Scorito-algemeen

1 2 ... 604 605 606 607
Limburgg

Goedemorgen @Mony Tartin

Ik heb zelf Rodri gekozen , tot dusver 😆 er kan nog van alles veranderen tot vanavond…..
samen met Ederson Dias en Haaland

Heb je van Feyenoord ook een aanvaller ?

TheHunter

Beetje dezelfde teams. Alleen meer op 2 paarden gegokt ipv Napoli

4x GAL, MCI
3x BAR
2x RBL, BEN
1x RMA, FEY

Boasson en Hagen

Altijd leuk om een team samen te stellen, helaas ook een hoge geluksfactor en daardoor moeilijk. In de groepsfase vorig jaar behoorlijk geïnvesteerd in een aanval met Benzema en Haaland, waarbij Benzema meteen geblesseerd raakte en Haaland rust kreeg tegen FC Kopenhagen o.a. De finalerondes zijn dan weer een kwestie van zo veel mogelijk eieren in één mandje leggen en dan hopen dat het de goede is. Desalniettemin wel een team samengesteld waar ik tot nu toe redelijk tevreden over ben, al valt er weer weinig over te zeggen:

K - Ramsdale (ARS)
K - Costa (POR)
V - Akanji (MCI)
V - Aké (MCI)
V - Garcia (RMA)
V - Dumfries (INT)
V - Mazraoui (FCB )
M - Ødegaard (ARS)
M - Gündogan (BAR)
M - Rodri (MCI)
M - Veerman (PSV)
M - Lakomy (YOU)
A - Haaland (MCI)
A - Kane (FCB )
A - Morata (ATM)
A - Minteh (FEY)

Laatst gewijzigd
Limburgg

Ziet er verder goed en breed uit @Boasson en Hagen
Uiteindelijk speelt inderdaad de geluksfactor ook een hoge rol maar het blijft leuk 😄
Is dit jouw vaste team of team van ronde 1?

Boasson en Hagen

Verrek, ik had helemaal niet meegekregen dat je nog kon wisselen na ronde 1. Dit was dus inderdaad mijn vaste team. Anders had ik voor ronde 1 wellicht wel wat andere keuzes gemaakt, maar goed, dat is nu niet meer relevant. Toch nog de kans om die Lakomy te heroverwegen, want die speelde niet.

HeldS

Ik zou ook nog eens naar de keepers van Arsenal kijken.

Nijmos

3 miljoen is niet speciaal goedkoop toch?

Appelflap64

Mensen die hun champ coach team willen delen? Of er in ieder geval over sparren? Ik zie veel spelers die goedkoop geprijsd zijn, bij kansrijke teams spelen, de eerste wedstrijd hebben gespeeld maar onzeker zijn over hun basisplaats. Durven jullie die gok te nemen? Ik heb het dan bijvoorbeeld over Saul (Atletico), Pobega (Milan), Vecino (Lazio), Reguilon (United). García van Real speelde niet, maar eerder wel. Ook andere parels hoor ik graag. Met name op het middenveld ben ik nog erg zoekende. Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd
dawizz

Mijn team bestaat voorlopig uit:

Ederson (man city) want city wint de groep
Benitez (psv) speelt nog 3x thuis en is goedkoop

Dias (man city) zie boven en basisplaats
Dalot (man u) heeft moeilijkste wedstrijd gehad en speelt nog 3x thuis
Dumfries (inter) speelt rechtshalf in 3-5-2 systeem
Di Lorenzo (napoli) scoort en assist vaak
Gabriel (arsenal) wint hun groep

Rodri (man city) zie boven en basisplaats
Eriksen (man u) zie Dalot
Galeno (porto) speelt linksvoor,2 goals en 1 assist in 1e wedstrijd
Vazquez (real madrid) geen geld genoeg voor Bellingham,
Calhanoglu (inter) vrije trappen, speelt nog 3x thuis

Haaland (man city) must have
Sane (bayern) basisspeler, bayern wint de groep
Rashford (man u) basisspeler, zie Dalot en Eriksen
Morata (atl. madrid) speelt nog 3x thuis en uit nog tegen Feyenoord en Celtic

Zitten misschien geen pareltjes bij, maar spelen normaal gesproken allemaal basis en gaan groepsfase overleven (behalve Benitez wellicht)

Twijfel nog over sommige aanvallers en Vazquez, verder erg tevreden

Hoop dat je er wat aan hebt

HZ57

Lekker Vincent Janssen -188 punten

Bzuidema

'@HZ57 hier ook niet normaal.

Sean Chiappucci

Belgie gaat wel lekker zo.
Moest gisteren nog even glimlachen om Vincent Janssen, want ik had gelukkig Cuypers als captain, makkie, tegen Eupen,en Cuypers mist nooit penalties....
Belgie wordt niets dit jaar, scoor consequent minder dan 600 punten per ronde, al 5 rondes achter elkaar.
Ook lekker zwaar ingezet op verdediging van Genk dit jaar.
Awel, zut alors dan maar

Mony Tartin

Staat jullie team voor Champcoach al? Of eerst nog komend weekend afwachten?

Heb nu staan:
3x ARS, MUN, FCB, PSV
2x MCI
1x ATM, BAR

MarvinG

Genoeg deadlines dit weekend voor MK en TC. Champ Coach pak ik volgende week wel op ;)

Benzardi

Is er geen wielerflits sub?

P. Krul

Ik heb de laatste wissels nog even doorgevoerd.
Kamada, molina en felix out.
Op dit moment 2 toppers in elke linie (behalve keepers), benieuwd of dat een teken van genialiteit is, of een kwestie van geen keuzes durven maken.

Sean Chiappucci

'@P. Krul

Als je het over toppers hebt, zijn dat dan toppers vw de prijs ?
Zo van Haaland + Mbappé, Bellingham+ Pedri etc..
Ik heb zelf (muv van Haaland) niet per sé de duursten genomen, beetje meer spreiding.
En wat zwaarder ingezet op het middenveld.

Limburgg

Ik had m’n team compleet maar ben weer aan het wisselen geslagen 🫣 budget te kort haha ! Wat doen jullie met de keepers… ik had Ederson en Benitez maar twijfel nu om hier geld te gaan besparen…..

Frits

Raya lijkt nu zeker te zijn van een plek in de basis, zijn er mensen die vaker Arsenal kijken en hier meer van weten?

CRL

Twee dagen geleden in de Daily Mail:

Mauricio Pochettino has suggested Mikel Arteta is playing a dangerous game by alternating between his two main goalkeepers David Raya and Aaron Ramsdale.
The Arsenal manager has switched between the two in recent games and suggests neither of them is an automatic first choice.

Zo te zien is Raya niet zeker van zijn plekje.

Frits

Thanks, die gaat eruit bij mij. Blijft lastig..

Limburgg

Iemand die Haaland niet mee neemt?

CRL

Ik heb hem er net uitgegooid!
Alvarez gaat nu mee, Kane en Bellingham zijn mijn heel dure spelers en ik heb drie man van 4,5 miljoen.

Laatst gewijzigd
M Vado

Zo, ben er ook uit.

Aanval: MCI, FCB, ARS, FEY
Middenveld: MCI, FCB, FCB, ARS, PSV
Verdediging: INT, ATM, NAP, SAL, FEY
Keepers: MCI, PSV

Limburgg

'@CRL ik wil ook bellingham maar kom er totaal even niet uit , loopt nu vast 🫣 en vraag ik me inderdaad af of Haaland wel een must have is !!

1 2 ... 604 605 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.