Scorito-algemeen

1 2 ... 398 ... 606 607
Niels22

Wat een waardeloze puzzel is dat Topcoach BE voor de laatste paar weken van het seizoen.

Fiepke

Blessures, schorsingen. Voor Topcoach Eredivisie heb ik de keuze uit 12 man...Gelukkig voldoende potentiële puntenpakkers aanwezig.

Pim96

Topcoach België inderdaad lastig. Wil eigenlijk Muleka mee, maar is niet gegarandeerd van een basisplaats. Dat terwijl die Klaus er niet veel van bakt. Kijk alleen niet genoeg Belgische wedstrijden om er verder wat van te kunnen zeggen. Schietgebedje en op goed geluk de play offs maar in.

Platje

Vind het ook erg lastig, budget is scherp dus hopen dat de mindere spelers wel zullen spelen..

Niels22

Ben hier tegen m'n eigen geloof ingegaan en 3 spelers uit de krochten van budget gehaald voor m'n tribune en nu maar hopen dat ik hier zes weekjes mee door kan komen. Ik vind mijn team anders echt te matig.

Sowieso natuurlijk al waardeloos dat die vier ploegen uit playoffs II ok totaal niks meer spelen

rev

Ricciardo p16 pfff.

Marsthinaikos

Het Scorito EK-spel is nu ook online. Nou nou, wat een spektakel gaat dit worden:). Gewoon matchduel dus, uitslagen raden. Hier gaan ze europa mee veroveren!

Westland95

Kansloos EK spel inderdaad voor de grootse plannen die ze er mee hebben.

KissMyAce2.0

Wat hadden jullie dan verwacht?

Pim96

Had stiekem wel gehoopt op een opstelling maken ala topcoach. Heb ik vroeg nog wel zo gespeeld tijdens coach van het jaar. Dat het een soort matchduel vind ik dus balen. Als ik ergens een hekel aan heb is het elke keer die wedstrijden voorspellen. Maar goed, ik heb voorgenomen om dit te gaan doen voor de index...

Punchbox

Alle voorgaande EK/WK spellen waren toch ook al zo. Ik had ook niet verwacht dat ze dit anders zouden gaan doen. En ergens ook wel logisch gezien ze veel mainstream spelers willen aantrekken (en dat ook zullen doen) en dan is deze vorm natuurlijk makkelijk om in te stappen.

Ik zou zelf ook liever een wat uitgebreider spel zien maar daar ga je de grote meute die vaak aan de EK/WK poules meedoen en verder weinig van voetbal weten/kijken zeker geen plezier mee doen en enkel afschrikken.

Platje

Ik had ook niks anders verwacht maar ze zeiden zelf dat ze Europe wilden veroveren, maar met dit spel gaat dat niet lukken. Zo basic als wat, alleen wat wedstrijden en topscorers invullen, je kan niet een andere pouleuitslag invullen dan o.b.v. je uitslagen, uitslag na 120 minuten vind ik een hele rare regel.

Marsthinaikos

Scorito gokt vooral op het EK spel, dat moet een heel groot succes worden ivm de toekomst van Scorito. Dit kwam uit het gesprek naar voren met scorito. Als je dan hiermee komt ga je europa niet veroveren denk ik. Had ook een soort profcoach verwacht. Hiervan zijn al zoveel spellen.

Imbatido

Ik denk dat het juist wel logisch is dat ze met zo'n type EK-spel komen. Zo ben ik ook ooit begonnen met Scorito omdat er van het werk een gratis WK-subpoule was gemaakt bij Scorito. Zo kan je wel een massa volk binnenhalen. Met een variant waarbij je een team moet samenstellen bereik je een veel kleiner publiek.

Overigens vind ik het EK-spel ook maar een k*tspel. Een EK/WK-poule moet je voor het toernooi in 1x invullen vind ik.

Stanro

Ik kan trouwens niet meer via pc inloggen. Had mijn Facebook account gekoppeld en logde zo altijd in, maar bij gamecenter kan dat niet. Als ik klik op "informatie" kan ik mijn Facebook-email invullen en krijg ik iets toegestuurd, maar ik ontvang niks... Kan nog wel via de app inloggen.

Rob94

Pfoe. Voor het einde van De Graafschap nog op 98,8, maar mede dankzij het gelijkspel gestegen naar 99%. Door het oog van de naald, maar de eerste Gouden Beker is binnen!

Niels22

Met de selectie van na de winterstop helaas minder succesvol, gezakt van 108 naar 126 (98,5%). Laatste weken was schrapen qua selectie en basisspelers, wekenlang geen normale bank meer gehad.

Rob94

Nou lekker dan, kijk ik nu ben ik alsnog gezakt naar 98,9 😭

Wel een misselijke streek dat degene boven mij met hetzelfde aantal punten, wel een gouden beker heeft en ik niet. Waar wordt dat in hemelsnaam op gebaseerd

Laatst gewijzigd
Platje

Bij gelijke stand gaat het erom wie zich als eerste heeft aangemeld op Scorito (ik neem aan voor het spel waar het om gaat)

arjenzvob

Nou, we zullen zien waar het schip strandt vandaag. Lastig cappen ook. Ik ga maar voor Sinisterra. Al draait Feyenoord voor geen meter, RKC kunnen ze toch wel pakken? Die zijn veilig.
Momenteel op precies 95%. Ik hoop dit vast te houden zodat ik in ieder geval een bekertje heb.

JapieJapo

Haller hier als cap pakt tot nu goed uit, ben redelijk gestegen de laatste weken naar 92.8%. 95% zal dus wel moeilijk worden.

Pietje Precies

Mijn hoop is gevestigd op Berghuis. Als die er in de tweede helft eentje weet te prikken & Utrecht de 0 houdt kan ik wellicht nog de top-10 in. Verder is een goal/assist van Flemming/Seuntjens/Siem erg welkom!

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Mooie tweede helft op de velden, maar helaas net niet goed genoeg: 13e plek. Al met al een heerlijke tweede seizoenshelft. Meeste keuzes hebben goed uitgepakt + wat mazzel met afwezigheid van lui die ik niet heb.

arjenzvob

Hele slechte laatste ronde, waardoor ik eindig op 93,7%. Zuur.

michelb6

Net geen gouden bekertje door een slechte laatste ronde. Nu maar hopen dat ze voor komend seizoen wat verbeteringen gaan doorvoeren (prijsstijgingen weer meenemen in je teamwaarde, back up captains, tussentijdse transfers of wat dan ook).

1 2 ... 398 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.