Scorito-algemeen

1 2 ... 540 ... 606 607
Sjonge Jonge

Loting is vanavond om 19.00

rbc1912

Al snel dus. Ben benieuwd :)

Barrygoal

Nadal blijft bij mij thuis, kwartfinale tegen Djoko

Bonorrie

Waar zien jullie de loting ?

Sjonge Jonge

https://www.rolandgarros.com/en-us/results/SM?round=1

Bonorrie

tnx Sjonge Jonge,

Laatst gewijzigd
Riickb

Nadal blijft hier ook thuis!

Fietsbel

Botic ook niet ongunstig geloot

rbc1912

Ik hoop dat we nog een 'abalyse' krijgen. Ik volg de uitslagen altijd nauwgezet, maar dan houdt het met mijn tenniskennis (mooi woord) wel op :)

KissMyAce2.0

'@fietsbel
Want hij is voor jou favoriet als hij tegen Nadal moet?
Bovendien kan hij van Fognini verliezen

rbc1912

Ja. Die gunstige loting zie ik ook niet zo

Fietsbel

Nee, maar ik zie wel kansen voor 'm.

Ludi

Beetje rare loting waardoor je eigenlijk vooral de keuze hebt bij A (wie van de 4 niet) en dan verderop nog een keuze bij D wie als derde. Vrij matig allemaal.

Vrouwen blok 1 is ook wel carnage.

danusz1986

Tauson en Sorribes weggehaald. Had ik allebei in mijn team. Back to the drawing board!

Karperdrol

Raducanu die vorige week heeft opgegeven door een blessure. durven jullie het aan?
Ze heeft toch een redelijke loting

danusz1986

Lastige keuzes te maken. Pegula of Bencic in B. Azarenka, Rybakina, Kasatskina, Andreescu voor 2 plekken naast Animisova in C en Cirstea, Putinseva, Kalinina, Alexanderova, Kanepi in D.

HeldS

Ben inmiddels klaar. Minder aandacht aan besteed dus zal wel beter gaan

RTankink

Raducanu zou wel een gokje zijn voor een B. Die zit er de laatste tijd wel weer iets beter in maar het is denk ik nog wel een beetje gissen hoe goed ze precies op gravel is. Sasnovich in de tweede ronde kan al een lastige klant zijn, en als Kerber haar vorm van deze week meeneemt maar RG denk ik dat het in de 3e ronde voor Raducanu wel voorbij is. Ik durf het niet in ieder geval.

Pim96

Dames altijd gissen, minder verschil vaak op zo'n toernooi. Pegula en Bencic ga ik lekker allebei meenemen voorlopig. Anisimova vs Sakkari weet ik nog zo niet hoor. Genoeg andere opties in C.

dadeliva

Anisimova is wel een flinke gok tegen Osaka. Ik ga voor Teichmann, Azarenka en Kasantkina in groep C.

danusz1986

Osaka is niet meer de Osaka die ze was. Zeker op gravel niet. Teichmann heeft het nog nooit laten zien op een GS, maar staat ook op mijn shortlist.

rbc1912

Tsja. Er valt voor iedereen wel wat te zeggen.
Wel goed van Scorito. Alle spelers en speelsters die ik op het oog had hebben ze een categorie hoger gezet haha. Waardoor ze ineens een stuk minder interessant zijn.
Zien jullie nog echt interessante D-tjes trouwens. Bij de mannen Brooksby en Rune misschien? Bij de dames kom ik niet verder dan Cirstea en Rogers

Karperdrol

Rogers tegen collins in R2 ??

RTankink

Brooksby is voor mij een keiharde no-go op gravel. Als ik dat zo stellig zeg, zou ik hem vooral nemen ;). Ik zie weinig potentiële verassingen bij de mannen inderdaad. Dat had een Baez geweest als ie niet in de tweede ronde Zverev tegen was gekomen. De meest aantrekkelijke D bij de mannen vind ik Goffin.

RTankink

De categorieën bij de mannen zijn erg goed ingedeeld vind ik. Denk dat er veel verschillende keuzes komen in de C bijvoorbeeld. Zitten een hoop gevestigde namen bij die je liever wilt picken, maar de meeste lager gerankte C-spelers zijn serieuze opties.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 540 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.