Scorito-algemeen

1 2 ... 538 ... 606 607
Ketjap Manis

De bugs op het forum en de PB's oplossen.. ho maar. Maar als er wat gepromoot moet worden direct de boel offline gooien.

user27296

Waar is Scorito klassiekers gebleven

Klote zeg

user27296

Dan doen we hier verder

Wat denken we van de prijs van Sagan?

BrackenRidgeCycling

Hij rijd torino en msr ik

BrackenRidgeCycling

er staan meer uno-x beschikbaar, nu alleen ghys nog

Ab Normaal

'@BRC
Maar is het parcours van Torino al bekend?
Dat wisselt nogal eens. Is het een klimparcours dan is het niets voor hem.

BrackenRidgeCycling

Dit wordt een voorbereidingskoers voor MSR , het is niet voor niks naar voren gehaald

BrackenRidgeCycling

Hier is de link

https://www.granfondoguide.com/Events/Index/9014/2022-milano-torino

Coco Colombia_88

Gaan ze het nu allicht nog terug online zetten of hoe zit het? Dat ze gewoon de 1 st de post overnemen en hun wielerflitspoule promoten en case closed indien dit niet meer kan gelieve dan een nieuw topic te openen met als 1 st post een bericht van hen ze moeten ze er maar wat vroeger aan beginnen en niet hun de kaas van het brood laten eten

user27296

Heeft er iemand al een bericht naar wielerflits gestuurd?

BrackenRidgeCycling

Ik kan niet reageren op klassiekers

De Tourminator

Link staat er weer in, maar kan ook niet reageren omdat hij zegt dat ik in moet loggen om een reactie te geven terwijl ik al ingelogd ben ....

Karperdrol

Mijn team voor topcoach Engeland:

Ramsdale
Sanchez

Trent
Cancelo
Laporte
Semedo
Schar

De bruyne
Fabinho
Kovacic
Ward-prowse
Coutinho...?!?!
500k

Salah
Son
Bowen
Martinelli
500k

Geen man u en maar 1 van chelsea...mmm maar chelsea vind ik toch behoorlijk duur.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Begint lekker KDB captain bank. Cancelo en Laporte bank.

Platje

Inderdaad, 3 man op de bank..

RTankink

Keepers: Sanchez, Pope
Verdedigers: Rüdiger, van Dijk, Cancelo, Davies, Schär
Middenvelders: De Bruyne, Jorginho, Saka, Ward-Prowse, Coutinho, Da Silva
Aanvallers: Lukaku, Jota, Son, Lacazette, Broja

dadeliva

Is het anderen ook opgevallen dat er een fout zit in de berekening van het gemiddelde?
Het gemiddelde wordt berekend over de spelers die meer dan 0 punten gescoord hebben, terwijl het logisch zou zijn om iedereen mee te nemen.
Bijvoorbeeld bij Match King NL was het vrijdag goed te zien. Het gemiddelde volgens Scorito was 66 terwijl maar 5% van de spelers een overwinning van Heracles op Utrecht voorspeld hadden. Het werkelijke gemiddelde was dus iets van 3 of 4. Als je zelf 0 punten hebt hoef je je dan nog niet zoveel zorgen te maken over een slechte ronde; wel bij 66.

Ik heb het al een keer aangegeven bij Scorito, maar zij hebben een vage redenering dat er mensen kunnen zijn die helemaal niets hebben ingevuld; maar die tellen toch ook mee voor de totaalstand lijkt me?

Ook bij tennis kun je dit goed zien bijv. als er een outsiders in de halve of kwartfinale de 1e wedstrijd wint.

Keshi

'@dadeliva Dan is het geen fout toch, maar een keuze? Ik persoonlijk vind het weinig toevoegen om mezelf te vergelijken met allemaal mensen die 1 of 2 rondjes meedoen en er daarna mee stoppen. Dat het op vrijdag wat vertekent, het zij zo. Zondag is sowieso wat maatgevender. Zo hebben we allemaal onze voorkeur neem ik aan. Scorito moet er vervolgens eentje kiezen en dat is deze geworden.

kevinraar

al voor de 4de keer dit seizoen vergeten voorspeling in te vullen goede klassering haal ik hier door niet helaas
sta ook maar 12841 62 procent

heb nu briefje neergelegd vergeet macht king niet

Laatst gewijzigd
dadeliva

'@Keshi Bij Match King waar je elke week de uitslagen moet invullen is de huidige methode inderdaad wel zinvol. Bij TopCoach heeft iedereen wel altijd een opstelling en zou de standaard methode wel logischer zijn.
Ook bijv. bij de US Open dames vorig jaar toen vrijwel niemand Raducanu en Fernandez in zijn team hadden stond het gemiddelde in de halve en hele finale op ruim 400 terwijl je met 0 punten in werkelijkheid gemiddeld maar enkele tientallen punten onder het gemiddelde scoorde.

dadeliva

Dit weekend KDB Laporte en Cancelo gewoon weer in de basis bij City. Levert maar liefst 40 punten op :(

kevinraar

bij matchking heb ik 300 punten gehaald ik ben 170 plaatsen gestegen

Platje

F1 staat weer online. Lastig om te bepalen welke teams het goed gaan doen, maar opzet is wel veranderd. Je moet minder 'slechte' coureurs kiezen, 2 A, 2B, 2C, 1D en 1E.
Weet nou niet of dit zoveel beter is

Laatst gewijzigd
Ztrem

GP heeft nu nog minder opties... Waar vorig jaar c en d cat verschil maakte is het nu wel meer gespreid denk ik...

vevie

Nieuwe prijzen bekend: € 12.99 met advertenties. Je kunt de advertenties ook los afkopen voor € 3.99. Wat vinden we? Heb ‘em tot nu toe altijd unlimited gehad, zonder ads. Zijn de ads irritant of valt ermee te leven?

1 2 ... 538 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.