'@Keshi volgens mij kon dat voorheen wel (maar alleen voor de 10 personen waar je geklasseerd stond), maar als je nu naar de stand gaat (podium-icoontje rechtsonderin) en dan naar de hoofdleague gaat kan je per speler de uitslagen zien. Het nadeel is dat je het per speler moet aanklikken en je alleen de top 10 kan zien of de 10 spelers waar je zelf staat geklasseerd (of je moet elke keer op volgende 10 of vorige 10 klikken).
Thanks Platje, ja, die optie ken ik. Maar gaat me meer om de gekozen percentages uitslagen, vind ik altijd leuk om te zien. Meer spanning als je wat afwijkend blijkt te hebben gekozen. De subpoule is met kleiner lang niet altijd representatief natuurlijk.
Al zit je met de poultjes van Ramon die meestal de forumpoultjes zijn natuurlijk wel met de echte kenners :-) Misschien komt het weer net zo spontaan terug als dat het verdwenen is.
Ze hebben hun licentie al, dus ze zouden al live mogen zijn. Wat ik begreep hebben ze vrij laat te horen gekregen dat ze live mochten gaan per 1 oktober, dus zijn ze nu vast op de achtergrond alles aan het regelen om er aan te mogen voldoen. Zou me verbazen als het niet ergens deze maand is.
Hamilton
Bottas
Leclerc
Sainz
Vettell
Ocon
Russel
Raikkonen
Kan niet anders...
Ik denk dat ik mijn afscheid ga aankondigen van het Scorito F1 spel. De betrokkenheid is er totaal niet meer. Dat iedere keer je team leeggooien na 5 races... En iedere keer dan je score zien zakken. Gaat nergens over dit hele spel. Ik maak het seizoen af en dan vind ik het wel mooi geweest. Ik hou het verder bij Voetballen, Wielrennen en het kersttoernooi met Darts. Da's ook nog wel geinig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.