Ik kwam op dit forum toevalig onderdeel Scorito tegen bij 't lezen van deze site en had dit nog nooit opgemerkt eigenlijk en wist niet eens dat buitenom Scorito zelf zoiets bestond op een wielersite.
Heel interessant om sommige onderdelen te lezen maar de meeste zijn natuurlijk allang voorbij maar er komt ook een heel mooi nieuw seizoen op ons af met nog maar 2 subleagues te gaan in het huidige.
Daar gaat gelijk ook mijn vraag over want wij zijn een (fanatiek) team die graag hoge ogen gooit op Scorito en we doen aan alles spellen (subleagues) mee.
Zijn er deelnemers die nog geen eigen team hebben en lekker fanatiek (en gezellig) zijn?
Samen lekker brainstormen en info geven over renners/spelers/coureurs en elkaar helpen om beter te presteren c.q. te worden.
We hebben een eigen discord daarvoor en ons team bestaat uit 15 spelers maar één is pas overgegaan naar een ander (top)team althans dat hoopt ie haha..
We zoeken enkele aanvullingen tot een max. van 20 spelers en wil eerst weten of hier uberhaupt wel belangstelling voor is dus reageer even op mijn berichtje aub, dan kunnen we het erover hebben.
Groetjes Walibibi (Walter)
Mijn huidige team is denk ik definitief.
4x ADO,
3x WII
2x Almere, RKC, EIH,
1x TOP, PSV, Cambuur, Dord, Utrecht
Ik zie dat ik itt vorige jaren op een brede selectie uitkom waar alle 18 spelers in de basis staan. Vorige jaren had ik vaak 3x500k erbij, om meer uit te kunnen geven voor de basis. Ook het feit dat Vites er niet bij is dit jaar speelt hierbij mee.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.