Scorito-algemeen

1 2 ... 403 ... 606 607
danusz1986

Je weet meteen wel waar je naar moet kijken naar eventuele 'zwakke speelhelften' als die er al zijn. Ik zit onderin bij Medvedev te kijken. Paul, Munar, Garin. Ook het deel van Thiem en Zverev liggen kansen eventueel voor Nishikori, Ruud en Fucsovics. Al heeft Nishikori een slechte loting met Khachanov en Bautista Agut al vrij snel. Thiem vond ik niet heel overtuigend de laatste weken als is best of 5 wel in zijn voordeel. Ben benieuwd waar de quilifiers gaan komen.

Threeohthree

Bij de D mannen nog even wachten op waar de Qualifiers terecht komen inderdaad. Er zijn namelijk best een aantal aantrekkelijke plekjes! Verder bij de C nog keuze maken tussen 2, en bij de D mannen toch weinig interessante namen met een gunstige loting dus daar kunnen we leuk mee spelen. Verder nog 1 twijfel tussen 2 B vrouwen, en een zware kluif aan de D dames. Wil er wel 6! :p

Ab Normaal

Ik twijfel zowaar tussen de A mannen.
Djoko of Thiem. Zou normaal op RG blind voor Thiem gaan maar die speelt niet zo lekker als
Ik zijn recente uitslagen zo eens bekijk.

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@AB

Stond voor mij al vast dat het Nadal, Djoko en Tsitsipas worden.

Alleen de D spelers bij de mannen zijn voor mij nog een vraagteken de rest is bij de mannen is mij wel redelijk duidelijk.

@Threeohthree

Ik heb hetzelfde met de D spelers. Ook zit ik met de C speelsters te kutten.

Mijn Kandidaten C, Muchova, Gauff, Kudermetova, en in kleinere maten Martic, Anisimova en Podoroska.

Mijn Kandidaten D, Konjuh, Siniakova, Cirstea, Siegmund, Ferro, Badosa en Krejcikova

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Gefeliciteerd Mats. Was close, 12-10. Nu die Pool en Italiaan.

vevie

Tja, bij de D-speelsters probeer je toch vaak spelers te kiezen die sowieso de eerste twee rondes kunnen overleven. Alles daarna is heel erg mooi meegenomen. Bij de vrouwen zie je vaker D-spelers die ver komen, dat dan weer wel. Ik ben wel echt nu op zoek naar het D’tje bij de mannen/vrouwen die wellicht het schopt tot de 4e ronde en verder:

user27310

'@Ab normaal

Pff zeg dat wel. 2 matchpointjes tegen overleven.

De eerste haatberichten van de gokkers zaten al in mijn inbox, die hadden er geen vertrouwen meer in, maar net als met mijn giropoule was het een lekkere late comeback nog.

Threeohthree

Danusz: 1 van de C dames die je noemt gaat bij mij zeker mee, de rest nog even dubben. Verder nog 1 D vrouw die je niet noemt op mn lijst, maar die lijkt voorlopig nog af te vallen.

Alcaraz niet ideaal geloot overigens. Had hem liever op de plek van Laaksonen gezien. Nu misschien toch maar voor Botic :p. Had ook Taro Daniel op de korrel, die was echt goed maar helaas.

Ab Normaal

Oww, die loting niet gezien. Waar staat Alcaraz?

user27310

2e ronde Zverev

Ab Normaal

Ai. Alcaraz stond op mijn lijstje.
Eens kijken dan waar MacDonald is terecht gekomen

Benzardi

Klein vraagje .................is er ook bij scorito ook een wedstrijd loting?
Want vroeger was die er altijd en die vond ik best wel handig.

Alvast bedankt voor het antw.

danusz1986

'@Jiri

Alcarez 3e ronde tegen Rublev bij mijn bracket. 2e ronde tegen Basilasvili.

danusz1986

'@Ab

2e ronde tegen Garin.

rev

Ik scoor nooit boven de 90% terwijl ik ben er vaak uren en nachten mee bezig, dit jaar ga ik lekker alles vlak voor deadline er inklikken. Alle namen komen haast hier wel voorbij dus dat is ook makkelijk.

Threeohthree

Zag volgens mij nog geen forum poule voor RG voorbij komen? Bij deze maar zo vrij geweest om hem aan te maken:

https://www.scorito.com/subleague/371423/roland-garros-2021/wielerflits-forum-poule/e0f7e562-45ae-4ebd-b78b-473315f0418c

Ric

Ik ben meer van het wielrennen en de voetbal maar probeer eindelijk mijn tennis percentage op scorito op te krikken.
Iemand voor mij (eventueel in persoonlijk bericht) wat D en eventuele C tips?
De A en B daar kom ik wel aan uit.
Ik heb nu de volgende:
Dames C:sakkari, gauff, kudermetsova
D: pegula, badosa, krejcikova

Heren:
C: ruud, khachanov, karatsev
D: musetti, basilashvili, ????

Hoor t graag

mentsjov

'@Ric

Als fervent tennisvolger en iemand die het scorito tennisspel altijd zo objectief mogelijk probeert te onderbouwen, zal ik mijn licht op jouw opties laten schijnen.

Persoonlijk denk ik dat jouw C-dames niet slecht staan. Het is denk een kwestie van smaak en gevoel wie daar het beste gaan presteren. Ik denk dat je met Gauff iemand hebt die potentieel een hoge upswing in de loting zou kunnen forceren, alleen heeft ze in ronde 3 nog een potentieel zeer lastige pot tegen gemiddeld gezien een Ferro.

Kudermetova staat er momenteel ook in bij mij, alhoewel dat al meer risico geeft vanweg haar eerste ronde tegen Anisimova (licht favoriet dat wel). Podoroska zou een mooiere pick kunnen worden, als zij ook haar eerste ronde zou overleven tegen Bencic, alleen komt ze dan wellicht een Cirstea in vorm tegen.

Sakkari overweeg ik niet echt, voornamelijk omdat ze hoogstwaarschijnlijk ronde 3 er uit ligt tegen Mertens. Ik heb daar zelf Muchova staan, omdat zij na een winst tegen Pliskova in ronde 3 (ze versloeg haar vorige grand slam ook) potentieel nog veel verder zou kunnen komen.

Qua D-speelsters heb ik er 2 hetzelfde, alleen heb ik daar geen Pegula. Mijn tip voor RG zou altijd zijn om zoveel mogelijk speelsters te vermijden die nog weinig goede resultaten hebben laten zien op gravel. Pegula is meer een hardcourt speelster, en in de D categorie zitten nog een aantal mooie pareltjes die goed op gravel zijn en goed in vorm.

Qua heren liggen we verder uit elkaar. In de C categorie valt het nog mee, daar heb ik momenteel ook Ruud (1 van de weinige echte musthaves) en Karatsev staan. Khachanov lijkt me een longshot, het lijkt mij dat ie vrij vaak tegen gravelbijter Bautsista eraf zal moeten. Ikzelf zit nu op Garin, aangezien die op gravel zeer goed is en een relatief mooie loting heeft. Dimitrov in ronde 3 zou moeten kunnen en Medvedev (?) Ronde 4 is geen zeker verlies gezien zijn huidige vorm.

Qua D categorie zou ik Basilashvili altijd VERMIJDEN. Die man heeft geen enkel resultaat op grandslams. Lajovic is al geen zekerheid en zijn tweede ronde tegen Alcaraz lijkt me zijn absolute waterloo.

Musetti daarentegen is er 1 die ik ook heb overwogen, gezien zijn huidige vorm. Favoriet tegen Goffin (licht weliswaar) en daarna gemiddeld Nishioka (daar verloor hij recent wel van geloof ik). Derde ronde Cecchinato of De minaur is ook geen makkie. En als het dan nog niet klaar is, is Djoko altijd zijn eindstation. Ik vermijd sowieso liever D spelers die in een achtste deel zitten van een absolute topfavoriet (Lees: Djoko/Nadal), aangezien een 4de ronde dan altijd de max is. Ik pak liever D spelers die een paar 50/50 potjes hebben maar wel potentieel een hoge upswing in de loting hebben. Bijvoorbeeld: Davidovich/Munar. Natuurlijk hebben ze allebei een zeer lastige derde ronde, maar als ze die overleven zit er misschien wel een achtste of kwartfinale in.

Verder neem ik altijd 1 D speler mee die in ieder geval de eerste 2 rondes zwaar favoriet is voor zijn match. Naast 2 "upswing" gokjes is het altijd fijn om een zekere captain te hebben voor de eerste 2 rondes mochten je gokjes verkeerd uitpakken.

Succes! En als 1 ieder mij nog wat feedback wil geven op mijn argumenten hoor ik ze graag! We zijn nooit uitgeleerd haha :)

Pim96

'@Mentsjov

Ik ben het deels eens met je betoog. Ik vind Pegula echter wel interessant door haar loting. In het kwart met Kenin valt namelijk denk ik wel wat te halen. Daarbij heeft ze dit jaar op gravel ook spelers als Cirstea, Osaka, Kataskina en Alexandrova verslagen. Staat dan wel weer een verlies tegenover tegen Rus...

Stuk over Bas ben ik het overigens 130% eens. Heb hem in verleden toch paar keer genomen door gunstige loting, maar ging altijd volledig nat. Die vermijd ik dus ook altijd

Ric

Ontzettend Mentsjov daar kan ik zeker op verder bouwen.
Heb al een andere D speler op het oog die nu in Parma in de finale staats.
Helaas doet het persoonlijk bericht het bij mij niet anders zou ik je via die weg wel even een nette reactie sturen.

mentsjov

'@Pim

Is Ostapenko dan niet interessanter? Favoriet tegen Kenin en dus potentieel derde ronde tegen Pegula. Lijkt mij dat Ostapenko (mits in OK vorm) dan favoriet is?

Ric

Opelka of munar ;-)

user27296

Wat te verwachten van Nishikori?

user27296

Volgens mij heeft die wel het potentieel maar zit het er nog in?
Heeft die veel blessureleed gehad?

Threeohthree

Lastige 2de ronde tegen Karen, maar als D speler vrij interessant. 4de ronde normaal gesproken wel exit, maar dit riedeltje geldt voor vrijwel alle D spelers bij de mannen.

Overigens ergens wel balen dat zowel Christea als Krejcikova in de finale staan in Strassbourg. De enige die een beetje een fatsoenlijke RG had na een finale daar was Svitolina een paar jaar terug. Echter verder allemaal r3 en vaak zelfs r2 exit. Nouja, er was toch al te veel keus dus misschien deze dames maar laten liggen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 403 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.