Altijd leuk om een team samen te stellen, helaas ook een hoge geluksfactor en daardoor moeilijk. In de groepsfase vorig jaar behoorlijk geïnvesteerd in een aanval met Benzema en Haaland, waarbij Benzema meteen geblesseerd raakte en Haaland rust kreeg tegen FC Kopenhagen o.a. De finalerondes zijn dan weer een kwestie van zo veel mogelijk eieren in één mandje leggen en dan hopen dat het de goede is. Desalniettemin wel een team samengesteld waar ik tot nu toe redelijk tevreden over ben, al valt er weer weinig over te zeggen:
K - Ramsdale (ARS)
K - Costa (POR)
V - Akanji (MCI)
V - Aké (MCI)
V - Garcia (RMA)
V - Dumfries (INT)
V - Mazraoui (FCB )
M - Ødegaard (ARS)
M - Gündogan (BAR)
M - Rodri (MCI)
M - Veerman (PSV)
M - Lakomy (YOU)
A - Haaland (MCI)
A - Kane (FCB )
A - Morata (ATM)
A - Minteh (FEY)
Verrek, ik had helemaal niet meegekregen dat je nog kon wisselen na ronde 1. Dit was dus inderdaad mijn vaste team. Anders had ik voor ronde 1 wellicht wel wat andere keuzes gemaakt, maar goed, dat is nu niet meer relevant. Toch nog de kans om die Lakomy te heroverwegen, want die speelde niet.
Mensen die hun champ coach team willen delen? Of er in ieder geval over sparren? Ik zie veel spelers die goedkoop geprijsd zijn, bij kansrijke teams spelen, de eerste wedstrijd hebben gespeeld maar onzeker zijn over hun basisplaats. Durven jullie die gok te nemen? Ik heb het dan bijvoorbeeld over Saul (Atletico), Pobega (Milan), Vecino (Lazio), Reguilon (United). García van Real speelde niet, maar eerder wel. Ook andere parels hoor ik graag. Met name op het middenveld ben ik nog erg zoekende. Alvast bedankt!
Mijn team bestaat voorlopig uit:
Ederson (man city) want city wint de groep
Benitez (psv) speelt nog 3x thuis en is goedkoop
Dias (man city) zie boven en basisplaats
Dalot (man u) heeft moeilijkste wedstrijd gehad en speelt nog 3x thuis
Dumfries (inter) speelt rechtshalf in 3-5-2 systeem
Di Lorenzo (napoli) scoort en assist vaak
Gabriel (arsenal) wint hun groep
Rodri (man city) zie boven en basisplaats
Eriksen (man u) zie Dalot
Galeno (porto) speelt linksvoor,2 goals en 1 assist in 1e wedstrijd
Vazquez (real madrid) geen geld genoeg voor Bellingham,
Calhanoglu (inter) vrije trappen, speelt nog 3x thuis
Haaland (man city) must have
Sane (bayern) basisspeler, bayern wint de groep
Rashford (man u) basisspeler, zie Dalot en Eriksen
Morata (atl. madrid) speelt nog 3x thuis en uit nog tegen Feyenoord en Celtic
Zitten misschien geen pareltjes bij, maar spelen normaal gesproken allemaal basis en gaan groepsfase overleven (behalve Benitez wellicht)
Twijfel nog over sommige aanvallers en Vazquez, verder erg tevreden
Hoop dat je er wat aan hebt
Belgie gaat wel lekker zo.
Moest gisteren nog even glimlachen om Vincent Janssen, want ik had gelukkig Cuypers als captain, makkie, tegen Eupen,en Cuypers mist nooit penalties....
Belgie wordt niets dit jaar, scoor consequent minder dan 600 punten per ronde, al 5 rondes achter elkaar.
Ook lekker zwaar ingezet op verdediging van Genk dit jaar.
Awel, zut alors dan maar
Twee dagen geleden in de Daily Mail:
Mauricio Pochettino has suggested Mikel Arteta is playing a dangerous game by alternating between his two main goalkeepers David Raya and Aaron Ramsdale.
The Arsenal manager has switched between the two in recent games and suggests neither of them is an automatic first choice.
Zo te zien is Raya niet zeker van zijn plekje.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.