Scorito-algemeen

1 2 ... 608 609 610 611
BrackenRidgeCycling

Ik had van Liverpool trent jota and szobo. 

2 arsenal verdedigers, saja and havertz.

Trippier deed helaas niet mee. 

Heb son nog als captain 

Sambonhof
HZ57
Al mijn Liverpool spelers die de hele voorbereiding wel speelde waren goed voor -6 punten voor 4 spe...

Hoe kan dat? Ik had ook 4 Liverpool spelers en ik heb meer dan 400 punten daarmee gehaald (Salah, TAA, Alisson en Szoboslai). Trouwens we hebben ook gewoon een topcoach UK forum

HZ57

Sorry, ga mijn bericht  daar plaatsen.

Ab Normaal

Terug naar de Tekentafel joinen?

Voor alle fanatieke Scorito spelers: TndT wil het nieuwe jaar goed beginnen.

Voor meer info kun je me een DM sturen.

Terug naar de Tekentafel joinen?

Terug naar de Tekentafel (TndT) staat bekend als één van de meest succesvolle Scorito-subleagues sinds de invoering van de Battle of the Subleagues. Maar TndT bestond al lang voor deze battle en is vooral een online vriendengroep waar naast fanatiek Scorito-spelen ook veel ruimte is voor gezelligheid, discussies en zo af en toe een meeting in het 'echt'.

Regelmatig wordt ons gevraagd of men kan toetreden, dus om het nieuwe jaar goed te beginnen bieden we de mogelijkheid om lid te worden van onze gezellige community.

Wat maakt TndT uniek?
TndT is een hechte groep sportliefhebbers, ontstaan uit een stel actieve Wielerflits-leden die hun eigen Discord hebben opgezet. Hierin delen we nieuws, analyses en strategische inzichten m.b.t. Scorito, maar ook tips over reizen, muziek en veel, veel meer. Daarnaast organiseren we onder andere jaarlijks een barbecue om als groep samen te komen.

Binnen onze subleague maak je je eigen keuzes. Wij verwachten dat je beslissingen neemt op basis van jouw eigen kennis en inzicht. Daarom delen we onze teams pas na de deadline.

Naast Scorito organiseren we binnen Tndt ook onze eigen sportspellen. Het meedoen aan deze spellen versterkt niet alleen de band binnen de groep, maar maakt het ook leuk en uitdagend om je (sport)kennis te gebruiken buiten de Scorito-spellen om.

Wat verwachten wij van jou?
• Je bent enthousiast over sport en neemt actief deel aan onze groep en aan georganiseerde spellen.
• Jij neemt Scorito spelen net zo serieus als wij en speelt op een hoog niveau.
* Je neemt niet (meer) deel aan andere serieuze subleagues.  (Overigens zijn vriendensubleagues, Radio Scorito, etc. uiteraard gewoon toegestaan).
* Je hebt een open houding en gevoel voor humor, want we houden van een geintje.

Waarom jij?
Wij zoeken iemand die niet alleen goed presteert, maar ook goed past binnen onze groep. Ben jij degene die TndT nóg leuker maakt? Laat ons weten wat jij aan onze groep zou toevoegen en stuur je motivatie en een screenshot van je Scorito-CV, met je Scorito-naam zichtbaar, uiterlijk 12 januari naar ons toe op [email protected].

ACg8ocJPLA6ODzEO3KR4HK94a27vlplGtFfRo7Yt3R4zGeGBNjQ9mQ=s40-p-mo

BeantwoordenDoorsturen

Reactie toevoegen

Laatst gewijzigd
DvH6

Hebben er al mensen Radio Scorito geluisterd over alle veranderingen? Klinkt interessant!

encanto

Toevallig net mee begonnen: @Ab: gefeliciteerd met jouw top 10 plaats op de index! Hulde

HZ57

Net de podcast beluisterd. Veel leuke veranderingen. Verhoging van het abonnement van 18 naar 60 euro vindt ik meer dan fors.

Peli
DvH6
Hebben er al mensen Radio Scorito geluisterd over alle veranderingen? Klinkt interessant!

Kan iemand even een samenvatting droppen? Ik trek die gasten van Radio Scorito altijd zeer slecht 🫣

HZ57

Index score vervalt, wordt vervangen door 5 divisies waaruit je kunt degraderen of promoveren. Beste 10 spellen tellen mee, behalve van Match King, daarvan alleen de hoogste. Topcoach gaat iets veranderen. Je kunt je captain wisselen zolang hij niet heeft gespeeld, zoals bij tennis. Waarschijnlijk komt er een kans om te vervangen zoals bij de klassiekers en je kan met meer verschillende systemen spelen. Prijzenkast wordt uitgebreid. Misschien een spel bij het wk voor clubteams, volgens huidige wk en ek opzet.

Peli
HZ57
Index score vervalt, wordt vervangen door 5 divisies waaruit je kunt degraderen of promoveren. Beste...

Je bent een kanjer!

BarryE1

Aanvulling op HZ57

Abonnementen worden omgezet naar per maand:

2 spellen: 1,99 per maand;
5 spellen: 2,99 per maand;
10 spellen: 3.99 per maand;
Unlimited: 4.99 per maand. 

*hierbij kun je een oplopend aantal gratis spellen weggeven aan vrienden en bekenden. 

Standpunt Scorito: in 2018 is Scorito betaald geworden. Was destijds een grote stap maar noodzakelijk. Inmiddels past het tarief niet meer bij de dienstverlening en doorontwikkeling die ze willen blijven bieden.

Topcoach: nog niet helemaal in beton gegoten maar waarschijnlijk 3 wisselmogelijkheden in de definitieve fase. De 1e is 'gratis'. Enige voorwaarde is dat je uiteraard voldoende geld hebt om de wissel uit te voeren. De 2e en 3e wissel gaat je punten kosten. Staat nog niet vast hoeveel: 64/128 wordt genoemd of 100/200. Verder een flexibele bank: je kunt daarmee zelf kiezen welke spelers je op de bank zet en hoeft niet per se 1, keeper, 1 verdediger, 1 middenvelder en 1 aanvaller te kiezen. Dat maakt het ook mogelijk om verschillende 'gangbare' formaties te kiezen. Verder inderdaad de mogelijkheid om de captain nog te wijzigen als hij nog niet in actie is gekomen. 

Ze kijken of ze in de scorito-luwe periode meer spellen kunnen toevoegen. Met name in de periode rondom wk-darts om ook de voorbereidingswedstrijden darts mee te pakken. 

Verder nog ambitie om scorito internationaal groter te maken. Ze wijten het aan Corona dat het destijds niet helemaal van de grond is gekomen. Mogelijk willen ze daar weer kapitaal voor ophalen d.m.v. aandelenemissie of andere vorm van financiering.  

Peli
BarryE1
Aanvulling op HZ57 Abonnementen worden omgezet naar per maand: 2 spellen: 1,99 per maand;5 spellen...

Ik speel enkel Topcoach NL.
Kan niet zeggen dat ik 'fan' ben van de door te voeren veranderingen, als ik ze zo lees.

BarryE1
Peli
Ik speel enkel Topcoach NL.Kan niet zeggen dat ik 'fan' ben van de door te voeren veranderingen, als...

In principe ben ik voorstander van het verlagen van de impact van een blessure. Deze wisselmogelijkheden hebben mogelijk wel wat meer voeten in aarde dan alleen het verlagen van die impact. Hopelijk kosten wisselmogelijkheid 2 en 3 wel meer punten dan dat ze nu voorstellen. Als je voor rond de 200-300 punten 3 wissels kunt doorvoeren dan geeft dat wel fors meer mogelijkheden tegen een lage 'straf'. 

Benieuwd waar jouw bezwaren liggen?

Peli
BarryE1
In principe ben ik voorstander van het verlagen van de impact van een blessure. Deze wisselmogelijkh...

Ik ben nogal ouderwets en slecht met veranderingen 🙈 Ben persoonlijk dan ook best tevreden naar hoe het spel nu wordt gespeeld.

oli4g

De prijsstijgingen vind ik echt enorm eigenlijk. Voorheen nam ik scorito unlimited 'erbij' omdat het niet veel duurder was. Nu ga ik eerder enkel betalen voor de spellen die ik echt interessant vindt en laat ik de vernieuwde index ook aan me voorbij gaan. 

encanto

Eigenlijk bizar die prijsstijging...sympathieker zou natuurlijk een geleidelijke toename zijn, maar goed...ben geen speler van de diamantklasse!;) 

Benzardi
Peli
Ik ben nogal ouderwets en slecht met veranderingen 🙈 Ben persoonlijk dan ook best tevreden naar hoe...

Ik ook 😁

Benzardi
BarryE1
Aanvulling op HZ57 Abonnementen worden omgezet naar per maand: 2 spellen: 1,99 per maand;5 spellen...

Abonnementen worden omgezet naar per maand:

2 spellen: 1,99 per maand;
5 spellen: 2,99 per maand;
10 spellen: 3.99 per maand;
Unlimited: 4.99 per maand. 

Zo dan..................... dit zijn nogal prijsverhogingen.

Unlimited is/was nu €17,99 dat word €59,88.............................................bizar.

Wil Scorito mensen wegjagen 😡

Ab Normaal
Ab Normaal
Terug naar de Tekentafel joinen? Voor alle fanatieke Scorito spelers: TndT wil het nieuwe jaar goed...

Nog tot zondag de mogelijkheid!

HZ57

Vindt het nieuwe tender er wel mooi uit zien geeft best wel een extra dimensie, ook meer prijzen te verdienen. Jammer dat er geen kronen te verdienen zijn bij topcoach.

Ben Nihilisty

Wel geinig gedaan die Tendex inderdaad. Nou maakt het me eigenlijk niet heel veel uit, en toch ben ik benieuwd hoe die initiële verdeling van divisies is gemaakt: de top van de Gold League heeft namelijk nagenoeg dezelfde Tendex als de top van de Diamond League. Kan eerlijk gezegd nergens uit opmaken waarom sommigen met bijvoorbeeld 8.8k in de Diamond League zitten en anderen met 9.8k juist in de Gold League - iemand die daar toevallig duiding aan kan geven?

Hassan de Mosselman
Ben Nihilisty
Wel geinig gedaan die Tendex inderdaad. Nou maakt het me eigenlijk niet heel veel uit, en toch ben i...

De indeling is gemaakt op basis van de oude index. Dus de top 1000 van de oude index is terechtgekomen in de Diamond League. De nieuwe Tendex heeft een andere manier van punten tellen, dus het is heel goed mogelijk dat de top van de Gold League een betere Tendex score heeft dan bijvoorbeeld iemand in de Diamond League.

Ben Nihilisty
Hassan de Mosselman
De indeling is gemaakt op basis van de oude index. Dus de top 1000 van de oude index is terechtgekom...

Ah, check, thanks! Beetje een ongemakkelijke overgang voor nu dan, maar ook wel begrijpelijk aangezien die rangschikking natuurlijk op vaste scores is gebaseerd.

HZ57
Ben Nihilisty
Wel geinig gedaan die Tendex inderdaad. Nou maakt het me eigenlijk niet heel veel uit, en toch ben i...

Toevoeging de tendex is volgens mij opgemaakt naar aanleiding van de stand halverwege september. Na de Vuelta geld de stand voor promotie en degradatie

Laatst gewijzigd
Sloddies

Ai, de Sloddies in gewetensnood! Ik mag mezelf een van de Scorito-veteranen van het eerste uur noemen.

Een aantal jaren geleden heb ik met een van mijn belangrijkste principes gebroken; namelijk dat ik niet gok cq om geld speel; het Scorito-tientje.

Dit tientje werd daarna geleidelijk opgehoogd en ik ging mee. Vond het vooral een sociaal evenement en het was mijn voornaamste hobby.

Scorito- pro was ik verbaasd over. Het is voor mij sowieso no-go. Vond het gokken en ook niet passen bij het oorspronkelijke Scorito-concept.

Nu lijkt de geldfactor echter helemaal de boventoon te gaan voeren en ga ik (grotendeels) afhaken. Enkele grote spellen zal ik met mijn eigen Sloddieleague blijven spelen, maar ik wil me niet druk maken over een plekje in de Diamond - of Goldleague. Het zij zo, jammer maar helaas. 

En daarnaast is er ook een alternatief. Ik kan simpel overschakelen naar de spellen van het Eindhovens Dagblad. Minder uitdagend, maar wel zonder inleg en met mogelijk een mooie hoofdprijs (2017 Merida racefiets gewonnen). 

PS daarnaast betreur ik het dat wederom het vrouwen tournooi wordt genegeerd. Onhandig uit emancipatoire oogpunt en weinig goodwill kwekend in huize Sloddies.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 608 609 610 611

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.