (2)

Laatst gewijzigd
Bode80

Mocht A. Yates vooruit blijven dan wordt een lastige dag voor Queso en Rimenno

Laatst gewijzigd
Bode80

Het wordt spannend vandaag...

Laatst gewijzigd
niek53

Kelderman hier ook aanwezig! Ik ben benieuwd naar de scores bij de tijdrit... Dat wordt spannend

Silent Hill

Gisteren had hij nog Majka als engelbewaarder, maar vandaag is het Damocles die zijn werk doet. Net voor het ingaan van de slotweek zeggen we hem tot ziens, ofwel - je voelt hem al komen - Hartstikkebedankt !

1. Thombvb: 1520
2. Niek53: 1300
3. Goozbabs: 1180
4. Rimenno: 1160
5. Bode80: 930
6. Niels22: 800
7. Queso: 740
8. Hartstikkebedankt: 360

Hartstikkebedankt zijn team:
NIBALI Vincenzo 160
ALAPHILIPPE Julian
MAJKA Rafal
JUNGELS Bob
YATES Adam
TRENTIN Matteo
BARGUIL Warren
DEGENKOLB John
POZZOVIVO Domenico
WOODS Michael 200
ROJAS GIL Jose Joaquin
SOLER Marc

Laatst gewijzigd
Queso

oei tweede keer op de hot seat. Maar we zijn er nog bij. Dat telt!

Niels22

Voor de tijdrit moet ik zelf denk hopen op een degelijke of uitschieter van Poels en/of De la Cruz, anders kan mijn waterloo wel eens bereikt worden.

Fondista

zowel Poels als de la cruz gaan goed rijden...hoorde ik op een terrasje in Leuven 😉

Goozbabs

Wel leuk dat Fondista mij kiest voor de eindzege. Ik heb express niet te veel voor aanvallers gekozen, waren echt veel t duur als je zekere aanvallers wilde als Luis Leon Sanchez. Dus gehoopt als renners als Majka/Kruijswijk/Zakarin die later in de aanval ging. In het begin en het eind voor de sprinters gegaan. Zonder sprinters win je het spel ook niet. En ik dacht sprinters die zekere punten leverde: Cort, Lobato, Schwarzman. Helaas sprint er 1 niet en de ander zo onbetrouwbaar als wat.

Maar de weg is nog lang. Ik denk dat ik redelijk veilig zit dinsdag met wat klassementsrenners met tijdrit capaciteiten. Daarna hopen dat klassementsrenner het goed doen en vooral de juiste. Heel blij met Nibali. Was voor mij de grootste gok vooraf.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Helaas, succes verder! Gematigd tevreden met het halen van einde week 2. Bedankt Silent Hill voor het organiseren uiteraard, doe zeker een volgende keer weer mee. Dit was een goede leerschool.

Edit: Bode80 had mijn team al niet eens meer meegenomen in zijn analyse, ondanks dat ik toen nog meedraaide haha

Laatst gewijzigd
1 2 ... 10 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.