Ik zie in jullie teams veel spelers van Standard, vanwaar dit vertrouwen? De penaltynemer en eventueel Alzate op het middenveld kan ik me in vinden, maar verdedigers of keeper blijven er bij mij voorlopig uit. De play-offs om plek 5 t/m 8 verwacht ik veel meer doelpunten, dus ook minder vaak de 0. De back twijfel ik over, maar als ik opstellingen ga maken voor de komende 6 weken moet hij steeds op de bank plaatsnemen. Dan is het doch een dure bankspeler. Vanavond nog maar eens goed over nadenken.
'@Nick Bakker Ook de A-categorie zal bij veel mensen hetzelfde zijn.
Het goede presteren van Ferrari gooit de plannen wel helemaal om. Ik neig er nu naar pm ze beide te nemen, terwijl ik eerst Alonso en Hamilton had.
Ferrari is vaak goed in kwalificatie maar kan het dan niet een hele race volhouden. Twijfel twijfel.
Hier gegaan voor:
K: Moris (Union)
K: Bodart (Standard)
V; Burgess (Union)
V: Dussenne (Standard)
V: Laifis (Standard)
V: Meijer (Club)
M; Ndayishimiye (Genk)
M: Vanaken (Club)
M: Teuma (Union)
M: Ekkelenkamp (Antwerp)
M: Alzate (Standard)
A: Cuypers (Gent)
A: Ueda (Cercle)
A: Adingra (Union)
A: Jutglà (Club)
Niets geïnvesteerd in de tribune
Hier dus wel in de tribune geinvesteerd, waardoor Tresor en Cuypers afvielen. Hier mijn team voor deze ronde:
K-CER-MAJECKI
V-ANT-ALDERWEIRELD
V-AAG-OKUMU
V-CLU-MECHELE
M-CLU-RITS
M-USG-AMANI
M-CER-GBOHO
M-USG-TEUMA
A-CER-UEDA (C)
A-GNK-PAINTSIL
A-USG-ADINGRA
K-WES-BOLAT
V-AAG-TORUNARIGHA
M-CLU-VANAKEN
A-CLU-JUTGLA
V-STA-FOSSEY
M-STA-ALZATE
A-CLU-LANG
Alsnog op zoek naar een gouden bekertje (momenteel op 96,7) met dit team :
Bodart (Standard)
Butez (Antwerp)
Alderweireld (Antwerp)
Pacho (Antwerp)
Torunarigha (Gent)
Okumu (Gent)
Laifis (Standard)
Teuma (Union)
Kums (Gent)
Rits (Club)
Trésor (Genk)
Alzate (Standard)
Van De Keybus (Westerlo)
Cuypers (Gent)
Lang (Club)
Paintsil (Genk)
Donnum (Standard)
Vetokele (Westerlo)
In de verdediging voor Antwerp en Gent gegaan (aangevuld met Standard gelet de lagere prijzen), de twee ploegen die het vaakst de nul houden en op andere speeldagen thuis spelen zodat ik kan switchen
Op het middenveld en in de aanval voor de spelers gegaan die zeker zijn van hun basisplaats en naar mijn aanvoelen momenteel goed in vorm zijn, verspreid over zo veel mogelijk ploegen zodat ik kan roteren indien nodig. Voor de bank spelers van 750 genomen die effectief spelen en punten pakken (zij het meestal als invaller)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.