Scorito-algemeen

1 2 ... 609 610 611 612 »
NOAD1912

Scorito Pro stopt er alweer mee. Erg jammer, net account aangemaakt. Wat een enorm gedoe was trouwens.

NOAD1912

-dubbelpost-

Laatst gewijzigd
Walibibi

Ik kwam op dit forum toevalig onderdeel Scorito tegen bij 't lezen van deze site en had dit nog nooit opgemerkt eigenlijk en wist niet eens dat buitenom Scorito zelf zoiets bestond op een wielersite.

Heel interessant om sommige onderdelen te lezen maar de meeste zijn natuurlijk allang voorbij maar er komt ook een heel mooi nieuw seizoen op ons af met nog maar 2 subleagues te gaan in het huidige.

Daar gaat gelijk ook mijn vraag over want wij zijn een (fanatiek) team die graag hoge ogen gooit op Scorito en we doen aan alles spellen (subleagues) mee.

Zijn er deelnemers die nog geen eigen team hebben en lekker fanatiek (en gezellig) zijn?

Samen lekker brainstormen en info geven over renners/spelers/coureurs en elkaar helpen om beter te presteren c.q. te worden.

We hebben een eigen discord daarvoor en ons team bestaat uit 15 spelers maar één is pas overgegaan naar een ander (top)team althans dat hoopt ie haha..

We zoeken enkele aanvullingen tot een max. van 20 spelers en wil eerst weten of hier uberhaupt wel belangstelling voor is dus reageer even op mijn berichtje aub, dan kunnen we het erover hebben.

Groetjes Walibibi (Walter)

Noppie

Goedendag allen!

Wij zijn nog op zoek naar een aantal leuke leden voor onze subleague! Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een berichtje met je tendex score!

Laatst gewijzigd
kevinraar

bij formule 1 gaat het goed vandaag ook weer 1.7 procent gestegen naar 96.6

Nazgulsauron

Beter dan 13 procent deze ronde bij F1, even wat tegenwicht voor goud in de Tour en lang top-100 in Wimbledon hahaha. Hadjar op 8x was niet zo handig. Nog één race en weer nieuwe namen..

shakingmcj
kevinraar
bij formule 1 gaat het goed vandaag ook weer 1.7 procent gestegen naar 96.6

A

Laatst gewijzigd
pirazzi

Wat een gedoe met spelers die tegen Vitesse spelen. Die moet je op de tribune zetten of verkopen. In de Keuken Kampioen Divisie. (Voetbal)

Scratzz
pirazzi
Wat een gedoe met spelers die tegen Vitesse spelen. Die moet je op de tribune zetten of verkopen. In...

Maar ik neem aan dat je nu nog geen vast team hebt staan? Nu moet je toch al de helft tot driekwart van je team iedere speelronde veranderen.

Scratzz
pirazzi
Wat een gedoe met spelers die tegen Vitesse spelen. Die moet je op de tribune zetten of verkopen. In...

.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Juist, ergens in september is je team voor de eerste seizoenshelft definitief. Er staat eigenlijk "je eerste seizoenshelft".

Sean Chiappucci

Mijn huidige team is denk ik definitief.

4x ADO,

3x WII

2x Almere, RKC, EIH,

1x TOP, PSV, Cambuur, Dord,  Utrecht

Ik zie dat ik itt vorige jaren op een brede selectie uitkom  waar alle 18 spelers in de basis staan. Vorige jaren had ik vaak 3x500k erbij, om meer uit te kunnen geven voor de basis. Ook het feit dat Vites er niet bij is dit jaar speelt hierbij mee.

dawizz

Ziet er op het eerste oog goed uit, al ga ik zelf in deze wisselvallige competitie geen 4 spelers nemen van 1 club. Misschien na de winterstop wanneer de verhoudingen wat duidelijker zijn.

Maar veelal dezelfde ploegen bij mij, plus nog den Bosch en Roda jc.

Laatst gewijzigd
pirazzi

De Scorito app lijkt een storing te hebben.

dawizz

Ik kom er ook al ruim een uur niet meer in.

1 2 ... 609 610 611 612 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.