Scorito-algemeen

1 2 ... 600 ... 606 607
Meijers

Mijn score bij PL tot nu toe ook dramatisch, verkiezen van Mitoma en March boven Odegaard in de basis leek goed met een 6-0 uitslag, maar dat viel dus vies tegen haha. Nog wel m'n plekje in de top5 geconsolideerd (ik speel onder de naam Stylianos), maar het niet hebben van Toney breekt me langzamerhand wat op

R. D.

Oei oei mijn topcoach Belgie gaat uit als een nachtkaars in deze fase. Vorige week was al niet best maar nu met 5 Brugge spelers in de basis en Vanaken captain.

R. D.

Haha niet te geloven, scoort ie nog in de 93e minuut. :D

R. D.

Leuk zo'n wedstrijd Westerlo-Cercle 3-5

Tenzij je beide keepers hebt ....

rbc1912

Ueda blijft ook maar presteren zeg
En Club lijkt wel uitgespeeld

R. D.

'@RBC1912

Die had ik ook nog eens op de tribune .. Ueda .. :D

Laatst gewijzigd
dadeliva

Ik jeb Ueda wel in de basis. Cercle deed het de laatste weken goed, dus ik schatte ze hoger in dan Westerlo. Ik heb Somers ook, maar op de bank. Tot nu toe bijna 1000 punten en 98,5%

vevie

Morgen tricky keuzes voor Champ Coach. Ik verwacht dat Milan wint, dus paar spelers van hen. Vervelende is wel dat ze woensdag spelen, dus risico dat geselecteerde spelers niet spelen.

Real City ook lastig. Een verlies, winst of gelijkspel is te verantwoorden voor beide partijen.

SambaMike

Beide wedstrijden kunnen alle kanten op, maar City en Internazionale zijn de laatste weken beter in vorm dan hun tegenstander. Ik verwacht een gesloten wedstrijd bij Milan-Inter dus ik zoek mijn verdedigers vooral bij die teams. En de aanvallers bij City en Real zijn zo goed dat ik daar wat meer goals verwacht, dus Haaland en Benzema, kom er maar in!

RVH

Toch wel hele lastige wedstrijden voor ChampCoach. Iemand die er een zinnig woord over kan zeggen?
City de laatste tijd erg goed in vorm, maar Real is altijd speciaal de laatste jaren in dit soort wedstrijden. Haaland, Grealish, Diaz en Benzema komen er hier in. Verwacht een 1-2 of 1-3 voor City.
Milan tegen Inter verwacht ik een meer gesloten wedstrijd die leidt tot een 0-0 of 0-1. Inter beter in vorm de laatste tijd! Ga voor Mkhitarian, Bastoni en Onana.

R. D.

Ik neig ook naar 3x inter en dan 4 uit de opstelling pikken vanavond. De opstelling bij city is toch altijd een verrassing.

Pantani_83

Durft er nog iemand vol in te zetten op één team? In de finale is dat zeker een optie omdat ik de ploegen uit Milaan stukken minder vind dan Real Madrid of Manchester City.

Bzuidema

Misschien ga ik wel vol voor real madrid. City is leuk maar nu gaat het om de prijzen en dan wel tegen de koning van de Champions League. dus de kans is groot dat real wint. Of voor inter Milaan maar daar weet je de opstelling niet. Dus ik denk real en inter uiteindelijk.

arjenzvob

Ik zet ook in op Real Madrid vooral. Daarnaast wel Haaland. En verdediging+keeper AC Milan.

R. D.

Ik ga redelijk vol voor City. De rest verdeeld over de 3 ploegen.

dadeliva

Argggh Velenas in de basis vanwege blessures van vd Belt, Sleegers en Annach. Speelt hij 2 minuten in blessuretijd mee en pakt dan -24 vanwege een gele kaart.
Wel zuur voor deze jongen die de 1e seizoenshelft de ster van Nac was, nu op de bank zit weg te kwijnen.
Ondanks de nauwelijks scorende Velenas en Sleegers en de al enige tijd geblesseerde Laursen ben ik opgeklommen tot 98.5% Ik heb volgende week wel flink wat geluk nodig om een gouden beker te halen.

Bzuidema

Hier in de KKD ook op een mooie 98,5 procent. Helaas nog niet genoeg voor een beker mede door wat tegenvallende resultaten en blessures. Velanas is idd een hoofdpijn dossier. En zeker voor hem persoonlijk erg pijnlijk hoe met hem is omgegaan als een van de smaakmakers dit seizoen. Maar toch met nog 1 wedstrijd te gaan hoop ik op een gouden bekertje als iedereen zijn werk doet. zit het er misschien nog in.

RVH

Vandaag weer ChampCoach.

Ik ga denk ik vanavond alles op City zetten. Jammer alleen dat ze morgen pas spelen en de opstelling nog niet bekend is.
Ederson
Diaz
?, welke verdediger verder
De Bruyne
?, grealish/ Silva, glof gaat mahrez spelen?
Haaland (C)
?, neig naar Lukaku/Giroud

WvdW: 1-1

Benieuwd naar jullie inzichten!

Pantani_83

Ederson
Dias
KDB
Gundogan
Haaland (C)

Gaan denk ik wel spelen. Mahrez is de laatste tijd vaak op de bank te vinden.

Dimarco en Martinez of Lukaku zijn misschien wel interessante opties en hiermee kan je iets spreiden. Helaas is de opstelling van Manchester City vanavond nog niet bekend.

Iemand nog tips voor de Europa League wedstrijden?

Sevilla - Juventus?
Leverkussen - Roma?

Wielertje12

Ik ga denk ik voor 5 city en 2 inter.
Van Inter wordt het 1 aanvaller en 1 verdediger, als lukaku speelt komt hij erin, anders martinez.

R. D.

Stond er zo slecht voor ik dacht ik doe wat geks, alles op Inter. Zonde dat Mkhitaryan de 45 minuten net niet haalde, wel een voorlopige mooie score van 1476.

Boasson en Hagen

Ben gegaan voor een Inter-verdediging (die zouden sowieso op de 0 gaan spelen) en een Real-aanval. De eerste helft ging alvast goed, nu de tweede nog. City is wel heel dik favoriet bij de bookmakers, maar mijn gevoel zegt dat Real in deze fase altijd een geslepen ploeg is in de CL.

Bzuidema

Vanavond is de laatste wedstrijd in de KKD en de teamcaptain is 300%. ik sta nu op een 98,5 % dus het kan wel eens heel belangrijk gaan worden wie ik captain maak om mijn 1e gouden beker te winnen. ik twijfel nog tussen Thy van Zwolle of Hansson van Heracles. Beide kunnen kampioen worden dus die zullen vol voor de aanval gaan. De opstellingen zullen zo wel bekend worden.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Hier op 98,9% en ga denk ik voor Hansson, al twijfel ik ook nog over van den Belt. Gok er toch op dat Heracles in het eigen Erve Asito er een show van wil maken en Jong Ajax toch wel met een klassieke ''vrijdag-opstelling''.

R. D.

Ik ga voor van Hintum !

Laatst gewijzigd
1 2 ... 600 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.