Scorito-algemeen

1 2 ... 601 ... 606 607
Bzuidema

Dan ga ik voor Thy

dadeliva

Ik sta op 98,5 en moet 300 punten inlopen voor goud. Ik ga voor Thy. Ik heb 4 spelers van Telstar maar ga toch maar voor Velenas en Lucassen in de basis.
Van de Belt is net terug van blessure en makk ik niet direct dan captain.

dadeliva

'@bzuidema Ik zie dat ik 1 plek boven je sta. Succes in de komende 2 uur duimen draaien.

rbc1912

Die Velanas is ook wel echt misbruikt hè, na de winterstop

danusz1986

Huilen Thy ingewisseld voor Hansson.

dadeliva

Ondanks Thy als captain met 1186 maar 0,1% gestegen naar 98,6%.
Het vele bankzitten van Velenas heeft me o.a. de das om gedaan deze 2e seizoenshelft.
Ook het gokje Joey Sleegers pakte verkeerd uit. Hij scoorde en assisteerde bij Eindhoven elke wedstrijd maar bij ADO kan ik me geen sterretjes herinneren.
Een belangrijke regel bij het maken van je selectie om te kijken naar recente resultaten. Vorig seizoen ging ik bijv. ook flink de mist in met een vergelijkbare keuze Jahanbakhsh.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Helaas geen gouden beker. Gestrand op 98,8%. Van Bommel die niet speelde en Hilterman na al die doelpunten geen basis 2e helft van het seizoen. Velanas scoorde vandaag nog wel maar speelde ook de laatste tijd weinig helaas. Al met al wel een mooi seizoen met veel doelpunten. Heracles en Zwolle naar de eredivisie dus Overijssel volgend jaar goed vertegenwoordigd.

Mony Tartin

Helaas ook hier geen gouden beker, geëindigd op 98.6% (33.743 punten).
Een paar slechte keuzes de 2e seizoenshelft hebben het goud gekost: De Leeuw geen basis bij W2, Velanas basisplaats kwijt bij NAC (lag in lijn der verwachting), Hilterman bank bij Almere, Eindhoven niet zo dominant dus Seedorf weinig rendement. Daarnaast een te karige bank om de uitvallers/bankzitters op te vangen.
Achteraf had ik wellicht wat meer W2 en Heracles moeten kiezen.

Spijtig om in het zicht van de haven te stranden maar niet ontevreden!

HeldS

Zijn een hoop deadlines vandaag, gaan ze thuis leuk vinden :)

Keshi

Als ik naar de statistieken van de F1 kijk, tel ik nog maar zo'n 70% bij de verschillende factoren. Hetgeen zou betekenen dat 30% is afgehaakt. Dan moet er toch eens aan de opzet van het spel worden gesleuteld lijkt me. Of gaat er iets mis met de berekening? Of mijn redenatie, dat wil ik ook niet uitsluiten.

Keshi

Laat maar, nu wel 100% ....

R. D.

Oh oh Yuki wat doe je nou ...

R. D.

Net geen bekertje gehaald bij Topcoach UK. Gestrand op 94.7%

Maurimaler

'@R. D. Hier nog net mijn zilveren beker kunnen behouden, nu hopen dat ik nog 0,2% kan stijgen(wat moeilijk wordt denk ik) bij Matchking voor het 2e zilveren bekertje in Engeland.

vevie

Op 93.2% geëindigd bij Topcoach UK. Hoopte nog een bronzen bekertje te halen, maar niet gelukt. Daarnaast ook een duimpje voor de Giro: 93.8%. Toch weer twee prijzen voor de prijzenkast. Altijd mooi meegenomen. Nu nog wachten tot na de laatste Match Kings en Champ coach speelronde. Dan komen er als het goed is 2 bronzen, 4 zilveren en 1 gouden beker bij.

Ludi

Nog geprobeerd de NR1 bij TCUK af te troeven de laatste ronde met een verrassende captain, maar het mocht niet baten, nog een paar plekjes gezakt daardoor, maar toch weer een top10 binnen, dus laten we het positief benaderen, het waa het gokken waard. Uiteindelijk brak Ederson meerdere keren bank me op, zeker nadat Sanchez al snel na de deadline op de bank belandde. Saliba, Willock en Toney waren ook niet erg gelukkig de laatste rondes. Mooi gevecht.

Met de MKs komt er volgende week nog veel moois binnen als het goed is, al is REV dit seizoen wel baas boven baas. Wie weet misschien nog in België? We gaan het zien :)

Laatst gewijzigd
dadeliva

Op 98,1% gok genomen met Ueda ipv Cuypers als captain Lijkt niet goed uit te pakken Cuypers heeft er al 2 inliggen :(
90% van de spelers boven mij onder de 99% heeft Cuypers als captain dus het was geen gekke gok. Met Cuypers had ik ook geen Gouden beker gehaald. Ik moet nu alleen vrezen voor mijn zilveren beker.

Laatst gewijzigd
Maurimaler

Het formule1 seizoen zit hier ook niet echt mee met de uitvallers en nu dan ook nog eens Norris met factor7 half verloren.😓

dadeliva

'@mauri maler er is een apart F1 forum

In België is de competitie wel erg spannend op de laatste speeldag met Antwerp en USG op 46bpunten en Genk 1 minder.
Met rust staat Genk tegen Antwerp met 1-0 voor en is virtueel kampioen omdat de andere wedstrijd nog 0 0 staat.
Voor mij spannend met 96,9% of het nog zilver wordt. Ik heb 3 spelers van Genk.

dadeliva

De laatste speeldag in België is inderdaad een ware thriller geworden.
Na 45 min stond Genk bovenaan
In de 46e minuut maakte USG 1-0 en waren zij virtueel kampioen
In de 58e minuut scoorde Antwerp en stond het daardoor 2e
In de 75e min maakte Genk 2-1en stonden zij 2e
In de 89e minuut maakte Brugge gelijk en was de volgorde Genk, Antwerp, USG
In de 94e minuut maakte Antwerp 2-2en werden ze alsnog kampioen!!!

4 van mijn spelers scoorden of assistereerden waarn ik nog 0,3 klom in naar een zilveren bekertje :)

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Vanaf volgend seizoen alleen nog MatchKing NL en Internationaal, niet meer alle verschillende competities los. Bron: RadioScorito

R. D.

Strak plan. Er is nu echt teveel als je alles mee wilt doen.

rbc1912

Vind vooral die Europese rondes irritant. Moet je 6x dezelfde match invullen

Maurimaler

Heb de podcast ook geluisterd en niets over gehoord maar wat gaat er met de TopCoach spellen gebeuren?
Ik zou toch nog eens graag in Engeland meedoen.

niek-vdv

TopCoach gaat voorlopig niks aan veranderen volgens mij, ging echt puur over het werk wat de matchkings in beslag namen, zeker wanneer er steeds dezelfde wedstrijden ingevuld moesten worden. TopCoach kost veel minder werk wanneer je team eenmaal staat.

1 2 ... 601 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.