Hi alle,
het battle of the subleagues wordt nu behoorlijk gehyped en ik ben eigenlijk wel getriggered om een mooie subleauge samen te stellen. Dus zo'n 10-15 fanatieke scoritospelers met wie we hoge ogen kunnen gooien in dat klassement. Willen er mensen meedoen? Ik sta zelf rond plekje 300 in de index
Ben Scholte lijkt zijn plek kwijt. Vandaag een oefenwedstrijd gespeeld tegen FC Twente met de beste 11. Jorrit Smeets erin voor Kieftenbeld (volgende wedstrijd geschorst) en Joey Konings voorin erbij, waardoor Ubbink op 10 gaat spelen op de plek van Ben Scholte. Dat is wel flink balen, want er zijn weinig/geen alternatieven in die prijscategorie. Ould-Chikh heeft iedereen al wel in zijn team en Brittijn of Smans voor 2.000.000 word ik ook niet heel warm van.
dat wel stond net buiten de top 100 wel zonde ga ik een keertje super goed vergeet ik het op tijd intevullen
gelukkig zijn er denk nog iets van 50 rondes top 100 kan ik wel vergeten
hopen op veel verassingen
albanie wint
armenie wint
wit rusland wint
oekrainie wint
georgie wint
'@Limburgg
Bayern zeker interessant na 1e ronde voor mij. Moet het nog maar zien tegen United.
Heb zelf toch nog wat wissels toegevoegd. Zit nu op:
3x FEY, GAL, MCI
2x NAP, BAR
1x RMA, BEN, RBL
Wat denken we van het middenveld van City? Heb nu B. Silva, speelt ook in de competitie (4/5).
Alternatief Rodri speelt toch wat meer naar achter.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.