Scorito-algemeen

1 2 ... 604 605 606 607
simontijhuis

Hi alle,

het battle of the subleagues wordt nu behoorlijk gehyped en ik ben eigenlijk wel getriggered om een mooie subleauge samen te stellen. Dus zo'n 10-15 fanatieke scoritospelers met wie we hoge ogen kunnen gooien in dat klassement. Willen er mensen meedoen? Ik sta zelf rond plekje 300 in de index

Karperdrol

Nog meer mensen met onwijs veel geld over bij de KKD?
ik was lekker aan het klikken, tot ik zag dat ik nog 10 miljoen over heb, hahah.

Emmen en Groningen niet in beste vorm en ook nog een lastige tegenstander.

Ab Normaal

'@Quasimonter
Logisch. In Januari komt er een Scorito event en dat wordt niet druk bezocht als 'Terug naar de Tekentafel' iedere pool wint.
Dus hopen ze dat er andere gaan winnen, de manier van pushen wordt wel langzaam een beetje sneu.

Karperdrol

Deadline KKD nadert.

Iemand enig idee of Scholte en Mataa blijven spelen?
Ik zie weinig goede duurdere middenvelders, daar blijf ik denk ik van af en stort mij vooral op de aanval.

Bzuidema

Ik heb die beide ook in mijn team. Ga er wel vanuit dat die veel gaan spelen. Scholte doet het erg goed namelijk. en Mataa heb ik als extra verdediger erbij.

HB

Ben Scholte lijkt zijn plek kwijt. Vandaag een oefenwedstrijd gespeeld tegen FC Twente met de beste 11. Jorrit Smeets erin voor Kieftenbeld (volgende wedstrijd geschorst) en Joey Konings voorin erbij, waardoor Ubbink op 10 gaat spelen op de plek van Ben Scholte. Dat is wel flink balen, want er zijn weinig/geen alternatieven in die prijscategorie. Ould-Chikh heeft iedereen al wel in zijn team en Brittijn of Smans voor 2.000.000 word ik ook niet heel warm van.

Karperdrol

Mmmm ik was er al bang voor...hebben jullie hove?
Lijkt controlerend te gaan spelen

Harderijder

Bedankt voor de tip, Scholte toch maar eruit gehaald. Mataa heb ik wel.
Voorin vind ik de lastigste keuze. Nu Van Veen, Kostons en Haugen als gokje. Verder was het een redelijk makkelijk team om te maken.

kevinraar

shit vergeten voorspellingen te doen daar gaat me top klassering stond rond plek 100 dacht dat het pas kwart voor 9 ingevuld moest worden niet dus helaas zak ik van rond plek 100naar denk ik rond plek 3000 echt balen

Laatst gewijzigd
pirazzi

3000ste is nog goed als er 13000 meedoen.
Finland - Denemarken begon idd om 18:00 uur.
Een topscorer, Höjlund, zit op de bank dus ik hoop dat hij in de tweede helft nog invalt en scoort. Verder heb ik 3 Nederlanders als topscorer: Weghorst, Gakpo en Dumfries,(optimistisch).

Laatst gewijzigd
kevinraar

dat wel stond net buiten de top 100 wel zonde ga ik een keertje super goed vergeet ik het op tijd intevullen

gelukkig zijn er denk nog iets van 50 rondes top 100 kan ik wel vergeten

hopen op veel verassingen

albanie wint
armenie wint
wit rusland wint
oekrainie wint
georgie wint

Laatst gewijzigd
pirazzi

Heb de uitslag goed dus 90 punten alleen het was niet Höjlund die scoorde maar Højbjerg.

kevinraar

dit word waarschijlijk mij champions leauge team

Wat vindt je van mij champions leauge team

Ederson
Benitez

Christensen
Upamecano
Ake
Bah
Goosens

Musiala
Rodri
Di maeia
Simons
Touchameni

Haaland
De jong
Gimenez
rodrygo

pirazzi

Ziet er goed uit, zelf ben ik er nog niet aan begonnen.
Volgende week dinsdag is de deadline maar spelers wisselen kan nog tot 3 oktober 18:45 uur

kevinraar

door veget intevullen match king internationaal gezakt 4958 anders stond ik op plek 600

pirazzi

Ik vul altijd heel gemakzuchtig de Scorito tip in maar daardoor 0 punten bij 4 wedstrijden.

Laatst gewijzigd
mas22

CL moet ik nog doen. Eerst even Eredivisie, België en Premier League :p

Limburgg

Zijn er nog Scorito CL spelers onder ons ? 😉

Limburgg

'@kevinraar ziet er goed uit , alleen Gimenez zou ik eruit halen aangezien je nu na ronde 1 het team kan wisselen en hij de eerste twee wedstrijden niet mee speelt.

Mony Tartin

Na de 1e speelronde kan er nog gewisseld worden, dus het loont om naar de 1e wedstrijd te kijken, ook in moeilijke poules.
Momenteel 3x City, 2x Barca, 2x Real, 4x Benfica, 4x Galatasaray en 1x RB Leipzig

RvhC74

Gimenez geschorst, waarom hem opstellen???

pirazzi

Eigenlijk kun je alleen een team maken met spelers van MIL, NEW, YOU en RBL omdat die om 18:45 uur beginnen en hun opstellingen een half uur eerder wel bekend zullen zijn.

Laatst gewijzigd
Limburgg

'@Mony Tartin ik heb Bayern en Feyenoord er ook nog bij…

Limburgg

Voor diegene die privé willen sparren , stuur gerust een privé bericht 😉

Mony Tartin

'@Limburgg
Bayern zeker interessant na 1e ronde voor mij. Moet het nog maar zien tegen United.
Heb zelf toch nog wat wissels toegevoegd. Zit nu op:
3x FEY, GAL, MCI
2x NAP, BAR
1x RMA, BEN, RBL

Wat denken we van het middenveld van City? Heb nu B. Silva, speelt ook in de competitie (4/5).
Alternatief Rodri speelt toch wat meer naar achter.

1 2 ... 604 605 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.