Ik ga ook voor Napoli en Real Madrid met eventueel Mario van Benfica op het middenveld erbij. Ik wacht nog even de opstellingen af voordat ik een beslissing maak. Oshimen is terug van een blessure bij Napoli en eventueel vinicius jr erbij van real madrid. denk dat ze wat meer op de counter gaan spelen.
De teamselectie in Belgie is weer open voor de play-offs. Er zijn interessante keuzes te maken. Club Brugge heeft zich net voor de top 4 geplaatst maar heeft wel veel minder punten dan de rest. Ze lijken nu wel in vorm (met afgelopen week een 7-0 overwinning) en deden het vorig jaar ook het beste in de play-offs.
Ik neem vooral spelers van Gent en Standaard uit de 2e groep. Ze zijn gemiddeld goedkoper maar de tegenstand is ook minder dan in groep 1.
Als je een gokje wilt nemen kies je Toussidali van Gent. Is nu een paar weken terug van een zware blessure, maar stond voor zijn blessure aan het begin van het seizoen op mijn lijst als must-have.
Spannende tijden voor mij. Ik sta op 97,7%, zo'n 450 punten achter op een gouden bekertje.
Ik heb nu staan: 5x Gent, 4x Standart, 3x Antwerp, 3x Genk, 2x Union, 1x Westerlo, vind het heel moeilijk om de play off 1 wedstrijden te voorspellen en heb dus ook zoals @Dadeliva vooral ingezet op Gent en Standart.
-Butez
-Bodart
-Castro-Montes
-Okumu
-Pacho
-Nieuwkoop
-Tagir
-Trésor
-Ekkelenkamp
-Hrosovsky
-Lapoussin
-Kums
-Alzate
-Cuypers
-Orban
-Painstil
-Ohio
-Dønnum
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.