Scorito-algemeen

1 2 ... 219 ... 606 607
kevinraar

ik sta nu op pek 110 als morgen beaton wint en niemand uit de top 109 heeft hem als captain sta ik boven aan heb hem als captain

Ab Normaal

Zou leuk zijn Kevin.

kevinraar

Jazeker rond 3 uur weten we of ik boven aan sta of niet

MarvinG

Zou leuk zijn Kevin.

Ik heb Humphries als captain gekozen.

kevinraar

shit beaton verloren

Platje

Dat gaat je een hoop plekken kosten, zeker als humphries nu wint

kevinraar

dat klopt ik heb wel huphries veel hebben hem als captain ik niet sta nu 380

nu na de wedstrijd van Humphries op plek 1960

Laatst gewijzigd
Platje

En nu rond plek 1750-2250 gok ik?

Niels22

Haha die Kim, over van jezelf verliezen gesproken

kevinraar

klopt helaas

Valvuillerdemoz

Wel een beetje spijt dat ik die Labanauskas uiteindelijk toch heb vervangen door James Richardson, alleen maar omdat die zo'n geweldige walk-on song heeft. Maar die heeft alleen een partij kunnen winnen van een Japanse vrouw. En kijk nou waar Labanauskas staat. Kwartfinale tegen van Gerwen! Nou ja, dan is het voor hem dus ook afgelopen hierna.

Jori

Labanauskas is ook wel beetje de geluksvogel van het schema. Normaal gesproken was het eerste gedeelte Cross of met name Clemens territorium en Wade was ook een logischere naam geweest dan Beaton.

Humphries weer erg mooie captain punten, met zijn huidige spel zou je ook haast zeggen dat hij Wright wel naar huis zou moeten kunnen gooien, al neig ik voor die ronde naar Aspinall (vs Vd Bergh). Nu nog even hopen dat Durrant Dobey verslaat (heb beiden, maar minder mensen hebben Durrant) en dat Price ook gewoon zijn route naar de finale blijft volgen

Ab Normaal

Jori, hier precies dezelfde overweging.
Ik verwacht dat het gros Humphries neemt. Als die verliest en je neemt Aspinall, doe je goede zaken.

Ik sta nu 833e en verwacht dat het gros van die 832 Humphries ook wel heeft.
Voor Humphries kiezen laat me dus weinig plaatsen stijgen.
Echter, als ik voor Aspinall ga en Humphries wint, dan zal ik behoorlijk. Ben er nog niet uit dus.

kevinraar

ik sta nu op plek 1618 heb nog 6 man over heb alleen labanauskas en van de bergh niet ik neem aspinall als captain

Veltini

Ik denk juist dat veel mensen boven mij (sta 815) naast Humphries ook Aspinall hebben en voor de laatste gaan kiezen om enigzins op save te spelen. Daarom hoop ik toch nog wat te stijgen met (een hopelijk winnende) Humphries als captain. Daarbij hoop ik ook een beetje dat tegenstander Wright (A speler) de concurrentie afschrikt om Humphries captain te maken. Gezien het toernooi tot nu toe geef ik Humphries 50% kans om te winnen.

Starlynk

Ja, heel veel mensen met de afweging Aspinall/Humphries zie ik.. Ben zelf ook al 10x geswitcht, maar ga nu toch maar voor Aspinall.. fingers crossed!

Jori

Hier toch Humphries laten staan. Eigenlijk zou ik Aspinall moeten kiezen, puur om zeker te weten dat ik iig boven Starlynk eindig (heb ergens in de voorrondes 15 punten meer gehaald en vanaf ronde 3 identieke actieve spelers gehad geloof ik :p

hartstikkebedankt

Ook hier gekozen voor Aspinall, ik speel eigenlijk alleen voor de Index en de kosten-batenanalyse komt dan voor Aspinall iets beter uit :P

Threeohthree

Zat met hetzelfde dilemma van Luke vs Asp. Ben uiteindelijk voor Luke gegaan gezien Wright ziek is. + Als de Asp zou verliezen als ik hem captain had was ik echt helemaal gek geworden.

Ab Normaal

Hier ook Luke gekozen.
Dit is zijn grote kans.
Wright er uit en ze kunnen ook niet meer om hem heen vwb de Premier League.

Ab Normaal

Aspinall iig door. De mensen die hem als captain hebben gekozen zijn blij.
Nu de belangrijkste partij denk ik.
Daarna zullen de captain keuzes hetzelfde zijn verwacht ik.

dvansteenis

Met de juiste kopmannen Asada (2x) , Humphries (2x) en Aspinall voorlopig 76e. Daarnaast Wright, v Gerwen, Price en Durrant nog in het spel! Ik verwacht niet meer te kunnen stijgen, aangezien veel v Gerwen straks captain zullen hebben en 1/2e en finale ook iedereen v Gerwen kiest. Maar goed, niks te klagen!!

Valvuillerdemoz

Ai, Humphries er uit, 0 punten! Gezakt van 97 naar 87,8%. Dit was dan mijn WK Darts. Nu alleen nog van Gerwen en Price/ Durrant over. Dat wordt niks meer, Scorito-gewijs.

MarvinG

Helaas verkeerde captain gekozen. Wright gooide toch een stuk sterker dan verwacht. Heb met Aspinall, Wright, van Gerwen en Price wel alle halve finalisten (en dus ook finalist + winnaar) in mijn team. Om nog wat te gokken zou ik Aspinall als captain kunnen kiezen... maar durf ik dit aan haha.

Zadelpen

Edit

(Edit 2.. arrgghhh bericht weg. 😳

MVG - Wright finale.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 219 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.