Scorito-algemeen

1 2 ... 602 ... 606 607
Kleine Drekst

ik ben van plan om volgend jaar ook is mee te doen in België en Engeland lijkt me leuk!

R. D.

De topcoaches(4)waren wat mij betreft het perfecte aantal dit jaar. Vorig jaar had je volgens mij ook nog Spanje en Duitsland(en Frankrijk?)erbij en dat was echt gekkenwerk. De match duels waren mij ook teveel van het goede, ik vul vaak gewoon de scorito tip in en doe dan de topscoorders alleen zelf. Als je index speelt wil je toch zoveel mogelijk goede scores halen en dan moet het wel leuk blijven wat betreft het totaal aan tijd wat je eraan moet besteden om een beetje serieus mee te doen.

Don Gielius

Uiteindelijk had je toch gewoon de keuze om wel of niet mee te doen met al die spellen. Europees was inderdaad best wel irritant soms dat ze steeds dezelfde wedstrijden namen, maar los daarvan vond ik het toch ook wel leuk om me druk te maken in onnavolgbare teams als Valladolid, Montpellier of Koln die je gewoon elke week verkeerd zet.

Heb trouwens op Twitter erover iets gevraagd waarop Martijn 'meneer scorito' zei dat internationaal enkel in Nederland aangeboden wordt en dat er voor de buitenlandse regio's (Belg hier) niets zou veranderen. Ofwel begrijp ik het verkeerd, ofwel kan ik als Belg straks wel alle MK spellen behalve internationaal meedoen en een Nederlander die dit zou willen mag dit niet en kan alleen MK NL + internationaal spelen. Zeer vreemd toch dat je als aanbieder gaat zeggen dat je wil dat je spelers minder tijd op je platform spenderen.

R. D.

Als je meespeelt voor de index kun je niet echt kiezen of je meedoet, voor je gevoel moet je wel.

Ondanks dat je beste resultaat meetelt wil je toch zoveel mogelijk kans maken op dat beste resultaat.

En dan is het ook nog leuk als je onderling leuke head-to-head resultaten hebt.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Als je MK NL elke week invult, haal je toch al een topscore voor je index

R. D.

Bij mij is NL van de 6 nummer 4 met 88%.

Ik ben dus duidelijk beter in het voorspellen van competities zoals DE, ES en FR.

Laatst gewijzigd
dadeliva

'@R. D. 'Ik ben dus duidelijk beter in het voorspellen van competities zoals DE, ES en FR." Dat is maar hoe je het bekijkt. De buitenlandse Match Kings worden door veel minder spelers gespeeld. Bij NL laat je (in aantal) veel meer spelers achter je.
Ik verwacht dat je totaalscore en je gemiddelde score in punten bij NL hoger is dan de andere competities.

Don Gielius

Blijft dan ook nog maar de vraag met hoeveel die buitenlandse spellen straks nog gespeeld worden zonder Nederlanders en of daar nog wel bekers te scoren vallen op die manier.

R. D.

'@DADELIVA je hebt wel een punt wat betreft de absolute aantallen. Aan Match Duel NL doen bijna 46.000 mee en aan mijn beste Match Duel ES slechts 4.000.

Toch heb ik bij ES 20.000 punten en bij NL 17.000, wellicht niet hetzelfde aantal rondes ...

vevie

Op zich wel prima dat ze nu Match King International weer oppakken. Alleen de NL wedstrijden in Match King is wel prima. Ik zou het dan net als Top Coach echt alleen op de 34 wedstrijden van het seizoen houden.

Wat prijzen betreft is het afschaffen van de MK’s wel jammer, aangezien het, zoals ze in de podcast ook aangaven, echt ‘gratis’ bekertjes verzamelen was. De MK’s waren/zijn de makkelijkste manier om je prijzenkast aan te vullen. Dit zonder er al teveel tijd in te stoppen, aangezien je de afzonderlijke competities eigenlijk niet eens hoeft te volgen om een beker te pakken. Ik hoop dan ook dat we gewoon kunnen meedoen aan alle MK’s en TC’s.

DrSeuss4

'@vevie het zou toch juist leuker worden als het lastiger wordt om in MK een bekertje te halen? Het gratis bekertjes sprokkelen in MK is natuurlijk leuk, ik heb het zelf overigens nooit gedaan omdat ik het te saai vind, maar het is toch veel leuker om een gouden bekertje te halen waar je echt iets voor hebt moeten doen en tactische keuzes hebt moeten maken. Bij MK is het alles invullen van alle competities elke ronde en je hebt aan het einde van het seizoen een bekertje erbij. Denk zelfs dat dit lukt als je telkens gewoon de geadviseerde score van scorito invult.

Maurimaler

Ik lees net op Twitter dat er voor (mij) Belgische spelers niets verandert, klopt dit?

dadeliva

'@R.D. In Spanje heb je 10 wedstrijden per ronde i.p.v. 9 en 38 rondes i.p.v. 34. Als ik dat omreken (uitgaande van 20 internationale rondes bij beide) kom ik voor NL toch hoger uit:

20.000 * 9 (wedstrijden per ronde NL) * 54 (34 + 20 ronden NL) / 10 (wedstrijden per ronde ES) / 58 (38 + 20) = 16.759

R. D.

Ahh natuurlijk. Meer wedstrijden, daar had ik nog niet aan gedacht.

vevie

'@DrSeuss4: je hebt ook helemaal gelijk, hoor. Dit is idd het minimale doen zonder er echt bij hoeven na te denken, etc. Ik denk dat MK dat probleem altijd een beetje zal houden in de huidige opzet. Ze zullen dan dingen moeten introduceren zoals ze in TopCoach hebben om het ‘lastiger’ te maken, waardoor je toch keuzes moet maken. Denk aan een captain van de week, of wedstrijd van de week. Of een verdubbelaar voor je topscorer. Wellicht de helft van de punten die ze nu aan topscorers geven voor assists?

Kleine Drekst

het was me een waar genoegen bij deze hef ik mijn account op en ga verder in discord!

pirazzi

Welk account, dat van Scorito of Wielerflits?

Benzardi

Speelt er nog iemand Champ Coach?

Zo ja, hebben jullie ook het probleem ......................spitsen van Man. City, want je kan er geen 2 invullen(kan wel maar dan begin je met een wissel), dus ben je beetje verplicht om er 1 van Inter te nemen.

Benzardi

'@Kleine
Veel plezier daar, maar dan ook niet stiekem meelezen he :)

pirazzi

De Bruyne nul punten want al gewisseld, gelukkig geen captain gemaakt.

Bzuidema

Ik heb Alvarez. Scoort vaak als hij mag invallen.

HZ57

Wat wordt bedoeld met internationaal. De Europacup en interlands of nemen ze uit verschillende competities een aantal wedstrijden.

HZ57

Wat wordt bedoeld met internationaal. De Europacup en interlands of nemen ze uit verschillende competities een aantal wedstrijden. Alle aankondigingen voor de MK competities staan er nog gewoon op.

vevie

Zo, en het seizoen is weer voorbij. Hoopte bij Champ Coach nog naar een gouden beker door te schieten, maar geëindigd op 98.6%… Balen. Stond het hele seizoen op goud tot de laatste twee wedstrijden. Heel zuur. Hopelijk volgend jaar beter. Was een bar slechte wedstrijd, trouwens. Brrrr.

Verder toch nog wat prijsjes binnen, morgen. Kon beter kon slechter.

MK NL: 98.8%
MK UK: 97.9%
MK ES: 94,2%
MK DE: 99.1%
MK FR: 95.4%
MK BE: 98.1%
Champ Coach: 98.6%

rbc1912

In het weekend een mix van buitenlandse competities. Doordeweeks Europa Cup-matchen. En interlandvoetbal wanneer dat is. Denk

1 2 ... 602 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.