*Op zoek naar een competitieve subleague*
Als fervent Scorito speler en vaste luisteraar van de Radio Scorito podcast, mis ik op dit moment nog 1 grote Scorito uitdaging: een competitieve subleague.
In de podcast wordt geregeld benoemd dat er subleagues worden samengesteld door de heren van scorito zelf. Een top initiatief, maar ik vrees dat ik als fanatieke speler de boot heb gemist en betwijfel of ik in een écht competitieve subleague terecht kom. Daarom doe ik via deze weg een open sollicitatie om in een bestaande, competitieve subleague terecht te komen. Hopelijk lezen er fanatiekelingen mee😉
Wat kan ik toevoegen aan jouw subleague:
- meer dan 10 jaar Scorito ervaring
- meer dan 100 90%+ scores
- waarvan 24 gouden bekers
Wat zoek ik:
- een gezellige en competitieve subleague
- dit hoeft echt geen top 3 te zijn, enigszins bovenin mee draaien met spelers met bewezen spelervaring lijkt me al top
Waar ligt mijn specialiteit:
- Voetbal
- Wielrennen
- Darts (al moet dit nog gaan blijken op scorito)
Wat volg ik niet:
- Tennis
- F1
De spellen speel ik mee, maar ik volg alleen uitslagen en baseer me vooral op de bookies en podcast.
Waarom via dit forum:
In mijn studententijd was ik actief op dit forum. Ik schat dat dit 10-15 jaar geleden was. Toen ik ben gaan werken ben ik de koers op een andere manier gaan volgen: ik neem de etappes op en kijk deze s avonds terug. De minder interessante gedeeltes spoel ik door. Dit betekent dat ik nog meelees, maar vaak 4-5 dagen in 1x lees en zelf geen toegevoegde waarde meer kan leveren. Wel weet ik dat hier veel fanatiekelingen rondzwerven, vandaar deze route. Dit betekent voor mijn bijdrage aan een subleague ook dat ik deze vooral in de avonduren en het weekend zal leveren.
Tenslotte, wat zijn mijn doelen:
- het opvullen van mijn hiaten op voetbal en wielren gebied. Goud in de Vuelta en Champ Coach
- een gouden beker op het wk darts
- en vooral: in een competitieve subleague meedoen in de bovenste regionen!
Reacties mogen gerust via PB, ik ben benieuwd!
Dit klopt inderdaad. De Vuelta is volgens Scorito het laatste spel van dit seizoen, als deze eindigt begint het nieuwe seizoen.. Echter eindigt de US Open op dezelfde dag (13 september) dus zal deze ook meetellen.
Had net op de fiets een hersenspinsel wat wellicht een interessante toevoeging aan de wielerspellen (grote rondes) op Scorito zou zijn.
Volgens mij kennen sommige wielerspellen het concept van een loser/sukkel. En hartenjagen kent de schoppen vrouw. Hier is het een beetje op gebaseerd.
Het idee is dat je één (of misschien wel meerdere) renner kan kiezen waarvan je de waarde erbij krijgt op je budget en waarbij je de punten die die renner krijgt ook in mindering krijgt op je puntentotaal (misschien 1 op 1 of nog met een vermenigvuldigingsfactor).
Dan kun je dus een Vine kiezen in de hoop dat die uitvalt en die 5M extra investeren. Kost je uiteraard wel gewoon ook zijn stoeltje.
Misschien hier en daar wat finetunen (misschien niet de volledige waarde krijgen maar een percentage) en misschien ook punten in mindering brengen als de renner in kwestie helemaal geen punten scoort (om te voorkomen dat iedereen nobodies van 500/750K gaat kiezen.
Zou wellicht een interessant concept kunnen zijn. Wat vinden jullie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.