Scorito-algemeen

1 2 ... 607 608 609 610 »
Hay

Die Tendex en bijbehorende leagues boeien me niet veel. Speel alleen Klassiekerspel, 3 grote wielerrondes en Topcoach NL, uitslagen raden vind ik eigenlijk niet leuk (bij Topcoach 1 wedstrijd omdat het moet). Met 5 spellen kun je bovendien nooit een hoge Tendex behalen.

Laatst gewijzigd
roelfietstalseengek

Ik krijg net wel een mail dat mijn unlimited automatisch verlengd wordt. Iemand meegekregen wanneer die nieuwe tarieven/abbonementen ingaan?

Hay
roelfietstalseengek
Ik krijg net wel een mail dat mijn unlimited automatisch verlengd wordt. Iemand meegekregen wanneer...

Nee, in de podcast werd wel verteld dat je maandelijks kunt aanpassen/opzeggen.

roelfietstalseengek
Hay
Nee, in de podcast werd wel verteld dat je maandelijks kunt aanpassen/opzeggen.

Hopen dat ik nu nog net een jaar unlimited heb voor het oude bedrag dan.

Ben Nihilisty
roelfietstalseengek
Hopen dat ik nu nog net een jaar unlimited heb voor het oude bedrag dan.

Volgens mij loopt eenieders unlimited vanaf een ander moment, aangezien het vanaf dat moment 12 maanden geldig is. Bij je profiel -> mijn aankopen kun je zien welke datum je betaling loopt; ik heb zelf toevallig geluk dat ik 'm blijkbaar op 22 december een keer heb aangeschaft, dus heb t/m 22 december nog m'n abbonement voor €18. 

Overigens sluit ik me volledig bij Sloddies aan; echt jammer om het verloop van Scorito te zien. Tuurlijk groeit en professionaliseert het platform in rap tempo, maar deze laatste prijsstijging is wel echt een doorn in het oog (en bovendien vraag ik me af of ze zichzelf hiermee niet in de voet schieten) van de trouwe, vaste spelers. Ik haal wel echt plezier uit de spellen, dus ben bang dat ik één van de gekken ben die het bedrag nog gaat neerleggen ook - maar dat is dus puur omdat ik het over heb voor dat plezier dat ik er uithaal, niet omdat ik vind dat de dienst €60 per jaar waard is; dat betaal je zo'n beetje voor de GTA's van deze wereld. Nogmaals, dat het an sich geld kost tegenwoordig is niet zo gek: er zit ondertussen een enorm team achter, alles wordt keurig live bijgehouden en het platform zit keurig in elkaar. Maar ten opzichte van vorig jaar bespeur ik eigenlijk maar één tastbare verandering voor de gebruiker: die divisies, waar nagenoeg niemand een moer om geeft. Ziet er geinig uit en als je eenmaal hoog staat, dan is het ook wel grappig om een klein beetje bij te houden en competitiviteit uit te halen, maar het billijkt die enorme prijsstijging echt op geen enkele manier. Overigens nóg minder omdat het concept én het design gewoon rechtstreeks gekopieerd is van FIFA Ultimate Team - er zal dus weinig geld aan het creatieve aspect besteed zijn. 

Laatst gewijzigd
HZ57

Kan me wel in bovenstaande vinden. Ook ik ben iemand die er genoeg plezier uithaalt om het bedrag op te hoesten. Had een jaarbedrag van 30 euro al een flinke verhoging gevonden. Maar vroeger gaf ik 10 euro per week uit aan de videotheek, dus in dat licht bezien valt het wel mee. Persoonlijk vindt ik de divisies wel een mooie toevoeging omdat het meer competitie spanning geeft. Voor mensen die minder spellen spelen (Hay) is het zeker leuker omdat je voor prijzen in je eigen divisie kan spelen. Hiervoor hadden ze niets aan de index score. Mijn samenvatting leuker maar wel een te grote prijsverhoging.

1 2 ... 607 608 609 610 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.