Scorito-algemeen

1 2 ... 598 ... 606 607
dadeliva

Vanwege blessures van Hansson en Laursen en het bankzitten van Velenas Thy captain gemaakt. Mede door zijn 2 doelpunten 857 gescoord en 0.5% gestegen naar 98,4%

Pantani_83

Bij Champ Coach inzetten op Manchester City en Real Madrid?

Iemand nog andere ideeën?

dadeliva

Ik heb daarnaast Mario en Grimaldo van Benfica. Benfica staat bij de bookies als duidelijke favoriet en deze 2 spelers zijn vaak bij doelpunten en assists betrokken.
Van City heb ik alleen Haaland. Bayern loop je niet zomaar overheen.

Capra

Ik vind de verdedigers van Real ook een beetje een gok, ze rouleren daar best veel.
Heb nu 3x Real, 2x Benfica, 1x Man C en 1x Napoli

R. D.

De vorige ronde bijna 30% gezakt door 7 van Inter te kiezen. Spreiden dus:

COURTOIS

GRIMALDO
DI LORENZO

JOAO MARIO
GREALISH

HAALAND
VINICIUS(C)

Maurimaler

Ik ga voor
Ederson

Grimaldo
Di Lorenzo

Valverde
Mario
Haaland
Benzema (C)

kevinraar

ik ga voor

croutois

di lorenzo
militao

mario
zielinski

vinicius jr
haaland

Benzardi

Ik ga voor deze spelers en speelsters.

Croutois

Di Lorenzo
Militao

Mario
Valverde

Benzema
Haaland

Bzuidema

Team:

Courtois

Di Lorenzo
Militao

Valverde
Mario

Vinicius jr.
Benzema(c)

jm dvg

1e jaar cl gaat me nog niet goed af nu 7x real Madrid gekozen ipv spreiden. Ben benieuwd deze ronde.

Rad

Tuurlijk stones assist, het was hem of Dias.. kies ik weer de verkeerde

HeldS

Ik dacht doe eens gek, heb Kane captain ipv Haaland. Dat doen we dus ook nooit meer

danusz1986

Wel gewisseld valt dan nog mee haha.

rbc1912

Altijd Watkins cappen

R. D.

Watkins is goud.

Voorlopig gestegen naar 92.4% maar ik heb morgen niemand.

Pantani_83

Bij Champ Coach inzetten op Napoli, Real Madrid en Manchester City?

Iemand nog andere gedachten? De opstelling van Napoli en Real Madrid zijn rond 20:00 uur wel bekend. Guardiola wil met Manchester City nog weleens rouleren, maar Haaland lijkt me toch wel een zekerheid?

Boasson en Hagen

City heeft aan een gelijkspel (of zelfs 2-0 nederlaag) ook al genoeg, dus is niet echt garantie op veel punten. Heb op dit moment wel Haaland en verder vooral Real. Choupo-Moting weer fit en Bayern op zoek naar goals, is ook wel een leuke gok om te overwegen.

Capra

Ik ga vooral voor Napoli en Inter met 1x Real.
Man City hoeft niet zo nodig en Bayern is sowieso niet slecht

Bzuidema

Ik ga ook voor Napoli en Real Madrid met eventueel Mario van Benfica op het middenveld erbij. Ik wacht nog even de opstellingen af voordat ik een beslissing maak. Oshimen is terug van een blessure bij Napoli en eventueel vinicius jr erbij van real madrid. denk dat ze wat meer op de counter gaan spelen.

vevie

Heerlijk dat Haaland een pingel mist. Veel mensen hebben hem gecapt, dus dat komt goed uit.

pirazzi

Vreemd dat bij Match King Premier League de eerste twee wedstrijden een datum hebben van ma 01 Jan 00:17 uur.

dadeliva

De teamselectie in Belgie is weer open voor de play-offs. Er zijn interessante keuzes te maken. Club Brugge heeft zich net voor de top 4 geplaatst maar heeft wel veel minder punten dan de rest. Ze lijken nu wel in vorm (met afgelopen week een 7-0 overwinning) en deden het vorig jaar ook het beste in de play-offs.
Ik neem vooral spelers van Gent en Standaard uit de 2e groep. Ze zijn gemiddeld goedkoper maar de tegenstand is ook minder dan in groep 1.
Als je een gokje wilt nemen kies je Toussidali van Gent. Is nu een paar weken terug van een zware blessure, maar stond voor zijn blessure aan het begin van het seizoen op mijn lijst als must-have.

Spannende tijden voor mij. Ik sta op 97,7%, zo'n 450 punten achter op een gouden bekertje.

Maurimaler

Ik heb nu staan: 5x Gent, 4x Standart, 3x Antwerp, 3x Genk, 2x Union, 1x Westerlo, vind het heel moeilijk om de play off 1 wedstrijden te voorspellen en heb dus ook zoals @Dadeliva vooral ingezet op Gent en Standart.
-Butez
-Bodart

-Castro-Montes
-Okumu
-Pacho
-Nieuwkoop
-Tagir

-Trésor
-Ekkelenkamp
-Hrosovsky
-Lapoussin
-Kums
-Alzate

-Cuypers
-Orban
-Painstil
-Ohio
-Dønnum

rbc1912

Heb nu 4x Standard, 4x Union, 3x Club, 1x Antwerp, 1x Genk, 1x Cercle, 1x Gent
Die 3 tribuneklanten zijn 500k
Verder vooral de keepers en verdediging goedkoop gehouden ten faveure van het middenveld en de aanval

dadeliva

Interessante tip uit de Scorito F1 podcast. Omdat voor de aankomende races de B-categorie erg groot is zul je dit keer naar verwachting met C-rijders minder punten scoren dan normaal.
Ik ga daarom voor 2x Haas zodat ik de extra miljoenen in andere categorieën kan investeren.

1 2 ... 598 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.