Scorito-algemeen

1 2 ... 606 607 608 609
Boem is Ho

Ze hebben de Index etc tijdelijk uitgeschakeld. Site/app kon het niet meer aan door de EK-drukte 😅

kevinraar

Stond bijna eerste in min subleague poule alles gaat mis oin de blessuretijd  haf zwiterland op winst en de andere wedstrijd  gelijk spel 

dawizz

Zonde Kevin!

Bij mij viel alles juist op zijn plek door die 2 late goals. 23% gestegen....

dawizz

En nu viel die voor mij ook precies verkeerd. Het kan verkeren.

NiekPro2005

Iemand een leuke subleague die meestrijden in de Battle of subleagues?

pirazzi

Het gouden Megaforum, wij staan momenteel op plaats 104.

De Scorito opdate is vandaag weer geweest, ik heb weer 5 sterren! Ook een ster extra bij voetbal en tennis. Alleen deze keer was er geen mail met grappige one-liners.

NiekPro2005
pirazzi
#15181
Het gouden Megaforum, wij staan momenteel op plaats 104. De Scorito opdate is vandaag weer geweest,...

Plaats 104 is niet echt goed als ik eerlijk ben dat halen we meestal wel met een groepje vrienden die er niet per see goed verstand van hebben. 

Radio scorito staat meestal ook gewoon tussen 50 en 100. Waar ik altijd in meespeel 

HZ57

Sta nu op 99,6 maar heb sowieso de kampioen fout. In het gunstigste geval wordt Spanje kampioen, gekozen door 5%. Kun je dus zomaar 5% zakken en mag je blij zijn als je een duimpje overhoudt. Lekker als je al 50 wedstrijden op minstens zilver staat

Hay
HZ57
#15183
Sta nu op 99,6 maar heb sowieso de kampioen fout. In het gunstigste geval wordt Spanje kampioen, gek...

Nee, hoor dan ga je geen 5% zakken. Slechts een klein deel van die 5% zal binnen 250 punten jou staan. De rest staat er dus nog minder voor dan jij.

HZ57

Om te verdedigen misschien verstandig om de waarschijnlijk meest gebruikte uitslag 2-1 gebruiken? Verder alleen Spaanse schutters gebruiken of juist Engelse?

Danny Van de Wetering
NiekPro2005
#15180
Iemand een leuke subleague die meestrijden in de Battle of subleagues?

Hoe is je CV stuur anders ff privé! Tovenaars van Tatabánya heeft nog wel een plaats over

NiekPro2005
Danny Van de Wetering
#15186
Hoe is je CV stuur anders ff privé! Tovenaars van Tatabánya heeft nog wel een plaats o...

CV niet super speel pas jaartje maar laatste spellen gaan we lekker. Speel het nu een jaartje maar in het eerste halfjaar echt totaal niet serieus nu wel 😁😁😁

bondscoach 

tour de france 

is strijden om de gouden bekers

wimbeldom en roland garros ook op goud gestaan maar helaas door ging het vooral in wimbeldon helemaal mis.

NiekPro2005

Sta wel beter dan 99% indix dat wel

HZ57
Hay
#15184
Nee, hoor dan ga je geen 5% zakken. Slechts een klein deel van die 5% zal binnen 250 punten jou staa...

Hay je had gelijk had wel  de 2-1 goed en ben maar 0,1% gezakt en met 99,5% mijn 1e gouden beker binnen gehaald.

Hay
HZ57
#15189
Hay je had gelijk had wel  de 2-1 goed en ben maar 0,1% gezakt en met 99,5% mijn 1e gouden beke...

Gefeliciteerd !

NiekPro2005

Morgen zullen ook de Match King NL en Internationaal openen en de Topcoach UK. 

Noppie

Mensen interesse om aan te sluiten bij onze whatsapp groep? Alle spellen worden er gespeeld! Graag pm bij interesse :)

DaveyD

Hallo! Ik zoek een subleague die met name fanatiek is met wielrennen. Kan ik me ergens aansluiten? Andere sporten ook leuk, maar ben ik iets minder fanatiek in.

 

Vorig jaar 2 spellen aangemeld zonder te spelen, vandaar lagere index

Laatst gewijzigd
HZ57

Is er een forum voor de 1e divisie topcoach?

Vindt op het eerste oog dat het een kkd budget is voor ere-divisie prijzen

HZ57

Zijn er mensen die spelers nemen van jongere teams? Jong AZ doet het in de voorbereiding goed en haalt tegen Roda ook hard uit, weliswaar met 3 spelers van het 1e. Zijn er uit deze teams interessante basisspelers?

MRegter96

Ik neem nooit spelers van jong teams, veel te weinig zekerheid. 1 keer gedaan met Addai omdat hij bijzonder goedkoop, speelde toen ene week wel, andere week niet.

Scratzz
HZ57
#15195
Zijn er mensen die spelers nemen van jongere teams? Jong AZ doet het in de voorbereiding goed en haa...

Nee, daar moet je gewoon van afblijven. Enkel deze eerste 4 rondes kun je ze kiezen wanneer ze op de vrijdag spelen en je weet wie er basis staan.

Bij Az had je nu bv een voorhoede met Van Bommel, Zeefuik en Addai. Die gaan er alledrie niet iedere keer bij zijn bij Jong Az. Van Bommel/Zeefuik zullen zelfs eerder niet meespelen dan wel.

HZ57

Jason van Duiven heeft nog wel de nodige punten opgebracht. Mijn twijfel zit nu inderdaad bij Addai.

HZ57

Wat de verschillende topcoach spellen, moeilijker en eigenlijk minder leuk maken zijn de vele wisselingen. Bij top clubs rouleren ze als een gek en omdat er 5x gewisseld mag worden, begint dit vaak al voor rust. Zo verzamel je vaak heel wat 0 scores. Dit geld zelfs voor de teamcaptain.

 

 

HZ57

Al mijn Liverpool spelers die de hele voorbereiding wel speelde waren goed voor -6 punten voor 4 spelers. Lekker dramatisch begin. Gelukkig voldeden mijn Arsenal spelers wel.

1 2 ... 606 607 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.