Dank voor de tip, ik zal er tzt eens naar kijken. Of ik ga spelen weet ik nog niet, vaak is het ook zo dat overdaad schaadt en ik speel al een paar spellen. Scorito blijf ik sowieso spelen, alles daarom heen en de groep waarin ik speel dat vind ik veel te leuk om te stoppen.
De gratis opties zijn zeker wel een gevaar voor scorito. Misschien willen ze mensen naar scorito pro jagen. Ik weet niet wat het daar kost om een spel te spelen ?
Ik ben iig blij met mijn 8% obligatie en levenslang gratis scorito. Levert me nu al 11% op, moeten ze niet failliet gaan natuurlijk ;).
Speel alleen wielrennen en topcoach fanatiek, dus buiten het winnen van bekertjes was de wielerindex voor mij ook wel interesant, mijn doel om mijn 40e plek te verbeteren is hiermee dus ribbedebie.
@jcg: ik heb geen bericht gestuurd. Je dient je account op te zeggen. Dan krijg je een mail van Scorito dat het is opgezegd. In die mail staat dat je kunt heractiveren indien je spijt hebt van je opzegging. Zodoende toen op heractiveer abonnement geklikt, € 17.99 betaald en toen was het abonnement verlengd tot april 2026.
Als je opzegt, blijft je oude Scorito Unlimited nog doorlopen. Daar heb je immers voor betaald. Je geeft alleen aan dat je na afloop daarvan geen Scorito abonnement meer wilt. Dus als je vandaag opzegt, en je Scorito Unlimited loopt t/m eind maart, kan je ook nog t/m eind maart in Topcoach.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.