Ben hier tegen m'n eigen geloof ingegaan en 3 spelers uit de krochten van budget gehaald voor m'n tribune en nu maar hopen dat ik hier zes weekjes mee door kan komen. Ik vind mijn team anders echt te matig.
Sowieso natuurlijk al waardeloos dat die vier ploegen uit playoffs II ok totaal niks meer spelen
Had stiekem wel gehoopt op een opstelling maken ala topcoach. Heb ik vroeg nog wel zo gespeeld tijdens coach van het jaar. Dat het een soort matchduel vind ik dus balen. Als ik ergens een hekel aan heb is het elke keer die wedstrijden voorspellen. Maar goed, ik heb voorgenomen om dit te gaan doen voor de index...
Alle voorgaande EK/WK spellen waren toch ook al zo. Ik had ook niet verwacht dat ze dit anders zouden gaan doen. En ergens ook wel logisch gezien ze veel mainstream spelers willen aantrekken (en dat ook zullen doen) en dan is deze vorm natuurlijk makkelijk om in te stappen.
Ik zou zelf ook liever een wat uitgebreider spel zien maar daar ga je de grote meute die vaak aan de EK/WK poules meedoen en verder weinig van voetbal weten/kijken zeker geen plezier mee doen en enkel afschrikken.
Ik had ook niks anders verwacht maar ze zeiden zelf dat ze Europe wilden veroveren, maar met dit spel gaat dat niet lukken. Zo basic als wat, alleen wat wedstrijden en topscorers invullen, je kan niet een andere pouleuitslag invullen dan o.b.v. je uitslagen, uitslag na 120 minuten vind ik een hele rare regel.
Ik denk dat het juist wel logisch is dat ze met zo'n type EK-spel komen. Zo ben ik ook ooit begonnen met Scorito omdat er van het werk een gratis WK-subpoule was gemaakt bij Scorito. Zo kan je wel een massa volk binnenhalen. Met een variant waarbij je een team moet samenstellen bereik je een veel kleiner publiek.
Overigens vind ik het EK-spel ook maar een k*tspel. Een EK/WK-poule moet je voor het toernooi in 1x invullen vind ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.