Dank voor de tip, ik zal er tzt eens naar kijken. Of ik ga spelen weet ik nog niet, vaak is het ook zo dat overdaad schaadt en ik speel al een paar spellen. Scorito blijf ik sowieso spelen, alles daarom heen en de groep waarin ik speel dat vind ik veel te leuk om te stoppen.
De gratis opties zijn zeker wel een gevaar voor scorito. Misschien willen ze mensen naar scorito pro jagen. Ik weet niet wat het daar kost om een spel te spelen ?
Ik ben iig blij met mijn 8% obligatie en levenslang gratis scorito. Levert me nu al 11% op, moeten ze niet failliet gaan natuurlijk ;).
Speel alleen wielrennen en topcoach fanatiek, dus buiten het winnen van bekertjes was de wielerindex voor mij ook wel interesant, mijn doel om mijn 40e plek te verbeteren is hiermee dus ribbedebie.
@jcg: ik heb geen bericht gestuurd. Je dient je account op te zeggen. Dan krijg je een mail van Scorito dat het is opgezegd. In die mail staat dat je kunt heractiveren indien je spijt hebt van je opzegging. Zodoende toen op heractiveer abonnement geklikt, € 17.99 betaald en toen was het abonnement verlengd tot april 2026.
Als je opzegt, blijft je oude Scorito Unlimited nog doorlopen. Daar heb je immers voor betaald. Je geeft alleen aan dat je na afloop daarvan geen Scorito abonnement meer wilt. Dus als je vandaag opzegt, en je Scorito Unlimited loopt t/m eind maart, kan je ook nog t/m eind maart in Topcoach.
Goedeavond allen. Ik doe al een paar jaar mee. Gewoon voor de leuk . Nooit serieus ingevuld. Maar mijn vraag is?
Met wielrennen mag 9 renners invullen. Maar bij die 9 doe je standaard b.v de witte trui en punten trui in je team zetten? Ook al is het berg aankomst.
Of zet je alle 9 klassement renners erin als je die hebt?
Is er een ergens een basis lijst/ regels te vinden voor een team in te vullen?
Met zijn vriendelijke wielren groeten
Je stelt elke dag de 9 renners op van wie je die dag de meeste punten verwacht. Dat hangt af van de etappepunten, maar ook van eigen truipunten én van teampunten. Alles telt mee en alles wik en weeg je mee. Alleen voor het kiezen van je captain tellen alleen de etappepunten.
Er zijn dus ook geen vaste regels voor wie je wel of niet opstelr. Als jij 9 klassementsrenners hebt zou je ze alle 9 kunnen opstellen in een bergetappe. Maar als je ook de puntentrui hebt die tevens een teamgenoot is van de bergtrui, zijn die 14 punten misschirn wel interessanter. Andersom kan het ook voorkomen dat je denkt dat je renner met trui punten de trui zal verliezen en je die daarom niet opstelt. Of omdat je denkt 9 beter scorende renners te hebben. De kunst van het spelletje is wel om in elke rit 9 goed scorende renners te kunnen opstellen maar ook niet veel meer dan dat. Die bankpunten krijg je namelijk niet terug en betekenen slecht geinvesteerd budget.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.