Scorito-algemeen

1 2 ... 557 ... 606 607
dutchmountains

Na een dramatische 1e 2 rondes met tomjanovic en kyrgios een hoop goed gemaakt en 7 vd 8 halve finalisten goed mooi opgeklommen naar 96.7%

pirazzi

De heren spelen morgen toch pas? Het is net alsof Nadal tegen Kyrgios nu gespeeld wordt bij Scorito.

puntenjager

'@pirazzi ik denk dat ze dat doen zodat mensen niet meer kunnen veranderen naar Kyrgios voor de gratis captain punten

niek-vdv

Rybakina moet Jabeur wel goed liggen. Soort van brute kracht vs slicen en dropshots. Ik heb mijn keuze al gemaakt.

dutchmountains

Dus 10% van de spelers die kyrgios hebben lopen nou punten mis....

KissMyAce2.0

Nadal captain, want hij gaat immers nooit opgeven

pirazzi

'@Kvyvit: Dat zal de reden zijn ja of gewoon op het moment dat het opgeven van Nadal bekend werd de match "bevroren".
Dat is wel zuur voor de 6% die Nadal captain gemaakt had, die konden ook niet meer veranderen.

MarvinG

Had je Kyrgios van te voren maar cap moeten maken toch? Dit scenario zag ik aankomen, vandaar gelijk Kyrgios als captain ingesteld. Met het oog op eventueel afmelden van Nadal. En als Nadal wel zou spelen, had ik Kyrgios alsnog een grote kans gegeven. Nadal kon niet eens normaal serveren...

Laatst gewijzigd
Platje

Dit scenario was redelijk voorspelbaar inderdaad.. en wat moet Scorito anders? Prima zo

Platje

Vind de captainkeuze erg lastig vandaag, neig denk ik toch naar Jabeur.. gouden bekertje binnen handbereik maar de verkeerde captain en we kunnen deze gedag zeggen..

pirazzi

Je kunt dus nog kiezen; ik heb alleen Jabeur nog over bij de dames. Bij de heren wel beide finalisten, voorlopig is Djokovic captain.

Platje

Ja ik kan kiezen inderdaad, alle 4 de finalisten nog in het spel. Djoko is voor mij geen twijfel, verwacht een makkelijke wedstrijd

rbc1912

Al die mensen met keuzes. Ik heb alleen Đoković nog. Ik bespeur gewoon jaloezie bij mezelf

pirazzi

Jabeur lijkt te gaan verliezen.
Heeft ook verloren. Maar een runner-up prijs kan ik nog halen, 90,5%. Duimpje.

Laatst gewijzigd
Pantani_83

Klopt het algemeen klassement wel? Met een top 100 plek aan het einde van het jaar, krijg je dan ook een gouden beker?

MarvinG

Plekje 48 nu

Pantani_83

Netjes! Worden de TDF 2021 resultaten over twee weken weggestreept tegen de TDF 2022 resultaten?

RTankink

'@Chris volgens mij is het net zoals bij alle spellen dat de beste 1% een gouden beker krijgt, aan het einde van het jaar. Niet per se de top 100, maar de top 1%. De resultaten van de tour vorig jaar zijn al weggestreept, je huidige score op maandag telt mee.

Of het klassement klopt vraag ik me ook wel eens af, sta nu zelf op plek 90 maar heb een verliezende H2H tegen eigenlijk alle spelers bij me in de buurt. Daarbij komt dat ik lang niet alle topcoaches en match kings speel, al zijn mijn huidige scores bij degene die ik afgelopen seizoen gespeeld heb wel goed. Anyway, de index is een gewoon een berekening, dus dat zal ongetwijfeld kloppen.

Pantani_83

Dankjewel. Voor TopCoach en Match King tellen volgens mij alleen de hoogste scores.

Keshi

'@RTankink
Head2head zegt toch niet zo veel? Ik sta stuk lager in de index (418), onze H2H 7-7. Voor de afgeronde spellen die nu in de index tellen sta jij echter op 7-4. Tour en F1 als lopende spellen niet te zien. De berekening klopt eigenlijk altijd, hoogstens wat onduidelijkheid bij een net begonnen spel. Ik ga er van uit de ranglijst dus ook.

RTankink

'@Keshi ah daar heb je gelijk in idd, ik speel pas sinds een jaar ongeveer weer fanatiek en heb daardoor maar gewoon naar de H2H gekeken, maar sommigen zijn inderdaad al niet meer relevant.

Trouwens, zijn er hier mensen die alle topcoaches/match kings spelen? Is het de moeite waard om dat te doen?

pirazzi

Ja, volgens Scorito is het goed voor de index als je zoveel mogelijk spellen speelt. Het resultaat is dan minder belangrijk.

KissMyAce2.0

Bergwijn 6 miljoen, Luuk 5,5?

Platje

Bergwijn 6 miljoen? Obv welke prestaties? 4 miljoen vind ik persoonlijk al te veel.. ik verwacht er iig niet veel van, vind hem meer iemand voor de counter en niet voor een team als Ajax dat vooral (in ieder geval in de Eredivisie) op de helft van de tegenstander speelt maar misschien heb ik het helemaal mis 🙂

vevie

Trouwens, zijn er hier mensen die alle topcoaches/match kings spelen? Is het de moeite waard om dat te doen?

Ik ga ze dit seizoen allemaal spelen. Speelde vorig seizoen alleen alle Match Kings. Wil je je prijzenkast aanvullen dan zijn de voetbalspellen de makkelijkste. Voor Match King moet een minimaal duimpje voor elke competitie goed te doen zijn.

Topcoach is al stukken lastiger, maar daar moet je ook een beetje geluk hebben met geen blessures. En vooral spelers selecteren die wekelijks spelen. Een 5 miljoen man die niet alle wedstrijden speelt, is zodoende niet hetzelfde als een 2.5 mil man die altijd basis staat. Ik ga dit jaar dus ook kritischer kijken naar wie ik selecteer. Ging toch te vaak nat met te dure spelers die niet altijd spelen, etc.

1 2 ... 557 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.