Gaan ze het nu allicht nog terug online zetten of hoe zit het? Dat ze gewoon de 1 st de post overnemen en hun wielerflitspoule promoten en case closed indien dit niet meer kan gelieve dan een nieuw topic te openen met als 1 st post een bericht van hen ze moeten ze er maar wat vroeger aan beginnen en niet hun de kaas van het brood laten eten
Is het anderen ook opgevallen dat er een fout zit in de berekening van het gemiddelde?
Het gemiddelde wordt berekend over de spelers die meer dan 0 punten gescoord hebben, terwijl het logisch zou zijn om iedereen mee te nemen.
Bijvoorbeeld bij Match King NL was het vrijdag goed te zien. Het gemiddelde volgens Scorito was 66 terwijl maar 5% van de spelers een overwinning van Heracles op Utrecht voorspeld hadden. Het werkelijke gemiddelde was dus iets van 3 of 4. Als je zelf 0 punten hebt hoef je je dan nog niet zoveel zorgen te maken over een slechte ronde; wel bij 66.
Ik heb het al een keer aangegeven bij Scorito, maar zij hebben een vage redenering dat er mensen kunnen zijn die helemaal niets hebben ingevuld; maar die tellen toch ook mee voor de totaalstand lijkt me?
Ook bij tennis kun je dit goed zien bijv. als er een outsiders in de halve of kwartfinale de 1e wedstrijd wint.
'@dadeliva Dan is het geen fout toch, maar een keuze? Ik persoonlijk vind het weinig toevoegen om mezelf te vergelijken met allemaal mensen die 1 of 2 rondjes meedoen en er daarna mee stoppen. Dat het op vrijdag wat vertekent, het zij zo. Zondag is sowieso wat maatgevender. Zo hebben we allemaal onze voorkeur neem ik aan. Scorito moet er vervolgens eentje kiezen en dat is deze geworden.
'@Keshi Bij Match King waar je elke week de uitslagen moet invullen is de huidige methode inderdaad wel zinvol. Bij TopCoach heeft iedereen wel altijd een opstelling en zou de standaard methode wel logischer zijn.
Ook bijv. bij de US Open dames vorig jaar toen vrijwel niemand Raducanu en Fernandez in zijn team hadden stond het gemiddelde in de halve en hele finale op ruim 400 terwijl je met 0 punten in werkelijkheid gemiddeld maar enkele tientallen punten onder het gemiddelde scoorde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.