Scorito-algemeen

1 2 ... 604 605 606 607
CRL

Met Bellingham en Kane heb ik altijd wel een goede captain. Maar Mbappe ipv Kane zou ook wel werken volgens mij

Limburgg

'@CLR ja daar kan ik me ook in vinden , twijfel erg tussen oshimen of martinez nog ook

HZ57

Kan geen apart forum vinden over de formule 1, dus maar hier. Voor de nieuwe ronden hebben ze dusdanige prijzen dat je wel haast verplicht bent om kneuzen te nemen zoals Perez, Stroll en Sargeant

Fietsbel

Iemand enig benul of dat Haaland vanavond gaat spelen, banken of bij de selectie is?

Sloddies

Hij heeft gisteren getraind en dat ging. Guardiola laat het afhangen van de visie van de dokter.

De deskundigen van de Manchester Evening News verwachten dat hij op de bank plaatsneemt en dat Alvarez spits is

Ik maak hem geen captain, maar stel hem vanwege veel blessures wel op in de basis

Fietsbel

Gelukkig wel basis laten staan.. Captain, was achteraf, helemaal top geweest. Al zie ik Kane vanavond ook wel vlammen.

n3razzurri

Wie heeft er zin in en wie er ligt er nu al wakker van? Het WK darts! De loting is bekend en daarmee kan dit specifieke forum ook weer los. Niet te vinden via de forum-zoekfunctie, maar gelukkig wel via Google.
Ik lig er dus vooral wakker van... het spel heeft mijn index-score al meerdere keren zeer gedaan, dus vandaar dat ik het bal maar alvast open!
Het nieuws van de laatste toernooien heb ik net als vorige jaren wat proberen te volgen, maar darts lijkt helaas iets teveel op het vrouwentennis qua voorspelbaarheid, vooral in de onderste regionen.

oli4g

Littler vind ik wel een interessante captain voor ronde 1 en ronde 2. Buntz kan verrassen tegen Smith denk ik.

MVV en Humphries gaan sowieso mee bij mij. Smith en Wright vind ik te twijfelachtig. Dan wordt het twijfelen tussen Cross en Price voor mijn laatste plekje in bracket A.

Limburgg
n3razzurri
#15132
Wie heeft er zin in en wie er ligt er nu al wakker van? Het WK darts! De loting is bekend en daarmee...

Vandaag geopend.... Scorito WK DARTS! 
Ik heb een poging gedaan om het een beetje te volgen de afgelopen maanden maar precies wat jij al aangaf, erg onvoorspelbaar! Ik heb al een beetje gekeken naar de darters en naar hun rangorders. De komende twee weken nog tijd om te sparren of ideeën/tips te wisselen met elkaar 😉 

Laatst gewijzigd
Nopper

Vrijdag begint het WK darts al. Doen er hier nog wel mensen mee? 

Georgeske
Nopper
#15135
Vrijdag begint het WK darts al. Doen er hier nog wel mensen mee? 

Ja, hoor. Ik speel mee.

Ziehier mijn samenstelling:
Van Gerwen
Humpries
Price

Aspinall
Clayton
Wade

Cullen
Dobey
Bunting

Ratajski
Gurney
Rydz

Pietreczko
Van Veen
De Decker
Barry

Cameron
Hempel
Krcmar
Littler (C)

Keshi
Georgeske
#15136
Ja, hoor. Ik speel mee. Ziehier mijn samenstelling:Van GerwenHumpriesPriceAspinallClaytonWadeCullen...

Woon in het buitenland, zie nooit een pijl vliegen, speel voor de index. Met wat googelen vallen de favorieten van de bookies nog wel op te sporen en dat Littler een talent is is ook wel duidelijk. Maar vanaf C is het verder allemaal wel lastig. Dank @ Georgeske, maar verder weinig reacties op dit forum dit jaar. Heeft iemand een ander forum waar wat meer wordt gediscussieerd? Komt er nog een Abalyse? Daar heb ik de afgelopen jaren veel aan gehad.

Laatst gewijzigd
Limburgg
Keshi
#15137
Woon in het buitenland, zie nooit een pijl vliegen, speel voor de index. Met wat googelen vallen de...

Luister eens naar de podcast van Radio Scorito , de grote voorbeschouwing WK DARTS misschien heb je daar iets aan.... ik ben er nog niet helemaal uit maar heb nu dit staan: 

Humphries 

van Gerwen

Cross

 

Aspinal 

Wade 

Anderson 

 

Bunting 

Dobey

Smith 

 

Ratajski

Schindler 

van Barneveld 

 

Veen 

Pietreczko


Hempel

Kcmar

Littler 

 

Keshi
Limburgg
#15138
Luister eens naar de podcast van Radio Scorito , de grote voorbeschouwing WK DARTS misschien heb je...

Dank je

Chef83

Helemaal top dat het wk darts weer begint   👍👍👍

Nopper

Blijft toch jammer dat het niet meer bij RTL uitgezonden wordt, om alleen hiervoor viaplay af te sluiten is ook net te gek. Nu maar wat sites afstruinen voor nieuws en potentiele spelers uit E&F die ik wil. Ik heb de podcast van Scorito niet gehoord maar daar zal hij vast genoemd zijn, Littler? Ben benieuwd wat hij kan. Verder nog niet heel enthousiast, maar we hebben nog even.

Ben Van Heck

mijn team staat zo goed als, alleen volgende twijfels. Cross of Price? Barney of Gurney?  iemand die het darts meer volgt en hier iets over kan zeggen?

Karperdrol

Heb hetzelfde Ben van Heck, maar ik ga voor price en barney.

Verder twijfel ik tussen the needle of the biggest...

Limburgg
Karperdrol
#15143
Heb hetzelfde Ben van Heck, maar ik ga voor price en barney. Verder twijfel ik tussen the needle of...

Ik heb dezelfde twijfel bij deze twee ! Ik twijfel ook nog tussen Aspinal en Chisnall 🙄 

Nog genoeg twijfel 

Ik heb voor cross gekozen ipv Price , aangezien hij goed gepresteerd heeft afgelopen jaar en een vrij gunstige loting heeft. 

Benzardi

Is er nog een scorito poultje?

Nopper

Het gaat wel lekker, ben er al 3 kwijt. Had al mijn E&F spelers met Unibet gecheckt en waren favoriet maar dat is dus ook geen garantie

Zadelpen

Team Zadelpen is in deze ronde de algehele top 10 ingespeerd.

Al dat talent komt er eindelijk uit.

Scoritop

Doen jullie ook mee met de Australian Open? Heb nog geen berichten voorbij zien komen. Of is er een ander forum geopend? 

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Daar valt toch ook weinig over te zeggen nog?

Scoritop
Ab Normaal
#15149
Daar valt toch ook weinig over te zeggen nog?

Nadal een B speler. Die neem ik wel of niet. Maar neem aan dat jij er iig nog niet op hebt voorbereid ;) 

1 2 ... 604 605 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.