Scorito-algemeen

1 2 ... 229 ... 606 607
Peli

'@Frans Brink
Je hebt vergeleken met je verdediging wel erg bespaard op je aanval.

MarvinG

Iemand enig idee hoe lang Ziyech er nog uit ligt?

TomTriomfeertTour

Ziyech is bijna weer terug geloof ik. Misschien volgende week al. Wat denken jullie van Boadu en Idrissi? Boadu de miljoen extra waard?

BrackenRidgeCycling

Ik neem ze alle 2

danusz1986

Ik heb even naar de statistieken gekeken van een paar ploegen voor de 2e seizoenshelft. Vitesse, Utrecht, Fortuna, AZ, Ajax, Groningen en Willem II. Hoe vaak tegen iemand uit het linkerrijtje en hoe vaak tegen het rechterrijtje. En ook de gemiddelde positie waar en club tegen speelt. Wel superhandig om te weten. En ook nog voor en tegengoals (gebasseerd op eerste helft) van de komende 13 opponenten. Vitesse bijvoorbeeld 9x tegen clubs uit het linkerrijtje en maar 4 tegen het rechterrijtje.

Peli

Voor mijn gevoel is Boadu wel effectiever dan Idrissi, zowel qua goals als assists. Dat gaan we de 2e seizoenshelft wel merken, verwacht ik.
Vind hem dat miljoentje extra daarom zeer zeker waard.

Pim96

'@Bernadus ik vind Boadu en Berghuis zekerheidjes voor de aanval. Tadic is wel een zekerheid qua goals en assist, maar weet niet of zijn prijs het waard is.

Idrissi en Linssen vind ik dan mooie aanvulling van de aanval. Die pakken altijd wel goals of assists mee.

Jun Allrich

'@dermeister

Colassin is geraakt aan de ligamenten van de enkel. Speelt nog tegen AA Gent en dan waarschijnlijk operatie....

Pim96

Is Kokcu eigenlijk al fit?

Bernardus

'@pim yes ik zit ook te denken aan boadu en idrissi, altijd wel veel dreiging met de manier van spelen.

Kokcu traint alweer 3 dagen voluit mee. Afwachten of die gelijk start, maar weekend erop 90% zeker starten denk ik. Dick is fan en vertegenwoordigd transferwaarde.

Jofferde

'@Jun Allrich, thanks voor de info!

Laatst gewijzigd
MarvinG

Zou Ozyakup zijn plek behouden als Kokcu weer fit is?

Bernardus

Ik denk dat toornstra weer moet gaan zitten als ze alle 4 fit zijn.

Rob94

En wat verwachten de mensen van Sinisterra? Vind het wel een koopje als hij zijn huidige vorm vasthoudt. Maar ik kan ook eventueel Mauro downgraden naar Van Kaam om vervolgens Sinisterra te upgraden naar Berghuis.

MarvinG

Ik heb Sinisterra omdat ik met Berghuis erin niet helemaal uitkom qua middenveld. Dus bij mij blijft hij er wel in. Vorm kun je natuurlijk nooit voorspellen. Berghuis kan ook compleet wegzakken natuurlijk ;)

Nopper

Ik ben blij als het 8u is, ik blijf maar draaien met spelers.

danusz1986

'@Bracken en DerMeister

Ik heb de keeper van Anderlecht (houden best vaak de 0) en heb over Vlap nagedacht, maar Anderlecht scoort ook niet zoveel. ik ben voor Odjidja Ofoe gegaan van AA Gent.

danusz1986

'@Bracken

Ik mis David op het middenveld. Samen met Vanaken/Vormer een must. Heb Daarnaast ook Refaelov.

Jofferde

Verwachten jullie dat Botteghin zijn basis blijft behouden? Ook wanneer alle verdedigers van Feyenoord weer fit zijn?

Peli

Ik zou niet weten wie Botteghin zou moeten vervangen, zelfs zodra iedereen fit is.
Maar Senesi is even duur en raakt op zeker zijn basisplaats niet kwijt.

danusz1986

'@der Meister

Ja dat verwacht ik wel. Never change a winning team. Kan je ook Senesi ipv Botteghin nemen. Die blijft sowieso staan.

Jofferde

Ik dacht juist dat Botteghin eerder zou blijven staan dan Senesi.
Verder zie ik Botteghin iets vaker een doelpunt maken.

Maar van Beek en Ié zijn inderdaad geen verbetering.

hartstikkebedankt

Ie misschien maar ik zou zelf dit centrum laten staan

Jofferde

Overigens zie ik nu dat Haps en Karsdorp ook weer fit zijn. Maarja wel beide blessuregevoelig.

Platje

Tagliafico / vukcic / bizot vs dest / koopmeiners / onana
Verwacht wat vaker de 0 van Ajax als blind zo weer terug is en bij de 2e optie heb ik 4 van AZ en 4 van Ajax

1 2 ... 229 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.