Scorito-algemeen

1 2 ... 597 ... 606 607
vevie

En dat zijn er 4. Dat zijn hele lekkere punten en nog een goal van Gündogan. Heerlijk. Jammer dat hij nu wel gewisseld wordt, dat wel.

Maurimaler

Amai dat gaat een slechte ronde worden zonder Haaland of Napoli moet ook met een forfait score winnen.

DrSeuss4

En daar is nummer 5…

DrSeuss4

Als je deze ronde Haaland geen captain hebt kan je gouden bekertje wel vergeten denk ik

vevie

Dat is dan wel vrij opmerkelijk om geen City of Napoli te kiezen. Dat terwijl ze thuis spelen en op papier de makkelijkere tegenstanders hebben.

dadeliva

'@R.D. City heeft het inderdaad erg lastig (om de 10 te halen:)

Sloddies

Het had uniek geweest, een dubbele hattrick... Alleen wordt hij gewisseld.

Kleine Drekst

2688 punten niet verkeerd. nog 2 spelers te gaan.

R. D.

Ik had het nog wel willen zien zonder die goedkope penalty.

vevie

Ik 2604 en morgen nog 3 man te gaan. 99.6%

mentsjov

Sta ook op 2604 nu. Morgen Meret, Di Lorenzo en Kvaratskhelia. Goed gegokt met middenvelders KDB en Gundogan. Potentiële rondescore in de maak.

Overigens bij al mijn matchkings Haaland, KDB en Gundogan als topscorers. Wel bizar dat beide middenvelders daar consequent onder de 3% gekozen zijn. Enfin, kans op wat kroontjes :)

KissMyAce2.0

Goed hoor jongens, wat een voetbalkennis!

R. D.

Haha, wat zuur.

danusz1986

Nog 4x Oshimen graag!

danusz1986

3x is ook goed!

vevie

Heerlijke ronde: 3488 punten. Doorgestoten naar 99.7%. De drie mannen vandaag deden hun werk uitstekend. Op naar de kwartfinale

Capra

Eigenlijk gek.
Mijn keeper, 2 verdedigers en 2 middenvelders houden de 0
Haaland scoort 5x
Alleen omdat ik de ( achteraf) fout maakte om Haaland geen captain te maken en Karvatskhelia op te stellen ipv Osimhen kost me 4,7% in de min

vevie

Dat is niet gek, toch. Haaland cappen leverde zoveel punten op en als 42% hem capt. Daarnaast pakt Osimhen ook nog eens 348 punten. Dan kan het weleens hard gaan. Zo zullen er ook weer flink wat mensen datzelfde percentage dat jij noemt waarschijnlijk gestegen zijn.

R. D.

28.8% gezakt naar 61.6%, dat was een pijnlijke ronde. :D

RVH

Bij een format zoals die van Champcoach maakt een goede of slechte keuze meer verschil dan tijdens een ander Topcoach spel. Ik denk door meerdere redenen:
- Nu in de knock-out fase dubbele punten te verdienen zijn per speler tov de poulefase.
- Omdat we nu maar 7 spelers hebben en 1 speler dus relatief meer waard is.
- En gezien het feit dat je telkens mag wisselen van teams, wat er voor zorgt dat keuzes zich niet uit kunnen balanceren.

R. D.

Voorlopig een goed rondje in de KKD. 1.1% gestegen naar 84.7% vooral door de hattrick van Laursen. Zondag nog 2 spelers van VVV.

R. D.

Mooie ronde in Belgie, en dat ondanks de -66 voor de Cuyper. Captain Cuypers en Bruno leveren. 1018 punten en 4% gestegen naar 85.3%. We zijn weer de goede weg ingeslagen.

R. D.

Geen Haaland bij City vandaag.

rbc1912

En dan scoort onze vriend Watkins ook weer natuurlijk. Die nu abusievelijk bij mij op de tribune zit. Gewoon altijd opstellen dus. Scoort bijna elke pot

R. D.

Haha ik had hem een keer in de basis, maar Podence en Johnson op de tribune. :D

1 2 ... 597 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.