Scorito-algemeen

1 2 ... 603 ... 606 607
HZ57

Uitslagen van Vevie onderstreept dat het redelijk makkelijk is om bekers op te halen. Ik doe OAS mee sinds de winterstop en kwam op scores uit tegen de 80%. Vindt toch de sporten waar je meer voor moet doen dan lukraak scores invullen ,boeiender

dadeliva

Bij MK NL mijn 4e zilveren beker gehaald naast Topcoach NL, KKD en BE. Bij TC UK en ChampCoach ook boven 85% gehaald en gemiddeld over alle voetbalspellen 96%.Wie biedt er meer?

SambaMike

Het feit dat een en dezelfde persoon drie verschillende MK’s in een seizoen wint (BE, DE, UK) maakt het wat mij betreft duidelijk dat MK het makkelijkste spel is om bekers te winnen. Zonder diegene tekort te willen doen natuurlijk. Daar hoef je de competities echt niet intensief voor te volgen. Voor topcoach is dat wel iets anders

vevie

'@dadeliva: ik sta op 99.9% met voetbal. Dat zeg ik niet om wat voor reden dan ook, aangezien ik al meermaals hier heb aangegeven dat het niet echt een verdienste is om hoog te scoren met voetbal (de MK’s). Zoals @sambamike en @hz57 al min of meer aangeven: je hoeft het niet intensief te volgen en het is vrij makkelijk om bekers op te halen. Overal in de top 10 terechtkomen (of goud halen) is zeker lastiger, maar in het merendeel van de competities is een beker makkelijk te doen. Ik heb echt alleen NL gevolgd, de rest totaal niet. Meerdere spellen winnen vind ik dan wel een prestatie. Dat doe je echt niet zomaar. Ik werd vorig seizoen 8e in MK UK en dat was toch wel pittig. Met steeds wisselende posities, etc.

Voor Topcoach hoog scoren is zeker meer een prestatie dan voor MK.

dadeliva

'@vevie Ik heb juist 3 van mijn zilveren bekers met Topcoach gehaald Bij je score voor voetbal telt alleen je hoogste resultaat. Maar welke scires heb je dan bij TopCoach gehaald

vevie

'@dadeliva: ik ben vrij gemiddeld in Topcoach, al zeg ik het zelf. Dit seizoen mijn eerste scores boven de 90%. TC UK 93.2%. TC NL 85.7%. TC KKD 86%. TC BE: 76.8%. CC 98.6%.

Helemaal niet zo denderend, dus. Alleen TC UK en CC zijn prima, de rest matig.

Ludi

Nou, de MKs zitten er ook weer op :)

Maurimaler

Hebben jullie al een mail gekregen om iemand gratis uit te nodigen? Ik namelijk nog niet…

Pantani_83

Ja, voor de TDF.

pirazzi

Scorito doet niet aan het WK vrouwenvoetbal?
Begint morgen 20 juli. Sportpools wel.

vevie

Nee, het is doordat het in Nieuw-Zeeland is qua tijdzone niet aantrekkelijk. Met wedstrijden in de nacht, etc. Ze deden ook niet het EK vrouwen in Engeland, dus denk dat ze wel klaar zijn met het vrouwenvoetbal.

Laatst gewijzigd
Kleine Drekst

morgen gaan de topcoaches weer open dit jaar voor het eerst veel buitenlandse topcoaches spelen met de subleague!

HZ57

Snel over topcoach Nederland heen gekeken, lijkt me een bijzonder krap budget. Maar we gaan puzzelen, zover mogelijk met alle transfers nog voor de boeg.

JellevanderLinden

Leuk Topcoach (NL) is weer geopend! Mochten mensen het leuk vinden om met mijn subpoule mee te doen, meld je vooral aan: https://www.scorito.com/subleague/671608/topcoach-2023-2024/voetballiefhebbers

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@HZ57

Veel goede middenvelders zijn er niet meer. Xavi Simons en Berghuis zijn daar weg. Voor Berghuis zijn er wel genoeg andere opties in de aanval. Ik denk dat het bezuinigen wordt op het middenveld, maar dat zeg ik nu. Tot 1 september kan er nog genoeg gebeuren. Nieuwe 10 bij Feyenoord bijvoorbeeld.

Dannyco

Na het behalen van 270 aanmeldingen voor De Avondetappe super gaaf thnx de gene die mee doen. Ik heb ook een subleague gemaakt voor zowel topcoach KKD & Eredivisie. Met de kenmerkende namen De Avondcoach en De Avondcoach KKD dus meld je aan op 1 of beide subleagues.

https://www.scorito.com/subleague/671530/topcoach-2023-2024/de-avondcoach/cc54736a-e518-4575-a36d-0b6e728e97b6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

https://www.scorito.com/subleague/672284/topcoach-kkd-2023-2024/de-avondetappe-kkd/5c284136-ce9b-4a1a-b7b9-2b5954fc20a4?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

RvhC74

Giminez vrij prijzig

Mony Tartin

Zullen we de Topcoach discussie voort zetten in het Scorito Topcoach topic?

Keshi

Scorito gebruikt in de rangschikking van de index nu al weken een verkeerd aantal van meer dan 630.000 gekwalificeerde deelnemers. Ik schat dat de grens van een gouden beker ergens rond de 500e plaats ligt. Iemand die dat weet, of kan berekenen?

zeewolde

Zou kunnen. Sta zelf 228 ( 99.6% ) Aangenomen dat dit ergens tussen 99.55 en 99.65 is, dan kom je tussen plekje 506 en 651 uit bij 99%

pirazzi

Liverpool kreeg wel gemakkelijk een strafschop mee vandaag.

dawizz

En een belachelijke rode kaart

Keshi

Vreemd dat de cijfers in de maandagochtend mail afwijken van de stand zoals je die op dat moment hebt in de diverse spellen. Met best wel wat wedstrijden telkens op maandag lijkt het mij trouwens beter om het bijwerken van de index en versturen van de wekelijkse mail met de score update naar de dinsdagochtend te schuiven. En dan met de juiste score natuurlijk.

kevinraar

ik sta nu na 2 speelrondes bij match king internationaal op plek 21

match king nl 23500

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik sta bij match king international opmplek 21
Match king nl 23500

1 2 ... 603 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.