Scorito-algemeen

1 2 ... 608 609 610 611 »
Sloddies

@hay

Voor het Klassieker spel is er een zeer uitdagend gratis alternatief van Sporza. Inmiddels 2* meegedaan zonder potten te kunnen breken, maar met extra ook kleine koersen. 

En hele leuke podcast hosts (net als die van Scorito overigens Martijn, Stijn ea)

Hay
Sloddies
@hay Voor het Klassieker spel is er een zeer uitdagend gratis alternatief van Sporza. Inmiddels 2*...

Dank voor de tip, ik zal er tzt eens naar kijken. Of ik ga spelen weet ik nog niet, vaak is het ook zo dat overdaad schaadt en ik speel al een paar spellen. Scorito blijf ik sowieso spelen, alles daarom heen en de groep waarin ik speel dat vind ik veel te leuk om te stoppen.

dr klaas

De gratis opties zijn zeker wel een gevaar voor scorito.  Misschien willen ze mensen naar scorito pro jagen. Ik weet niet wat het daar kost om een spel te spelen ?

Ik ben iig blij met mijn 8% obligatie en levenslang gratis scorito. Levert me nu al 11% op, moeten ze niet failliet gaan natuurlijk ;).

Speel alleen wielrennen en topcoach fanatiek, dus buiten het winnen van bekertjes was de wielerindex voor mij ook wel interesant, mijn doel om mijn 40e plek te verbeteren is hiermee dus ribbedebie. 

vevie

@jcg: ik heb geen bericht gestuurd. Je dient je account op te zeggen. Dan krijg je een mail van Scorito dat het is opgezegd. In die mail staat dat je kunt heractiveren indien je spijt hebt van je opzegging. Zodoende toen op heractiveer abonnement geklikt, € 17.99 betaald en toen was het abonnement verlengd tot april 2026.

Corky18
vevie
@jcg: ik heb geen bericht gestuurd. Je dient je account op te zeggen. Dan krijg je een mail van Scor...

Maar dan ben je nog niet verwijderd uit je huidige spellen zoals Topcoach?

Benzardi
vevie
@jcg: ik heb geen bericht gestuurd. Je dient je account op te zeggen. Dan krijg je een mail van Scor...

Zo heb ik het ook gedaan, weer een jaartje voor €17,99

Corky18
Benzardi

Heeft dit dan geen invloed op je actieve spellen?

Bozenik
Corky18
Heeft dit dan geen invloed op je actieve spellen?

Als je opzegt, blijft je oude Scorito Unlimited nog doorlopen. Daar heb je immers voor betaald. Je geeft alleen aan dat je na afloop daarvan geen Scorito abonnement meer wilt. Dus als je vandaag opzegt, en je Scorito Unlimited loopt t/m eind maart, kan je ook nog t/m eind maart in Topcoach.

Corky18
Bozenik
Als je opzegt, blijft je oude Scorito Unlimited nog doorlopen. Daar heb je immers voor betaald. Je g...

Logisch inderdaad, bedankt!

Corky18
Benzardi

Wanneer ik dit doe krijg ik dezelfde mail, maar als ik dan op de knop in de mail druk geeft 'ie aan dat er geen abonnementen beschikbaar zijn. Hebben jullie dit ook gehad? Krijg deze melding op zowel PC als mobiel.

Benzardi
Corky18
Wanneer ik dit doe krijg ik dezelfde mail, maar als ik dan op de knop in de mail druk geeft 'ie aan...

Je krijgt in je eigen mailbox ( in mijn geval mijn hotmail account) een mailtje van scorito

Bozenik
Corky18
Wanneer ik dit doe krijg ik dezelfde mail, maar als ik dan op de knop in de mail druk geeft 'ie aan...

Heb ik niet gehad. Ik zou het later vandaag nog eens proberen en anders Scorito even een berichtje sturen.

ditisdavid

Bij mij werkt dit ook niet meer, ik vrees dat Scorito deze achterdeur heeft gesloten...

dr klaas

die lezen mee natuurlijk... 

Corky18

Ik heb exact dezelfde mail als jullie ontvangen met de mogelijkheid om te verlengen, maar de knop in de mail die hiernaartoe zou moeten verwijzen leidt me nergens naartoe.

1 2 ... 608 609 610 611 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.