De Afvalkoers: Vuelta 2017 !

1 2 ... 9 ... 13 14
Bode80

Als ik vandaag overleef zou ik het zomaar eens tot volgende week donderdag kunnen overleven...als Froome zijn afspraken nakomt en niets overkomt.

Fondista

Daarom ben ik heel benieuwd naar vandaag en hoop ik op 30 obscure renners in de vlucht van de dag die het tot het eind uitzingen (plus Costa ) ;)

Edit: de rit van morgen kan ook weleens een leipe worden...

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Bode80 en Niels22 hebben wel de beste vooruitzichten denk ik inderdaad

Fondista

4 spelers hebben momenteel geen renner in de vlucht van de dag zitten. Voor hen komt het dan aan op de rituitslag posities 15 t/m 20 om het vege lijf te redden.....als alles zo blijft...en we moeten nog wel ff...maar toch ;) :)

Bode80

Ik heb er een mannetje bij zitten dus fingers crossed. :-)

hartstikkebedankt

Goede keus toch, die Rojas (y)

Niels22

Gisteren door enkele als favoriet bestempelde vandaag denk ik met de hakken over de welbekende sloot nog door....

Silent Hill

Net niet kunnen zeggen dat je in de Top 10 van de Afvalkoers zat. Jammer maar helaas, Zwartebroekengeletrui.
Wel een dikke proficiat aan de resterende 10. Toch al een heel parcours overleefd. Maar ... zeker weten dat het vanaf nu het hard tegen onzacht wordt.

1. Rimenno: 990
2. Fondista: 536
3. Queso: 522
4. Niek53: 512
5. BrackenRidgeCycling: 500
6. Hartstikkebedankt: 420
7. Goozbabs: 72
8. Niels22: 52
9. Thombvb: 32
10. Bode80: 22
11. Zwartebroekengeletrui: 22

Zwartebroekengeletrui zijn team:
NIBALI Vincenzo 20
ALAPHILIPPE Julian
ZAKARIN Ilnur 2
JUNGELS Bob
ARU Fabio
DENNIS Rohan
YATES Adam
POZZOVIVO Domenico
LOBATO DEL VALLE Juan Jose
MODOLO Sacha
BLYTHE Adam
BETANCUR GOMEZ Carlos

Laatst gewijzigd
Fondista

het voelt alsof we al veel verder zijn dan op de helft

ZwartebroekengeIetrui

Helaas. Hopelijk volgend jaar een nieuwe kans in de giro.

Bode80

Ben blij dat ik bij tiebreakers een gunstige positie heb... :-)

Fondista

ik vind het knap dat je zo'n sterk team hebt met zoveel minder punten. precies de juiste kassakoopjes eruit gevist.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Had dus er gewoon nog bij gezeten.... lastig om een tactiek te verzinnen voor dit spel... in ieder geval zal je goed moeten nadenken over de type renners die je er bij neemt.

Fondista

En daarna is het geluk hebben hoe jouw team zich verhoudt tot de overige teams

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook dat nog eens....

hartstikkebedankt

True, bovendien moet je in de Vuelta wel wat met aanvallende types doen (vs. tactiek in andere grote rondes) om elke dag iemand uit de top-5 te hebben. Vervolgens moet je daarmee wel weer wat gelukkig zijn natuurlijk

Fondista

volgens mij ben ik veilig

edit: puntenpakker en eerste renner die ik opschreef, rui costa: 21ste!! man man man

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

#retweet

Silent Hill

Zelf even in de ogen gewreven toen ik de punten zag ... echt elite-scores. Toch eentje die uit de toon viel: BrackenRidgeCycling. Uiteindelijk goed voor de 10de plaats in dit spel, niet slecht, maar daar eindigt het jammer genoeg ook.

1. Fondista: 1270
2. Queso: 890
3. Niek53: 880
4. Hartstikkebedankt: 860
5. Niels22: 850
6. Goozbabs: 830
7. Thombvb: 760
8. Bode80: 700
9. Rimenno: 342
10. BrackenRidgeCycling: 190

BrackenRidgeCycling zijn team:
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban 50
ALAPHILIPPE Julian
MAJKA Rafal
LOPEZ MORENO Miguel Angel
YATES Adam
KRUIJSWIJK Steven 80
DEGENKOLB John
POZZOVIVO Domenico
LOBATO DEL VALLE Juan Jose
FORMOLO Davide
WOODS Michael 60
ROJAS GIL Jose Joaquin

Laatst gewijzigd
Queso

Zo weer een dagje verder. Houd het een stuk langer vol dan ik had verwacht :)

Goozbabs

De hotseat koning overleeft het ook. Gelukkig vandaag wat minder heet onder de voeten. Morgen zou ik ook redelijk goed moeten overleven.

Fondista

nu de teams gelijkwaardige worden met de dag ben ik echt benieuwd wanneer en waar ik ga stranden...

Aangezien ik de vermoedelijk een na laatste sprintetappe won, zie ik de 21e etappe met vertrouwen tegemoet....nu alleen nog zover zien te geraken :)

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

oei dat is nit echt lekker wakker worden hier, toch de top 10 gehaald niet slecht. Succes verder iedereen die nog mee doet

Niels22

Fondista, mooie doelstelling en inderdaad voor de sprint mag je flink wat vertrouwen hebben. Op eerste oog lijkt me dinsdag de lastigste dag voor je om te overleven

jappe666

Knap eigenlijk dat je nog top-10 hebt gehaald terwijl je met een man minder hebt gereden hele tijd (Formolo).

1 2 ... 9 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.