Toch een lekkere score met 3000 punten, had Norris enigzins conservatief op x4 gezet ivm zijn klachten over de borst blessure, niet meer doen dus... Wat puntjes laten liggen met Hamilton x3 en Verstappen x5 (had beter andersom gekund, was ook verstandiger geweest) 2x stroll en maar 1x perez - optimale score was 3300 met andere keuzes. Realistisch gezien had ik 31xx punten kunnen behalen.
Wie verzint het nou dat A de transfermarkt open blijft tot ergens in oktober en je dus elke week een ander team kan opstellen in de eerste acht weken en B dat je in de winterstop allemaal hetzelfde budget krijgt ? Je wordt dus niet beloond/gestraft mbt je keuzes eerste seizoenshelft.
Zeer matige beslissingen van Scorito!
De budget toename was een sneeuwbaleffect die er voor zorgde dat spelers onderling de strijd eerder opgaven, aangezien de speler met de betere keuzes (en dus bovenaan in de subleague) meestal ook nog eens meer geld had na de winterstop.
Ik vind het zelf ook wel jammer, maar begrijp de keuze ergens wel.
Transfermarkt is sowieso iets heel lastigs, want dan moet je iedere week heel je team omgooien, wat zorgt voor een grotere loterij en een veel hogere variance voor jouw team van die ronde dan dat een team geef over een langere periode, plus de tribunespelers zijn dan tot dan totaal nutteloze opvulling.
Probleem is natuurlijk ook dat de echte transfermarkt langer open blijft, dus beetje lullig als je dan 5m uitgeeft aan David en hij dan alsnog vertrekt.. Kon in het verleden ook al eens gebeuren, maar dat waren uitzonderingssituaties en nu zal het waarschijnlijk veel gaan gebeuren dat er nog spelers vertrekken na de 3e speelronde.. Dus transfermarkt langer openhouden moest bijna wel daardoor..
En daaruit volgt dat de waardestijgingen in de winterstop ook wel heel veel voorspelbaar zijn na 8 wedstrijdrondes, dus tsja.. ik vind het eerlijk gezegd wel een logische en goede keuze om het zo te doen. Ik kan persoonlijk iig geen betere optie bedenken/
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.