Bizot
Bijlow
Martinez
Wijndal
Senesi
Vlaar
Clark
Ziyech
Van de Beek
Gustafson
Özyakup
Hamer
Van Kaam
Tadic
Boadu
Berghuis
Ndayishimiye
Tannane
Vanwege de blessure van Promes geswitcht naar Tadic. Daardoor moest ik Van Kaam opnemen in mijn team. Had zelf nog nooit van hem gehoord, maar omdat hij hier op het forum een aantal keer werd genoemd toch bij hem terecht gekomen. Thanks allen!
'@wielerliefhebbervandeweek: Haha ja dat vind ik nou ook. Echt totaal zinloos ook. Maar ik heb wel zaterdagavond een kwartier zitten switchen van uitslag naar teamscore omdat het maar niet klopte. Ik had toch veel meer punten behaald dan in het blauwe vakje links bovenin stond. En het werd maar niet aangepast! 😁 Nou ja dat dus. Hebben ze de vakjes omgewisseld. But why!?!
Dus ik naar Sittard, verhaal halen over Damashkan (zó schrijf je zijn naam Scorito).
Kom ik daar en ik op mijn beste Limburgs:
"Zeg Vitalie, waarom speelde gij nie?"
"Dat weet ik nie, motte ge bij de trainer zijn", antwoord hij.
Ik natuurlijk naar de trainer; "Zeg Sjors, waarom speelde Vitalie nie vanaf het begin?"
"Dat weet ik nie, motte gij bij Kevin zijn, ik heb hier niets te zeggen."
Ik natuurlijk door naar Kevin en met; "Eeey Hofman, ouwe rukker", probeer ik direct het ijs te breken.
"Het is HofLAND, en wie benne gij?", reageert hij wat nukkig.
"Ik ben Treenert", zeg ik. "Nee, dat ben ik", zegt hij.
Ik zeg; "Laat maar, ik heb een vraag" en druk hem tegelijkertijd tegen de muur. "Waarom stond Damashkan vrijdag niet in de basis, jonguhh?"
"Omdat hij de laatste training niet (volledig) afwerkte meneer Treenert", zegt hij bibberend.
Ik zeg; "Okay, dan begrijp ik het maar nie meer doen hé!!"
"Nee meneer Treenert, tegen Emmen speelt hij weer".
Kortom, niets om je zorgen over te maken Phoenix en al helemaal niet om bijdehand over te gaan doen Roy, foei!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.