Wij hebben een gouden beker behaald bij het darts. 99,7%.....
Wat een wk zeg. Als je zo top staat te werpen zoals team Zadelpen heeft laten zien. Doe je mijns inziens direct een gooi naar de algehele Giro titel.
Deze favorietenstatus... nee, daar kunnen wij niet meer onderuit. Als je zo in vorm bent, wie gaat dat dan stoppen?
Niet te doen.
Heel rustig hier nochtans vanavond al deadline !
Heb voorlopig dit staan :
Heren
A Djokovic, Alcaraz, Sinner
B Rune, De Minaur, Shelton
C Korda, Lehecka, Berettini
D Draper, Fils, Safiulin
Vrouwen
A Swiatek, Sabalenka, Rybakina
B Ostapenko, Zheng, Osaka
C Azarenka, Svitolina, Andreeva
D Fernandez, Kostyuk, Raducanu
Djokovic/Medvedev/Sinner
Rune/Di Minaur/Dimitrov
Musetti/Korda/Lehecka
Zhang/Safiullin/Draper
Swiatek/Sabalenka/Rybakina
Sakkari/Ostapenko/Zheng
Azarenka/Svitolina/Andreeva
Fruvirthova/Zhu/Wozniacki
Wou Musetti absoluut niet, maar wist niet wie ik als derde speler daar moest kiezen. Had een tijdje Norrie, maar durfde het niet aan met zijn blessure.
Ik krijg het bij tennis maar niet voor elkaar om een fatsoenlijke score te halen, ook nu lijkt het weer de verkeerde kant op te gaan met 2 captains die verliezen en alle Dtjes die er na ronde 2 al uit zijn. De code weet ik maar niet te kraken. Best frustrerend, want ik vind het wel een leuk spel.
Ik speel al jaren Scorito, en binnenkort loopt mijn Scorito unlimited abonnement af. Ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog de wielerspellen wegens tijdgebrek. Ik wil dus graag mijn abonnement veranderen naar wieler unlimited, maar ik vind nergens hoe ik dat kan doen. Heeft er iemand hier ervaring mee?
De spanning stijgt nu onze EK-selectie bekend is! Voeg nog meer plezier toe aan het toernooi met de EK-Leaderboard subleague. Doe mee en beleef het avontuur samen met ons 🇳🇱🦁! Meld je hieronder aan👇
https://www.scorito.com/subleague/714029/ek-voetbal-2024/ek-leaderboard/a45bf62b-31d1-4ba0-b1c7-ccc1d59a3496?utm_source=league&utm_medium=twitter&utm_campaign=inv
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.