Scorito-algemeen

1 2 ... 599 ... 606 607
Dannyco

Die F1 radio tips waren wel goed! Maar in de E categorie wil iedereen het liefst Albon. Er vanuitgaande dat je Max en Alonso wss wil ook. Dan blijven alleen Norris en Piastri over en McLaren is zacht gezegd ruk.

dadeliva

Ik heb nu 6xStandard 4xGent 2x Genk, Cercle en Union, 1x Club en Antwerp
Wel volwaardige verdediger en aanvaller op de tribune. Iedereen heeft moeilijke wedstrijden en dat geeft flexibiliteit.
Orban heeft goed gescoord maar heeft de laatste wedstrijden wel concurrentie van Tissoudali

Harderijder

Neem je die dan wel of niet?

Maurimaler

Ik denk dat Tissoudali misschien op de plaats van Hong gaat spelen.

Verder twijfel ik bij F1 nog tussen Alonso+Magnussen of Hamilton+Gasly, welk koppel krijt jullie voorkeur?

Wielertje12

'@Mauri,

Ik zou de kwalificatie van vandaag afwachten hoe het zondag staat. Daar kun je ook keuzes op baseren want morgen is pas de deadline.

HB

Ik zie in jullie teams veel spelers van Standard, vanwaar dit vertrouwen? De penaltynemer en eventueel Alzate op het middenveld kan ik me in vinden, maar verdedigers of keeper blijven er bij mij voorlopig uit. De play-offs om plek 5 t/m 8 verwacht ik veel meer doelpunten, dus ook minder vaak de 0. De back twijfel ik over, maar als ik opstellingen ga maken voor de komende 6 weken moet hij steeds op de bank plaatsnemen. Dan is het doch een dure bankspeler. Vanavond nog maar eens goed over nadenken.

rbc1912

Standard is wat goedkoper en ik heb ditmaal vooral geïnvesteerd in scorend vermogen in plaats van 'de 0 houden' want dat leek me 'veiliger'

dadeliva

Ik had ook 2 aanvallers van Standard maar heb deze inmiddels ingewisseld voor die voor een team wat de laatste tijd in vorm is.

Phoenix0000

Apart zo die F1 teamkeuze.
Wel heel veel info al. Jammer.
Wat zijn nu nog de keuzes?

Allemaal dezelfde teams weer

Kleine Drekst

denk nog wel veel verschillen hoor alleen de D catogorie zal bij iedereen hetzelfde zijn

Maurimaler

Had eerst Russel staan die ik er nu toch uit ga doen, eerst twijfelde ik tussen Hamilton/Russel maar nu wil ik Leclerc misschien toch wel een tweede kans geven.
Zouden jullie gewoon voor Hamilton gaan of voor een iets minder hoge pickrade Leclerc.

Phoenix0000

Verstappen

Leclerc
Hamilton

Gasly
Hulkenberg

Norris
Piastri

Tsunoda

R. D.

Net even mijn teamselectie voor Topcoach Belgie afgemaakt. Lastig hoor. Ik ben voor een volledige selectie gegaan om elke week gewoon een andere opstelling te kunnen spelen en schorsingen en blessures goed op te kunnen vangen.

jm dvg

Bij mijn vraag over tsunouda was ook meteen het f1 forum overleden. Op basis vd kwalificatie nu Leclerc voor Russenl gewisseld. Hup phoenix 😉

dadeliva

'@Nick Bakker Ook de A-categorie zal bij veel mensen hetzelfde zijn.

Het goede presteren van Ferrari gooit de plannen wel helemaal om. Ik neig er nu naar pm ze beide te nemen, terwijl ik eerst Alonso en Hamilton had.
Ferrari is vaak goed in kwalificatie maar kan het dan niet een hele race volhouden. Twijfel twijfel.

Phoenix0000

Blijft jammer dat nu iedereen de Mcclaren mannen gaat hebben. Dat voordeel ben je nu kwijt als je ze al had. Ik heb idd alleen russel gewisseld voor leclerc. Zat dus vrij goed maar koop er niks voor.

Kleine Drekst

'@phoenix inderdaad zelfde team als jou

rbc1912

Hier gegaan voor:

K: Moris (Union)
K: Bodart (Standard)

V; Burgess (Union)
V: Dussenne (Standard)
V: Laifis (Standard)
V: Meijer (Club)

M; Ndayishimiye (Genk)
M: Vanaken (Club)
M: Teuma (Union)
M: Ekkelenkamp (Antwerp)
M: Alzate (Standard)

A: Cuypers (Gent)
A: Ueda (Cercle)
A: Adingra (Union)
A: Jutglà (Club)

Niets geïnvesteerd in de tribune

Laatst gewijzigd
R. D.

Hier dus wel in de tribune geinvesteerd, waardoor Tresor en Cuypers afvielen. Hier mijn team voor deze ronde:

K-CER-MAJECKI

V-ANT-ALDERWEIRELD
V-AAG-OKUMU
V-CLU-MECHELE
M-CLU-RITS
M-USG-AMANI
M-CER-GBOHO
M-USG-TEUMA
A-CER-UEDA (C)
A-GNK-PAINTSIL
A-USG-ADINGRA

K-WES-BOLAT
V-AAG-TORUNARIGHA
M-CLU-VANAKEN
A-CLU-JUTGLA

V-STA-FOSSEY
M-STA-ALZATE
A-CLU-LANG

coolietje

Alsnog op zoek naar een gouden bekertje (momenteel op 96,7) met dit team :

Bodart (Standard)
Butez (Antwerp)

Alderweireld (Antwerp)
Pacho (Antwerp)
Torunarigha (Gent)
Okumu (Gent)
Laifis (Standard)

Teuma (Union)
Kums (Gent)
Rits (Club)
Trésor (Genk)
Alzate (Standard)
Van De Keybus (Westerlo)

Cuypers (Gent)
Lang (Club)
Paintsil (Genk)
Donnum (Standard)
Vetokele (Westerlo)

In de verdediging voor Antwerp en Gent gegaan (aangevuld met Standard gelet de lagere prijzen), de twee ploegen die het vaakst de nul houden en op andere speeldagen thuis spelen zodat ik kan switchen

Op het middenveld en in de aanval voor de spelers gegaan die zeker zijn van hun basisplaats en naar mijn aanvoelen momenteel goed in vorm zijn, verspreid over zo veel mogelijk ploegen zodat ik kan roteren indien nodig. Voor de bank spelers van 750 genomen die effectief spelen en punten pakken (zij het meestal als invaller)

P. Krul

Ik ben gegaan voor de penalty's,
Verdedigers met Antwerp, westerlo en standard
Middenveld met: heynen, vanaken, teuma
Voorin cypers en ueda

Aangevuld met paintsil en hoop AA gent

R. D.

Ik had het niet verwacht maar uiteindelijk heb ik nu 5x Club Brugge, terwijl ik zowat het hele seizoen niet 1 speler van hen had. Ik denk toch dat vooral zij de beste eindsprint gaan hebben.

Daarnaast nog 3x Cercle en 3x Union.

R. D.

Alzate geschorsd blijkbaar, toch jammer dat Scorito dit soort dingen af en toe mist. Gelukkig heb ik hem op de tribune gezet.

Maurimaler

Yes Brighton wint met 6-0, ai Mitoma op de bank ah nee f@ck captain*Mitoma op de bank😅

R. D.

Oei oei. Gelukkig was ik voor Haaland gegaan. Weinig gescoord gisteren, vandaag veel spelers in actie. Mooie voetbalmiddag.

1 2 ... 599 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.